27 april 2024, 07:29:18

NAGELTJES KNIPPEN ?

Gestart door Dierenfreackske, 18 oktober 2007, 12:30:54

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Ik heb gezien dat de nageltjes van mijn twee valkjes wat langer worden ...maar ik heb dat nog nooit zelf geknipt !!
Probleem is dat ik ze niet kan verplaatsen en ik bang bent iemand anders DA te laten doen want ze komen dan niet en dan  ? ...Als ze op e trosgierst komen ....wat doe ik ?  Ze komen nog altijd niet op mijn hand alleen als ik trosgierst bij heb komen ze ....wel op mijn buik en zo als ik de trosgierst er hou dan geen ze er af zo op mij maar moet ze niet proberen
met mijn hand ernaar toe want ze schrikken dan en zijn weer weg .. hoe doen jullie dat  en hoe moet ik ze aan DA geven ? Zij komt naar hier maar ze zijn dan in de kooi !! Als ze die probeerd te pakken   ben ik bang dat ze zich bezeren weer !!! Grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,
Wat bof jij toch dat de dierenarts bij jou aan huis komt!!!
Heb jij een stok in de kooi die nageltjes slijt?? Want dan hoef je de nageltjes niet te knippen.
Als de nageltjes wel geknipt moeten worden zit er niks anders op dan je valkje beet te pakken en te knippen.
Als je je valkje rustig en voorzichtig beetpakt bezeren ze zich niet hoor! Ze zijn hooguit wat in hun ego aangetast :)
Succes!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Ann,

Ik heb pedi perch stokken in de kooi en daar slijten ze de nageltjes op.
Ik heb de nageltje ook wel ooit geknipt en ik wikkelde ze dan in een handdoek.

Groetjes Anja