29 maart 2024, 09:10:18

Gezocht foto's

Gestart door *Amanda*, 17 oktober 2007, 18:53:14

« vorige - volgende »

*Amanda*

Heeft iemand misschien foto's van een bronze fallow lutino? Een vriendin van mij heeft een valkparkiet en ik denk dat het een fallow is. Ik weet het niet zeker en zoek een goeie foto zodat ik het kan vergelijken en aan haar kan laten zien. Kan iemand me helpen? Bestaat er misschien ook cinnamon lutino's? Zo ja zijn daar ook foto's van?

Groetjes Amanda

Silke *

Hoi Amanda,

hier een foto van een bronze fallow lutino:
(Hij is niet van mij...)


*Amanda*

Hallo Silke,

Heel erg bedankt! Hier lijkt hij inderdaad op  :D

Groetjes Amanda

Silke *

Graag gedaan  ;D ;)

Groetjes
Silke x

Tjerk

Hey,

De foto die Silke hier nu laat zien is van een gewone Bronze Fallow, en niet van een Lutino Bronze Fallow.

Zelf heb ik er helaas ook geen foto van simpelweg omdat ik alleen maar Bronze Fallow's heb in combinatie met Witmasker en niet met Lutino.

Daarbij heeft de vogels van je vriendin rode ogen, of wijnrode ogen?

Een Cinnamon Lutino kleurt echt naar geel toe dus dat is het ook zeker weten niet.

Groeten Tjerk

Silke *

Ahzo, wist ik niet  ;D

Maar dan denk ik wel dat Amanda haar vriendin een gewone bronze fallow had.
Aangzien ik ook dacht dat dit met lutino erbij was, zal zij dat ook gedacht hebben...

Groetjes
Silke

*Amanda*

Sorry voor mijn late reactie. Ik ben een paar dagen niet online geweest. Bedankt voor de informatie, dan zal het toch een gewone bronze fallow zijn. Hij heeft wijnrode ogen volgens mij maar dat weet ik niet zeker. Ik dacht dat ze zei dat ze best donker waren.

Groetjes Amanda

Ludo

ik zou het wel op prijs stellen indien er geen foto's van mij, zonder mijn toestemming geplaatst worden :-(
Het is inderdaad een bronze fallow en niet een lutino bronze fallow
Een lutino bronze fallow ziet er uit als een nogal gele lutino met knalrode ogen die ook knalrood blijven. Bij gewone lutino's worden die donkerder met het ouder worden

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

Silke *

Hoi Ludo,,

wist ik niet dat die foto van jou is...

Heb op google gekeken, aangezien het op google stond, kan iedereen die toch opslaan fzo?

Sorry...

Groetjes
Silke

Bert_85

Hallo,

Het belangrijkste is al gezegd zie ik  :)

Hier nog een foto met beide mutaties erop. De linkse is een gewone bronze fallow, de rechtse een lutino bronze fallow (geelwang):

Mutatiekweker valkparkieten

http://www.werkgroepvalkparkieten.be

Silke *

Hoi Bert,

Is dat jou lutino bronze fallow geelwang die je pas had gehaald?

Hij/ zij is echt suuupermooi!!!  ;D

Groetjes
Silke x

*Esther*