17 mei 2025, 01:04:46

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

bo en pride gaan wel goed ze worden allemaalgeslachtrijp
wat moet ik  ??? ??? ???

sandy

ik hoop dat ik het nu heb opgelost ik heb pride en luna en hope en bo heb ik van kooi gewisselt dan zit diesel nu bij hope, bo en yeni en pride zit bij noa en luna moet even kijken hoe dat gaat  ::) ::) :-[ :-[

carco

Daar dacht ik ook al aan om te proberen ze om te wisselen.
Hopen dat het gaat lukken zo.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

sandy

tot nu toe gaat het goed  dat is even afwachten ik heb ook vaak het idee dat dieseler een beetje buitenvalt

sandy

morgen avond ga ik chanty ophalen  :D :D :D :D
ze eet helemaal zelfstandig

en volgende week krijg ik me nieuw computer hoihoi

Caroline

Fijn dat het nu rustig is, en morgen Chanty alweer halen leuk nieuws allemaal, ze is alleen ook nog geen 6 weken of wel??

En even een vraagje met betrekking tot het vechten .... ik weet dat je een kamervolière hebt en een Ferplast Greta kooi, is deze laatste niet veel te klein om zoveel valkjes in te doen?? Hoe kleiner de ruimte hoe makkelijk ze elkaar in de weg zitten en er ruzie van komt.  :-\

Heel veel plezier met Chanty ..... wel weer even de eerste dagen goed wegen hè meis.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sandy

ize is iets jonger dan noa chanty 61/2 week en noa bijna 8 weken ik weeg ze elke dag het gaat heel goed met haar ik ben blij dat ik nu wel na jully heb geluistert  :D :D :D

Bello

Toch zou ik Chanty pas gaan halen als ze een week of 8 is.

wij hebben nu ook een donsje maar deze mag pas weg als het 100 % zelfstandig is en ik ( en het nieuwe baasje ) er een goed gevoel bij hebt dat het zelf kan eten.

Dorothé

ps kan zijn dat de kooi te klein is voor meerdere valkjes en dan gaan ze knokken(helaas).

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

sandy

er was ruzie in de volieredaar zitten ze met ze 4 in  niet in de kooi pride zit nu met 2 mooie vrouwen  in de greta kooi het gaat super

noa was ook pas 7 weken tot ze terug kwam als ik het morgen niet wertouw laat ik hem daar ik wil die fout niet nog een keer maken

Anja

Hoi Sandy,

Ook ik zou Chanty pas gaan halen als ze 8 weken is. Dan heb je toch iets meer zekerheid.

Stel dat het niet goed zou gaan dan moet je haar weer terug brengen. Voor het valkje enorm veel stress en voor jou een boel verdriet.

Groetejs Anja

Hermien

Ik sluit me bij de vorige schrijfsters aan. Vraag ik me inmiddels ook af of het met nóg een valkje erbij toch niet wat erg vol wordt in de volière. Zelf heb ik een grote kamervolière met 3 valkjes en er kan er echt nog maar ééntje bij. Er moet per slot van rekening genoeg ruimte overblijven om te kunnen spelen, rekken en strekken èn ze moeten als het nodig is ruimte voor zichzelf hebben. Net als bij mensen, daar stop je ook geen 4 kinderen op één klein kamertje.

sandy

als ik er geer ruimte voor had gehad had ik het nooit gedaan

daar om is het denk ik beter om voor diesel een ander huisje te zoeken ik heb het idee dat achtergesloten word ik kan hem ook niet zo pakken dan bijt hij mij en het geeft veel stress dat wil ik nie het is een prachtig valkje jully moeten niet denken dat ik hem nu weg wil hebben omdat chanty komt nee ik denk hier al veel langer aan het gaat ook aan mijn hart  maar ik moet kiezen voor het beste

Anja

Hoi Sandy,

Ik kan niet begrijpen waarom Diesel nu plots weg moet. Je geeft aan dat je hem niet zo maar kan pakken want dan bijt hij je. Misschien is hij wel in de puberteit of zo. Dat gaan je andere valkjes waarschijnlijk ook nog krijgen en ga je die dan ook weg doen?

Af en toe snap ik helemaal niets van je meid. Misschien je het tam maak proces nog eens kan doorlopen met hem.

Groetejs Anja

Kimm

hoi sandy,

ik sluit mij aan bij anja. het is toch niet de bedoeling dat als het gedrag jou niet aanstaat dat ze dan weg moeten? ik zou dat erg sneu vinden. misschien moet je ook wat meer aandacht aan diesel geven en de vogels evt. wat meer ruimte gaan geven, misschien word hij daar ook wel gelukkiger van.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sandy

hij heeft me altijd al gebeten zolang ik hem heb ik durfhem ook niet met blote handen te pakken hij bijt echt door en als ik met me handen te dicht bij kom valt hij me handen aan ik probeer voor allemaal genoeg aandacht te geven en ik woon op een boven huis waar geen plaats meer is voor nog meer kooien ik wil zo graag dat ze gelukkig zijn misschien is dit mijn beperking  :-[ :-[ :-[ :-\ :-\ :-\misschien ben ik het ook niet waart  :'( :'( :'( ze komen niks te kort