15 mei 2025, 00:49:02

Is hij/zij split?

Gestart door Tara, 12 oktober 2003, 22:29:04

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

ik vroeg me even af, of Skippy misschien niet split is voor een albino of een lutino? Skippy is zoals je op de foto's ziet, een bont geparelde witkop. De kuif is helemaal spierwit, haar witte plekken ook, wat nog tamelijk normaal lijkt. Maar hij/zij heeft ook een klein kaal plekje op zijn/haar kopje, en soms is het net of ze rode ogen heeft, wat dus ook wel als je goed kijkt wat te zien is op de foto's. Of het nu de flits is of niet weet ik niet ....... Zou het kunnen dat ze split is voor albino of lutino?

Tara

Dit is de tweede foto, wat een schatje he ;)

Tara

En de laatste ...

Let maar niet op haar 'tuigje' ze speelde er graag mee hum, vond het vervelend, dus heeft ze het maar niet te lang aangehad ;). Ik hoop dat iemand wat weet :).
Alvast bedankt!

Stijn dc

hello

ik denk dat het onmogelijk is om bij skippy aan het uiterlijk te zien of zij split voor die mutaties is!
dat ga je enkel kunnen merken, als je er mee kweekt!
die vele witte plekken zeggen niets dnek ik

SDC:D

Tara

weet ik toch ook wel dat die witte plekken niets zijn, had ik al gezegd, ik heb het ook niet om die punten toch ...

Stijn dc

hello

ja sorry hoor! dan had ik het wss verkeerd begrepen :-[

SDC

Tara

Hoi,

is niks hoor: Skippy is zoals je op de foto's ziet, een bont geparelde witkop. De kuif is helemaal spierwit, haar witte plekken ook, wat nog tamelijk normaal lijkt.

Met die zin bedoelde ik dat dat normaal is voor een bonte valk. Maar ik bedoelde meer kale kop en roodachtige oogjes ...

Stijn dc

hello

ik denk neit dat dat kale koppie er opwijst omdat het meer om een afwijking gaat en niet om een split denk ik!

SDC:D

Tara

Ja tuurlijk .... Wat je maar zegt, je zal vast gelijk hebben.

Stijn dc

ja hallo, ik zeg alleen wat ik denk, en jij gelooft toch wat je zelf denkt, dus ik zal maar zwijgenvoortaan!

SDC

Tara

Hoi Stijn,

begrijp me niet verkeerd ofzo, ik zei gewoon dat je vast gelijk zal hebben. Want ik heb nooit geluk :-/ sorry als het wat verkeerd op kwam ... :-[

Stijn dc

hello

het kwam wel een beetje slecht over!
je mag niet zo pessimistisch denken!
en wat las ie geen split is, het blijft toch een prachtvalkje, ik vind dat je al veel geluk hebt! met zon valkje

SDc:D

Tara

Hoi Stijn,

vind het ook een pracht van een valk, en hoop dat ik er volgend jaar jongen mee heb, want ik vind hem gewoon prachtig, zoals je zegt, maar het zou natuurlijk leuk zijn als ie split is, maar als ie dat niet is, heb ik totaal geen spijt dat ik 'm gekocht heb ofzo hoor.