4 augustus 2025, 15:57:36

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

vandaag een dagje weg geweest naar ajax rondlijding was gaaf en gesurfivelt was ook leuk fotos volgen later

Kimm

leuk ik ben erg benieuwd naar de foto's  :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sandy

ik zet mijn fotos in mijn anderen boekje van me uitstapje

sandy

vandaag voor het eerst naar de spiechater geweest ik was heel zenuwachtig ik hoop dat ze me kunnen helpen anders niet

Kaatje

Hoi Sandy,

Poeh, dat is al zeker ontzettend lang zeg, 7 weken ! Ik hoop werkelijk dat je moeder snel naar huis mag als alles goed blijft gaan ! Het is gelukkig allemaal "goed" gekomen, hoewel je moeder straks natuurlijk wel zal moeten revalideren !

Ik hoop dat het gesprek met de psycholoog of psychiater naar jouw gevoel goed is geweest en je er uiteindelijk baat bij zal hebben, ik hoop ook dat ze je kunnen helpen meid, maar de eerste stap heb je in ieder geval gezet en dat vind ik erg knap !

Knuffie, Karin

sandy

gisteren heeft mijn moeder een stukje gelopen van de tafel naar de deur en terug met zo,n looprek ze was wel doodop
ik ben zo blij  :D :D :D

ik hoop zo dat ze mij kunnen helpen je moet een weten hoelang ik er al mee loop en al zo veel dokters gehad

sandy

ik heb een fijne dag gehad  :D :D :D

sandy

ik had van de week gelachen ik was bij me moeder me vader was er ook toen zij me vader tegen mij dat hij mij gele valkjes [yeni en bo]heeft zien wipwappen ik moest lachen ik zij dat ik er wel nestje van zou willen  ;D ;D ;D

ik heb nog meer goed nieuws als alles mee zit mag me moeder 15 ock maar huis mijn moeder belde me vanmorgen

sandy

het gaat hier heel erg goed met de valkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sandy

:D :D :D :D :D

mijn moeder begint steets meer te lopen ik ben zo trots op haar

Caroline

Wat een fijn nieuws, Sandy.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Dat zijn superberichten Sandy!! en wat heerlijk dat ze misschien deze week naar huis mag.. Super!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

daar ben ik ook super blij mee  :D :D :D ik kan bijna  niet meer wachten
ze heeft morgen een gesprek met iemand van de thuiszorg dat zou wel lekker zijn dan heeft mijn vader ook een betje rust  voor zichzelf
ik krijg ook weer wat rust  :D :D :D :D

sandy

nog tweee dagen dan komt mijn moeder thuis hiep hoi