Niezen en benauwd, wat kunnen we nog meer doen ?

Gestart door Maaike, 11 november 2007, 11:25:10

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Maaike,

Ik heb net al de verhalen gelezen met in het begin nog hele goede hoop .... en nu zit ik echt met tranen want de pijn die jullie nu voelen, de leegte en het verdriet die zijn zo overduidelijk te lezen dat ik het echt niet droog kan houden hier  :'(

Ik ben er dan ook helemaal onderste boven van en zou van alles willen zeggen om je te kunnen troosten maar ik weet ook dat niemand dit op dit ogenblik kan  :-[

Het zal inderdaad nooit meer hetzelfde zijn zonder Coco,... ik wens jullie enorm veel sterkte toe met dit vreselijke verlies !!

Liefs Karin

Gerda

Hoi Maaike en Dennis,

Wat vreselijk verdrietig!!! Heel veel sterkte!

Ik hoop dat jullie straks de leuke herinneringen aan Coco kunnen koesteren en aan hem terugdenken zonder verdrietig te worden.
Nu is het tijd om verdrietig te zijn.
Jullie verhaal van de afscheidstour was heel heftig, ik zag het zo voor me!  :'( :'(

Liefs, Gerda

Mara

Hoi Maaike

Heel veel sterkte met het verlies van jullie Coco.

mara

Lin

ach wat erg, sterkte! Als je nog niks geschreven had dan kan je je verhaal kwijt bij Memoriam.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

carco

Heel veel sterkte met het verlies van Coco.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Maaike

Vandaag vooral een dag van janken gehad. Eerste reactie: nooit meer een vogel. Geen enkele vogel kan Coco vervangen.

Daarna het zoeken naar dingen die we anders hadden moeten/kunnen doen. Gelukkig van onze vrienden en ook hier op het forum veel steunbetuigingen en bevestiging dat wij echt alles gedaan hebben, dus geen ruimte om ons schuldig te voelen. Dank voor die steun !

Maar nu we worden beiden ook knettergek van de stilte hier in huis. We hebben besloten op zoek te gaan naar een nieuw vriendje. Bij voorkeur een mannetje en dan wel in een kleurstelling die we nog niet gehad hebben.

*Amanda*

Ik zit hier met tranen in mijn ogen!  :'( Wat erg! Heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Wij hebben dit jaar precies hetzelfde meegemaakt met onze Punky. Hij was ook erg benauwd en moest heel vaak niezen. Hij ging ineens heel erg snel achteruit. 'S middags naar de DA geweest maar 's avonds laat was het al gebeurd. Ik heb er zoveel verdriet aan gehad maar ik wou toch wel weer een valkje erbij. We hebben wel besloten nooit meer een wildkleur mannetje te nemen want hij kan onze Punky toch niet vervangen.

Heel veel geluk met het vinden van een nieuw vriendje. Hij zal jullie lieve valkje nooit vervangen maar ik hoop dat het de stilte in jullie huis wat minder maakt.

Nogmaals heel veel sterkte!

Amanda