28 maart 2024, 13:06:11

Ringnummer

Gestart door *Amanda*, 22 oktober 2007, 20:01:52

« vorige - volgende »

*Amanda*

Ik heb contact gekregen met iemand die een valkje heeft gevonden. Ze heeft mij het ringnummer gemailt en ik vroeg me af of iemand ons kan helpen de kweker te vinden. Wij hebben allebij al op de sites gekeken enzo maar snappen niet precies wat we moeten doen. Dit is het nummer:
6
0
026€PDE39NL 55

Groetjes Amanda

Ivy

Hoi Amanda.
Dit is zo te zien een EuroParrot ring. Je kan misschien met EuroParrot contact opnemen
http://www.euro-parrot.com/
de situatie even uitleggen en ik hoop dat ze je kunnen helpen om in contact te komen met de kweker of in ieder geval jouw gegevens aan de kweker doorgeven.

Ik denk dat het gaat om een valkje van 2006, maar ik weet niet of de letters bij jou in juiste volgorde zijn. Mijn EP ringen hebben zo'n volgorde:

€PNL IS017 5,5 07 009
Europarrot Nederland, mijn kwekersnummer, 5,5 is de maat van ring, 07 jaartal en 009 volgorde nummer.

Succes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Saar

Hoi Amanda,
De volgorde staat niet helemaal goed, maar ik zal even uitleggen waar t voor staat..
EP= euro parrot
NL= nederland
55 is de maat van de ring
en het valkje is van 2006..
026 is jong 26, en DE39 is de kweker
Groetjes Saar :-*

*Amanda*

Dank jullie wel! Ik ga er gelijk mee aan de slag. Ik had de nummers zo gekregen van die persoon. Ik dacht zelf ookal dat het niet helemaal klopte maar ja ik ben geen kweker en heb niet echt verstand van deze dingen. Bedankt!  :-*

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hallo allemaal,

Voor de geintresseerden: We hebben de kweker gevonden!  ;D Ik heb nu het telefoonnummer van de kweker naar de mensen gestuurd die het valkje hebben gevonden. Ik wacht nu nog op antwoord hoe het is gegaan. Dat zal ik hier nog wel even melden. Zonder jullie hulp was het ons niet gelukt  ;) Heel erg bedankt! Hopelijk krijgen de echte eigenaren nu hun valkje terug.

Groetjes Amanda

supervalk

He Amanda,

Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd. Ik ben de kweker waarnaar je op zoek bent.

gr. Martin