4 augustus 2025, 18:58:31

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

ik woor er bijna verlegen van het zijn mijn schatjes

Kaatje

Hoi Sandy,

Wat een leuke reportage heb je gemaakt van al je valkjes ! Ook heel erg leuk dat je alle namen en geb. datums erbij hebt geplaatst. Wat een heerlijk stelletje bij elkaar, Pride en Ivy vind ik supermooi !!

Wat betreft photoshop, ... schrik niet van de prijs meid, dit is een pakket welke niet snel door particulieren gekocht wordt, hoewel ik hem zelf ook heb.

Ik moet er maar eens goed voor gaan zitten want je kunt er een hoop mee, maar zoals Debby er mee omgaat, zo ver ben ik nog lang niet .... dus Deb, ik hou me aanbevolen voor een privé cursus ala Debby  ;D

Liefs, Karin

sandy

dank je wel kaatje van wat voor prijs kan ik ongeveer uitgaan dan schrik ik niet zo en is het makkelijk te instaleren

sandy

Kaatje

Hoi Sandy,

Wouw,

Wat heb je weer gave foto's geplaatst, .... leuk zeg dat zelf gemaakte speeltuintje voor je valkjes, .... ze zijn er erg mee in hun sas als ik zo kijk  :D

Groetjes, Karin

sandy

dank je wel kaatje dat speeltuintje heb ik zo gekocht maar ik heb wel zelf gemaakt en opgehangen :D :D :D :D

sandy

sandy

30 september 2008, 03:03:44 #2272 Last Edit: 30 september 2008, 03:12:23 by sandy

hope

noa

Kaatje

Hoi Sandy,

Dat touw met die ronde balletjes, heb je dat zelf gemaakt !? Dat ziet er erg grappig uit, ... daar zullen ze ook wel lekker mee bezig zijn, denk ik  :D

Mooie foto's heb je geplaatst, je hebt echt hele mooie valkjes hoor !

Knuffie, Karin

sandy

ja dat heb ik zelf gemaakt vind je het mooi ik wil het voor jou ok wel maken  :D :D

ik ben ook trots op me valkjes

Kaatje

1 oktober 2008, 10:40:17 #2275 Last Edit: 2 oktober 2008, 07:45:39 by Kaatje
Hoi Sandy,

Dat kan ik me goed voorstellen dat je dat bent, want ook ik ben heel trots op ze, ik denk dat we dat gevoel allemaal wel kennen  :D

Wouw, als je dan het nieuwe boekje van Caroline ziet !! Prachtig, wat een voorstelronde met zulke prachige valkjes, ik denk dat zij dat gevoel helemaal wel kent  :D

Heerlijk als ze zo spelen hè !?

Liefs, Karin

sandy

op zulke prachtig valkjes als die van caroline ben ik wel een beetje jeloers zo mooie parkieten kamer en die kooien wauw geen worden voor

sandy

ik ben zelf ook nog steets bezig met en nieuwe grote kooi liefst een papegaaien kooi ofzo maar ze zijn zo duur  :o :o ook tweede hands

Kimm

hoi sandy,

mooie foto's hoor!

voor een nieuwe kooi zit je toch al gauw op de 130 euro. op marktplaats kan je nog wel eens een kooi voor een prikkie krijgen. gewoon in de gaten houden. ook hier op de verkooppagina zie ik nog wel eens wat staan.

ik heb mijn eerste montanakooi ook via mp gekocht voor weinig geld en mijn nieuwe montanakooi heb ik pas gekocht ook met korting. dus goed kijken hoor meis :D  :D  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

hoi sandy,

er staat bij te koop een hele mooie kooi te koop. ga maar eens kijken!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010