29 maart 2024, 16:49:55

Vraagje(s) voor jullie

Gestart door Miranda34, 11 november 2007, 22:56:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Hoi Miranda,

Ik heb de palace hier ook staan.. en in eerste instantie dacht ik ook, groot zat.. en in principe is hij dat ook wel maar hij is niet logisch.. die platte bovenkant, het looprooster zit HEEL hoog boven de schuiflade en je verliest dus 20 cm. ruimte.. daar heb je niets aan dan..

Dan zou je beter die uitvoering met ronde bovenkant kunnen nemen..

Ik heb nu de kooi New York gekocht bij www.dierenvilla.nl en onze rijstvogeltjes zitten nu in de palace..

Nogmaals, in principe is hij groot zat hoor voor 2 valkjes maar best onlogisch...

kijk maar eens waar dat looprooster zit.. en als je die eruit laat krijg je grote openingen waar het valkje z'n kopje tussendoor kan steken.. daar hadden wij dus weer plexiglas voor gezet..

volgens mij kan de ronde variant ook van boven open??


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

13 november 2007, 17:44:49 #16 Last Edit: 13 november 2007, 18:23:37 by Debbeltje
kijk.. hier kan je het goed zien..

je ziet het looprooster en dan dat hele stuk van 20 cm eronder is loze ruimte..

en als je het looprooster weghaalt blijf daar een heel groot stuk ruimte over..



dit is de castle variant... die is 139,00 dus 10 euro goedkoper maar ook dat rare hoge looprooster..



dan is deze voor 175,00 euro veel practischer..



dit is de kooi die wij nu hebben.. maar wij willen in de toekomst nog graag 2 valkjes erbij dus iets op de groei gekocht..  ;D


heb je al eens gekeken op www.dierenvilla.nl ??

wij zijn er afgelopen weekend geweest en het zijn hele vriendelijke mensen,het ziet er allemaal netjes uit en je krijgt nu ook tijdelijk een leuk speelgoed pakket kado..





♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Miranda34

Oeh wat een leuke berichten weer! Bedankt, dames! (Allemaal dames, toch? Ik stoot toch niemand voor het hoofd nu?  ;D)

Of ik valkjes ga reserveren via dit forum... nog een gesprekje met mijn wederhelft vanavond of het er nou 1 of 2 worden en dan waarschijnlijk via dit forum ja. Toch maar niet bij 4Animals vandaan dan, voor de zekerheid  ;)
Chantal heeft aangegeven in maart-april pas weer met haar koppels te beginnen en ik ga even overleggen vanavond of we daar nog geduld voor hebben  ::) Op zich klinken Chantal d'r valkjes gewoon zo super!! Dus ik denk dat we het er wel voor over hebben, maar op zich is het dan wel jammer dat we nog een half jaar moeten wachten ofzo (ik schaam me bijna voor mijn ongeduld!).

Debbeltje ook ontzettend bedankt voor je hulp met de kooien! Ik ga even op dierenvilla.nl kijken!!!

Groetjes!

Mara

Hoi Miranda

Als je het geduld kunt opbrengen, dan kun je wel alvas alles goed voorbereiden, je inlezen en dergelijke. Er zijn niet zo heel veel mensen die kweken in de winter, tenminste, diegene die buiten een voliere hebben kunnen momenteel niet kweken vanwege het weer.

Ik ben benieuwd wat je vriend zegt.

mara

♥Debby♥

Citaat van: Miranda34 op 13 november 2007, 18:08:30
(ik schaam me bijna voor mijn ongeduld!).



Daar zou ik me niet voor schamen hoor.. Daar hebben er hier VEEL meer last van! hahahahaha

ik zou je wel begrijpen als je liever eerder een valkje hebt.. maar er zijn hier op het forum ook veel meer kwekers hoor..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Bello

hihihi

Ongeduldig??

Ja Chantal kweekt dan pas weer in april volgend jaar, maar ze gaat binnenkort zelf een babietje te wereld brengen.
Maar dan is wachten lang maar dit echt de moeite waard hoor.

Kijk maar eens naar onderstaande foto

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Miranda,

Dat klopt. Om de berichten te bewaren moet je elke jkeer het vinkje net onder het bericht aanvinken.

Er staat iets van.......uitgaande bricht opslaan in postvak uit.

Groetjes Anja

Miranda34

Ohhhhh Dorothé! Die middelste hoge smalle foto van dat eigenwijsje op die stok!!! *smelt* Wat lief!

Ja bedankt, zo word ik alleen maar ongeduldiger  ;D

Anja, dankjewel voor het ophelderen! Was al bang dat ik iets fout gedaan had! Kan gebeuren natuurlijk als nieuweling haha. Maar nu weet ik dat ik het goed verstuurd heb.

Stel nou dat ik niet zou kunnen wachten he... is het dan een kwestie van bij Te koop / Gevraagd kijken wie er eventueel tamme valkpeuters heeft?  :)

Groetjes, Miranda

Anja


Of dagboekjes uitpluizen.

Ik weet dat caroline ook aan het kweken is op dit moment.

Kijk maar eens in haar boekje.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,20479.2355.html

Groetjes Anja

Miranda34

Daar was ik al naar op zoek, maar die dagboekjes, staan die alleen bij de users onder hun posts, of ook elders in een lijst ofzo? Ik kon links in de kolom geen dingetje met 'Dagboeken' vinden, of kijk ik met mijn neus?  ;)

Anja

De dagboekjes zijn voor iedereen die ingelogd is zichtbaar.

Voordat je hier heen gaat heb je een hele lijst met verschillende topics.
Als je verder naar beneden kijkt dan heb je daar dagboeken.

Je kan ook op de link klikken die ik in het berichtje heb geplaatst.

Groetjes Anja

Miranda34

Jaaaaaaaaa, gevonden! Meer naar beneden scrollen in de topiclijst idd, dat had ik dus niet gedaan. En ik had op de link geklikt, maar ik kwam daarvandaan weer niet in andermans dagboekjes  ;)

Dankjewel! Ik zal niet meer lastig (proberen te...) zijn!  ;D

Kaatje

Hoi Miranda,

Als je het geduld zou hebben dan zou ik zeker wachten en wat Debby al zegt, je hoeft je niet te schamen hoor want ik denk dat de meeste valkjes liefhebbers onder ons bij het zien van die snuitjes, het geduld verliezen  :D

Het is echt de moeite waard om te wachten en weer een mooie !!

Bitter is het geduld maar zijn vrucht is zoet  ;)

Groetjes en succes met de beslissing,

Karin

Anja

Hoi Miranda,

Je bent echt niet lastig hoor. Hoe meer je vraagt hoe meer je komt te weten.

Groetjes Anja

Bello

hihi

Miranda, je bedoelt de middelste lange foto?
Daar zit Catka op mijn arm, mooie stok hoor ;D


Groetjes Dorothé


ps Beter lang wachten tot je een tam valkje kunt krijgen dan 1 wild valkje waar je soms niks mee kunt beginnen.

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel