3 mei 2025, 19:59:39

hard staart heen en weer wiegen

Gestart door Nes, 31 oktober 2003, 18:34:14

« vorige - volgende »

Nes

Hallo allemaal,

mss hebben jullie deze vraag al wel 1000 x gehoord maar ik was vandaag aan het leren. Rocky en Binky waren los en zaten op de kooi. Opeens hoor ik best wel een raar lawaai.
Kijk ik omhoog en wat zie ik  :o zit rocky zat op het bovenste "dotje" (als je begrijpt wat ik bedoel) van zijn klimtouw met zijn staart kaarsrecht naar beneden zijn staart met een behoorlijk tempo heen en weer te schudden.
Hij hield zijn kuifje plat en keek er nogal verheerlijkt bij, ahum  ;D. Ik was zo verbaast daar ik dit nog nooit eerder had ik enkele minuten met open mond heb zitten staren  :D.
Weten jullie wat dit betekent? Heeft het soms te maken met paargedrag en zo ja, mannetjes of vrouwtjes?

Groetjes Nes.

bannanne

hey nes ik zou het helemaal niet weten maar het moet wel tof zijn om zien :D heb je soms geen webcam ofzo om het op te nemen
zou wel tof zijn denk ik

Kolkkie

Hoi Nes,

Volgens mij vind Rocky het lekker om het te doen met het touw (zelfbevrediging ::)).

Wat bedoel je precies met je laatste vraag, als ik heb goed begrijp is het het volgende:

Ik dacht dat mannetjes hun staart naar beneden houden als ze zichzelf bevredigen, en popjes de staart recht omhoog.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Karin

Inderdaad Mariska, mijn Kazoo doet het met zijn staart naar beneden en Dazzle met haar staart omhoog  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nes

Ja, wat een stelletje perverselingen hebben wij toch  ;)
valkparkietenzelfbevrediging! En dan ook nog onbeschaamd waar Binky en ik bij zijn!  :D
Ik heb jammergenoeg geen webcam op het op te nemen, maar het was echt heel raar om te zien. Ik denk dat dat ook niet de bedoeling was, want ik heb het idee dat die soort dingen gebeuren als ik van huis ben. De stiekemerds  ;)
Maar Rocky is nu een half jaartje oud dus tja.... Dan komen dat soort gevoelens voor het eerst tevoorschijn.
Binky moest er in ieder geval niets van hebben. Die bleef toch wel een beetje uit de buurt  :D Ze is ook nog veels te jong.

Paul

Hoi Nes,

Hier paren ze of je er na vlak voor staat of niet het maakt ze helemaal niks uit die schaamteloze beesten  :D
Ik heb er ook een die het altijd op je hand wil doen in plaats van op een touw maar die doet ook precies zoals jij het beschrijft.
Misschien krijg je straks wel kleine stukjes touw  :D

Groetjes, Paul