7 mei 2025, 07:25:36

anders

Gestart door Xander, 5 november 2003, 14:43:06

« vorige - volgende »

Xander

hoi linda hier mijn vraag is pino onze valk heeft altijd alleen in een kooi gezeten. Maar nu hebben we hem bij 6 andere valkjes in een papegaaiekooi geplaatst. Volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin maar hij is wel anders dan toen hij alleen was hij fluit minder en pikt van zich af, niet dat hij agresief is maar ja ik weet het eigenlijk niet het is moeilijk te verklaren het enigste wat ik kan zeggen is dat hij anders is. Wat kan ik doen hij zit nog maar een paar dagen bij de anderen in moet ik hem laten zitten en laten wennen of is het beter om hem weer apart te zetten. Ik weet het niet HELP MIJ. :-/. Alvast bedankt.

Marianne

Hoi Linda,

Het is een normaal verschijnsel hoor, dat valkjes anders zijn in een groep dan wanneer ze alleen zijn.
Hij heeft nu allemaal soortgenoten om zich heen en zal dus iets minder behoefte hebben aan de mens als kameraadje.
Ik denk niet dat je je erge zorgen over moet maken.
Het pikken naar elkaar is om de rangorde in de kooi te bepalen.
succes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Xander

Oh gelukkig dat is fijn om te weten ik heb me dus een paar dagen voor niks ongerust gemaakt. Ik was al van plan om pino er uit te halen maar dat is dus nergens voor nodig, gelukkig maar want hij is volgens mij verliefd op rocky, 1 van de popjes. Dus kan ik hem voorlopig mooi de gang laten gaan.Zeg bedankt voor je reactie. :)