18 april 2024, 15:48:48

Bobby erg zwak

Gestart door roaneric, 9 oktober 2003, 17:41:01

« vorige - volgende »

Lique

Hoi Marijke,

Ik zou hem eerst droogfohnen, want hij is nog natjes.
En een warmtelamp kan je kopen bij de dierenzaak.

groetjes lique

roaneric

Hoi Lique

Nou, hij is al droog hoor.  Ik had de foto zo een paar uur geleden gemaakt en toen was die inderdaad nog een beetje nat.  Ik had hem toen ook goed drooggemaakt, hoor.  
Ik wil niet dat hij nog zieker word dan hij al is
Groetjes
Marijke
 

Lique

Hoi Marijke,

gelukkig maar, dat hij al droog is.
Wat je ook zou kunnen doen, is hem warm houden, op een warme kruik, met een warme handdoek.
De warmte zal hij zeker nu wel nodig hebben.
Heb je al druivensuiker gehaald en een warmtelamp?

groetjes Lique

Nes

Hoi Marijke,

jeetje wat zielig zeg  :'( Veel sterkte met Bobbie.
Ik hoop dat hij snel beter wordt. Ik heb geen idee waar je zo'n warmtelamp kunt kopen.

Groetjes Nes

Irene

hoi marijke,
fijn dat je feld ff gebeld hebt! je kunt nu in ieder geval iets doen voor hem,zal je je waarschijnlijk iets minder machteloos voelen, al is het maar een beetje! :-/Maar toch in de gaten houden hoor, en als je het niet vetrouwd gewoon feld weer bellen of er naar toe gaan.
Sterkte ermee!
groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Paul

Hoi Marijke,
Als je geen warmtelamp kan krijgen kan je ook een gewone lamp nemen die geeft wel meer licht maar is beter dan niks.
Ik pakte een beetje water en loste daar dan de druivesuiker in op zoveel dat het niet meer oploste en dan maakte ik met dat water de pap aan zodat ie alles binnen krijgt.
Die druivesuiker kan je bij een drogisterij zo kopen als je het niet kan vinden.
Ik hoop dat het snel beter met hem gaat want hij ziet er inderdaad niet goed uit :-(
Sterkte met de kleine.

Groetjes, Paul

Tara

Hoi Marijke ...

Je valkje ziet er inderdaad niet echt goed uit, hoe gaat het er nu ondertussen mee? Ik hoop dat ie geneest, ik zal duimen, mijn eigen valkje kon ik toen niet redden, maar jij moet de jouwe kunnen redden, veel sterkte er mee he ...

Groetjes, Tara

Mandy

Hé getsie Marijke...wat ontzettend naar zeg. :(
Hoe is het inmiddels met Bobbie, is het nog gelukt met de lamp en de druivensuiker? Ik heb hier nog wel een warmtelamp liggen die je mag gebruiken, maar het is nogal een afstandje om daar ff om te komen... :-/
Ik wens je veel succes en hopelijk gaan jullie het met de hulp van Feld en de wilskracht van Bobby redden...sterkte...
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Skippy

 :oOH nee wat erg!!!
Ik hoop dat het snel beter gaat...
Ik heb hier helaas niet veel verstand van

Heb je intussen wel druivensuiker en een warmtelamp???
Ik hoop het

veel sterkte en succes

Skippy

roaneric

Hoi allemaal

Nou, ik heb wat druivenzuiker gekocht en gelijk gegeven aan Bobby en ongelooflijk hoe snel hij erop reageerden.  Hij was voor een uurtje best druk met spelen en aan mijn oorbel rommelen, maar daarna werd hij weer wat rustiger.  
Ik heb nu een lamp hangen die warmte geef en ik hoop alleen dat hij goed door de nacht komt.  
Ik laat morgen wel even weten hoe het gegaan is.
Groetjes
Marijke


Paul

Hoi Marijke,
Fijn dat Bobby weer wat in beweging was dat is een goed teken :-)
Zorg met de lamp wel dat ie ook uit de warmte kan gaan zitten als het te heel word, het moet niet veel warmer dan 30 graden worden namelijk op de plek waar hij zit.
Vaak zoeken ze het ideale plekje op wat ze het lekkerst vinden om in te zitten.
Veel sterkte en ik hoop morgen te lezen dat het weer veel beter met hem gaat :-)

Groetjes, Paul

Kolkkie

Hoi Marijke,

Het gaat dus weer wat beter met Bobby. Dat spelen is op zich een goed teken.
Bobby zal wel erg vermoeid en verzwakt zijn. Daarom zal hij wat meer slapen.
Nu is het afwachten hoe het vannacht gaat, maar ik heb toch wel goede hoop.

Veel sterkte en succ6 met Bobby. Ik zal duimen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

Goh, ik hoop ook dat het de goede kant op gaat hoor!
Ik zal ook voor je duimen, maar dit klinkt in ieder geval al wel beter, succes hoor! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Hoi Marijke,

Mooi het gaat dus al weer wat beter gelukkig, nu hopen dat het vanacht ook goed gaat, en misschien kan je morgen al zeggen zou het gaat alweer een stukkie beter met Bobby.
Ik zal ook vor je duimen.

Groetjes daan

roaneric

Hoi allemaal

Gelukkig gaat het beter vanochtend. :)  Hij slaapt nog veel en doen nog niet zo heel veel, maar ik zie dat hij iets minder zwak is dan gisteren.  Hij probeerden vanochtend na het pap zelfs weer te vliegen.  Dat is nu pas voor de tweede keer dat hij dat probeerden.  Het ging nog niet zo best, maar hij probeert het wel. :)  Ik is er zeker van dat het goedkomt. ;)

Het is echt goed dat druivenzuiker.  Ik heb Dextro gekocht. Die had hij nou juist zo nodig.  Hoeveel moet ik hem geven?  Ik had hem nu al 3 keer gegeven en ik merkt echt een verschil. :D
  
Hij krijgt nu ook maar om de 4 uur pap van mij, totdat ik merk dat hij goed sterk is en dan zal ik het verminden naar 3 keer per dag.  

Bedankt voor alle tips allemaal. Ik en Bobby zijn jullie allemaal dankbaar.

Groetjes
Marijke