27 april 2024, 18:34:13

Disneyland Resort Parijs

Gestart door Karin, 1 november 2007, 21:11:28

« vorige - volgende »

Karin

We zijn begin vorige maand met de familie ( mijn ouders, broer-schoonzus-nichtje-neefje plus manlief ) naar Disneyland geweest. Voor ons allemaal de eerste keer en het was geweldig ( ondanks dat ik mijn hond ruim 3 dagen moest missen ). We zaten in Hotel Cheyenne. We zijn volgend jaar maart 12 1/2 jaar getrouwd en dan gaan we nog 1 x, deze keer met zijn tweetjes. We gaan 5 dagen en nemen dan het hotel New York. We hebben er al zin in ! Het zal voor ons voorlopig de laatste keer zijn, want volgend jaar komt er een tweede hond bij en 1 hond onderbrengen bij mijn ouders gaat nog wel, maar 2 wordt een beetje te druk. Zeker als de tweede nog zo jong is. Ik ga sowieso liever mét honden op vakantie, dus we maken er nog éénmalig een gezellige Disneyboel van  ;D Wie zijn er ook geweest en hoe vonden jullie het ?
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mara

2 november 2007, 12:55:58 #1 Last Edit: 2 november 2007, 12:57:37 by Mara
Hoi Karin

Ik ben er al 3 keer geweest. Een keer met een kennis, een keer met mijn vader (had bij een tombola een reischeque t.w.v dat weet ik niet meer) en een keer met mijn schoonzusje. De eerste keer was in de zomer van die zonneverduistering en toen hebben we in Cheyenne gelogeerd. De tweede keer was met Kerst, dat was echt waanzinnig mooi hoor. Toen hebben we Sequoia Lodge gehad, echt prachtig met die kerstversieringen en zo. En de derde keer ben ik met Halloween geweest en toen hebben we weer in Cheyenne gelogeerd. Ik heb de Buffalo Bill's Wild West Show twee keer gezien, zeker de moeite waard en heel wat shows die zo op het park te zien waren.

Ik wil er nog graag een keertje naar toe, ben er niet meer geweest sinds de verbouwing.

Heb je ook foto's? Ik zal eens wat foto's inscannen en die plaatsen.

Mara

Silke *

Hoi Karin,

Wij zijn ook al 2 X geweest en het is daar echt superleuk!

Sinds dat we de eerste maal zijn geweest is er véél verandert als we de tweede maal gingen.

Er is een heel nieuw stuk bij (waar ze met motors in brand staan enzo), een soort 'filmpark' ofzoiets.

Ik vond het allessinds héél leuk hoor!

Groetjes
Silke x

Romy

Hoi Karin

Ik ben ook al eens in Disneyland geweest. Maar dat is al zo'n 15 jaar geleden denk ik. Ondertussen zal er vast al héél veel veranderd zijn! Ik zou er heel graag nog eens terug gaan.
Wel weet ik nog dat m'n ouders toen zeiden dat het heel erg duur was om bv. iets te eten of drinken. Weet niet of dit nu nog steeds zo is?

Groetjes
Romy

Karin

Citaat van: Romy op  5 november 2007, 19:07:55
Hoi Karin

Ik ben ook al eens in Disneyland geweest. Maar dat is al zo'n 15 jaar geleden denk ik. Ondertussen zal er vast al héél veel veranderd zijn! Ik zou er heel graag nog eens terug gaan.
Wel weet ik nog dat m'n ouders toen zeiden dat het heel erg duur was om bv. iets te eten of drinken. Weet niet of dit nu nog steeds zo is?

Groetjes
Romy


Nou, niet duurder dan bijv. de efteling hoor. Voor 22 euro heb je 's avonds lekker te eten  ;) Het drinken vond ik wel aan de prijs, maar als je niet de hele dag ergens gaat drinken maar gewoon wat flesjes meeneemt is het goed te doen ! ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Romy

Hoi Karin

Nou dat valt inderdaad wel mee dan :)
Dankjewel voor het vermelden  :D
Waarschijnlijk heeft het er ook mee te maken dat m'n ouders dan net hun huis hadden gezet en dat zware kosten met zich mee bracht. Dan is alles wel duur natuurlijk :)

Misschien dat ik m'n vriend wel kan overhalen om in januari enkele dagen te gaan  :P In de lesvrije periode na de examens gaan we zowieso ergens heen, maar waar precies, dat weten we nog niet  ;D

Groetjes
Romy