19 april 2024, 04:32:00

Hoeveel kost een lutino bleekmasker???

Gestart door Silke *, 5 oktober 2007, 18:27:45

« vorige - volgende »

Ludo

Het is geen zoekertje van hem maar wel van iemand die valken verkoopt die uit zijn lijn voortkomen ;-)
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

Silke *

Dacht ik al wat die meneer die ze verkoop heet Sven.

Trouwens heb de link al doorgestuurd naar Esther, ze zal het wel es bekijken.

Groetjes
Silke x

*Esther*

type zijn naam in op google en je bent er.

hij geeft een aardig blad uit en her en der staat zijn met adres.
dus zo onbekend wil hij niet blijven ;)

Hij is bezig met zijn site dus verder zijn er geen valkjes te zien helaas.

Esther

Silke *

Hoi Esther,

Ja, zijn adres staat er inderdaad bij, zelfs met een kaartje enzo  ;D

eneum, idd jammer, geen foto's van zijn valkjes te zien  :(

Groetjes
Silke x

Ludo

Er zegt toch niemand dat die man onbekend wil blijven :-)
Het gaat hem gewoon over het feit dat je niet zomaar iemand zijn naam mag vermelden op een forum zonder dat je daar van hem/haar toestemming voor hebt.....

Trouwens je moet zo ver niet gaan om super wildkleuren te vinden als je wil geef ik je wel de gegevens door van een Nederlander die met zijn vogels continu kampioen speelt

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

*Esther*

Citaat van: Ludo op 25 oktober 2007, 22:07:25
Er zegt toch niemand dat die man onbekend wil blijven :-)
Het gaat hem gewoon over het feit dat je niet zomaar iemand zijn naam mag vermelden op een forum zonder dat je daar van hem/haar toestemming voor hebt.....

Trouwens je moet zo ver niet gaan om super wildkleuren te vinden als je wil geef ik je wel de gegevens door van een Nederlander die met zijn vogels continu kampioen speelt

Ludo

ik heb zo'n vermoeden dat ik die nl 'ken'. En die niet eens zo ver bij mij vandaan woont.
met leuke mutaties als ik mij niet vergis.

maar ik ben niet zoekende.
maar ik had toch graag die o-stamlijn valkjes wel iets beter willen zien.

gr Esther

Rianne

het is een hele interessante discussie geweest over het wel of niet mogen noemen van namen, maar daardoor zijn we wel offtopic gegaan, ook gaat het nu over wildkleuren in plaats van lutino bleekmaskers ;D
Mochten jullie over deze wildkleuren verder willen praten kan daar een nieuw topic over gemaakt worden :) Ik sluit deze topic.
Mocht de topic starter nog geen goed antwoord op haar vraag gehad hebben, stuur dan maar een IM, dan open ik dit topic weer.

Rianne, Moderator Valkparkiet.com