19 april 2024, 07:26:38

Prijzen van een valkparkiet

Gestart door Mandy, 9 oktober 2003, 01:43:34

« vorige - volgende »

Karin

En als je er nu een mooie witmasker man bij zet is dit het resultaat  ;D Onze Jazzy als piepkuiken.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

Hoi Karin,
Het is haar sprekend hoor :-)
En de nestjes gingen inderdaad niet zo goed inderdaad van de eitjes er maar een paar uitkomen en dergelijke en nog meer problemen.
Ik hoop dat het met de witmaskerman van mij beter gaat maar die is pas 8 a 9 maanden nu dus eigenlijk nog te jong.
Ik denk dat over een paar maanden wel een nestje zal komen met dat popje want ik ben ook benieuwd wat eruit komt :-)

Groetjes, Paul

Stijn dc

hello

het ligt vast en zeker aan de winkel waar je je valkje koopt!
sommige winkels profiteren er echt van hoor!
schandalig vind ik dat! ::) >:(

SDC

Lin

Hallo,

Ik was laatst in de dierenwinkel in Alkmaar en daar kost een lutino rond de 27 euro. Nu wil ik heel graag een lutino en nu lees ik hier dat 20 euro wel normaal is. Ik ben van plan om er een bij een kweker te halen, maar meer dan 25 euro mogen ze dat vragen? Weet iemand trouwens nog een kweker van Lutino's omg. Den Helder/Alkmaar en hoe duur ze daar zijn? Graag wil ik in het begin van de lente mijn valkje halen dus als ik voor die tijd nog bij iemand op bezoek mag komen om me voor te bereiden en vragen te stellen,hoor ik het graag. Dan wel van iemand die al een aantal jaren een tam valkje in huis heeft.

Gr. Linda


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mandy

Dat mag zeker, je mag als kweker vragen wat je wilt, er zijn er ook die denken; het is maar wat een gek ervoor geeft?! En als je daar een slag uit wilt slaan..., maar nee, dat is gekkenwerk natuurlijk.  :-/
Hier in dit stuk worden gemiddelde prijzen genoemd en de één zit daar 5 of 10 euro boven of onder. Je zal ze voor 20 euro kunnen zien, maar 30 kan ook, maar de vraag is dan natuurlijk waar komen ze vandaan en wat voor kwaliteit valkje heb je dan en dat is toch wel meer waard denk.
Zelf zou ik voor een lutino 25 of 30 euro vragen denk ik.
Lees op blz 3 maar eens de uitleg van Peter over de prijzen van hun valkjes, zo bekijk je het op een andere manier. ::)
Dus oriënteer je goed, zoals je nu dus al doet  ;), en maak dan een keuze uit het beste en wat je het meeste aanspreekt. Ik kan je alleen niet helpen met kwekers uit jouw buurt.
Succes ermee. :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mandy

5 november 2003, 02:30:00 #65 Last Edit: 5 november 2003, 13:23:17 by Mandy
Hallo hallo, hier is Miep Twijfel weer. ;D
Jullie zullen wel denken; ik word er niet goed van, maar het is weer zover, ik heb toch weer wat verandert. :D

Als ik nu zo naar de prijzen kijk van andere kwekers en valkjes die momenteel op marktplaats e.d. aangeboden worden vind ik toch wel dat ik een beetje te veel vraag. Dus ik ben weer een beetje gezakt en heb wat meer onderscheid in valkjes gemaakt, kijk maar; ::)

Prijzen lijst;

- Wildkleur; 20 euro
- Cinnamon; 22,50 euro
- Geparelde; 25 euro
- Cinnamon geparelde; 27,50
- Lutino & Witmaskers; 30 euro
- Bont & Geparelde witmaskers; 32,50 euro  
- Cinnamon geparelde witmasker; 35 euro
- Bonte witmasker & Albino; 50 euro
 
- 10 euro extra voor handtam

Korting voor familie, vrienden, kennissen, mensen die hier eerder geweest zijn en leden van valkparkiet.com;
- 10 euro bij handtam
- anders 5 euro

Voor 2004 zijn alleen de wildkleur, cinnamon, lutino, geparelde witmaskers en cinnamon geparelde witmaskers zeker. Die komen uit de vaste koppels; Jut&Jil en Ot&Sien, de rest wordt afwachten.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Ooooh, misschien wil ik wel een cinnamon geparelde witmasker van je... zucht... Misschien kunnen we een leuk ruiltje doen  ;D Nee hoor, ik hou me in ( hoop ik ). Eerst kijken wat ik allemaal krijg. En er komt nog een hele mooie volgend jaar als het een beetje mee zit... En helaas kan ik mijn zolder niet helemaal volstauwen  :D :D :D

Grotjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves