11 mei 2025, 01:50:11

hallo ben nieuw hier en heb vraagje.

Gestart door jacquelientje, 23 oktober 2007, 20:59:54

« vorige - volgende »

jacquelientje

hallo allemaal .ik heb sinds 3 maande 2 lieve valkjes een wildkleur(freddy en een albino ozzy), ze hebben een ruime kamervoliere maar de witte is heel vaak in paniek lijkt het wel met zijn vleugels aan het wapperen is dat een teken dat ie er meer uitmoet? hij komt er nu niet zo heel vaak uit omdat ie overal tegeaan vliegt . nou ik hoor het wel groetjes jac

♥Debby♥

ik weet alleen dat albino's nogal vaak nachtblind zijn.. is het donker als ozzy zo doet? kan hij/zij misschien niet goed zien?

en wat het tegenaanvliegen betreft... gordijnen dicht, gevaren weghalen en de vrijheid geven om te leren vliegen.. tenminste.. dat lijkt mij.. 

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sanna

Hoi Jackeline,

Dat wapperen in de kooi kan een teken zijn dat Ozzy zijn vleugeltjes wat meer wil strekken. Hier doen ze het ook wel als ze vinden dat ze er een keer niet genoeg uit zijn geweest ;). Maar wat Debbie zegt, beveilig de kamer en geef Ozzy de kans om de afmetingen van de kamer te leren kennen en daar rond te leren vliegen. Heb je een nachtlampje bij de kooi? Want valkjes over het algemeen zijn zeer nachtblind en albino's zeker. Als ze 's nachts zouden schikken en rond gaan fladderen kunnen ze zich lelijk bezeren.

Groetjes, Sanna