7 november 2025, 16:36:59

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

wat zijn mijn hond joy en mijn kat sam lief samen :D :D :D

sandy

ik voel me waardeloos vandaag ik heb bijna de hele dag geslapen ik ben ook bijna de helle nacht wakker geweest rot hooftpijn en ik moest overgeven dus ziek thuis gebleven  bij mn beestenboel :D :D dat maakt weer een hoop goed

sandy

mn valkjes zijn helemaal gek op hun nieuwe speeltjes  ;D ;D ;D dit waren alleen wat duurderen kralen maar dat geeft niet maar het is nog goed koper dan parkieten speelgoed ;) ;)

Gerda

Hoi Sandy,

Fijn dat je valkjes veel plezier hebben van de kralen! Dan heb je eer van je werk!
Leuke foto's van je spelende valkjes!

En beterschap!!

Groetjes, Gerda

Kaatje

6 december 2007, 23:44:30 #424 Last Edit: 7 december 2007, 08:44:17 by kaatje98
Hoi Sandy,

Wat ben je toch een lieverd voor je valkjes zeg en ze komen werkelijk niets te kort bij jou !! Wat ben je heerlijk creatief geweest met de kralen, .... de speelplek is echt prachtig geworden, mijn complimenten hoor en ook een hele leuke nieuwe groepsfoto zie ik :D

Schatjes zijn het !!!

Bedankt voor je leuke reactie in mijn boekje en ik hoop dat je snel weer opknapt :-*

Groetjes Karin

sandy

ik hoop ook dat ik snel opknap

dank je karin voor je leuke reactie ik woor er verlegen van 
jij hebt ook een leuke speelplaats voor je valkjes de drielindg gaan het goed krijgen daarom heb ik van het valkje afgezien het is je gegunt zeker nu na de dood van rico
hoi gerda ze vinden de kralen geweldig leuk om naar te kijken :D :D :D :D
ik zou jully wel beter willen leren kennen ik vind dit erg leuk om met jully te spreken

sandy

weet je waar ik een beetje jaloers op ben hoe goed jully met elkaar om gaan bij elkaar langs gaan lijkt mij ook leuk om de zelfde liefde die jully met elkaar delen en ik weet ook wel dat ik ver van jully af woon

sandy

ik ben nog steets ziek thuis ik heb maar allemaal
huishoudelijke klussen gedaan dat moet ook gedaan worden
gisteren avond heb ik mijn voliere helemaal schoongemaakt
dus mijn schatjes hebben weer een schoon huis  :D :D :D :D

♥Debby♥

oi Sandy, Ik had je speeltuintje al gezien maar nog niet gereageerd zag ik.. ??? ::)

't is heel mooi geworden hoor!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

dank je wel deb

ik heb weer een nieuwe groeps foto gemaakt zou jij evt er een kerst uitvoering van maken  als je niet wild ook goed

♥Debby♥

Is goed hoor sandy.. zet hem maar neer.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

mijn foto model

hope bij mij op de schouder

dan zal ook maar mezelf maar eens voorstellen ;D ;D ;D ;D

sandy

hier is de groepsfoto debby

sandy

Kaatje

Hoi Sandy,

Wat leuk om nu een gezicht bij een naam te zien ... Ik kan wel zien dat je heel erg trots bent op jouw schatjes !! Leuke foto's weer  :D

En je hoeft niet "jaloers" te zijn hoor .... we babbelen hier met zijn allen genoeg af, jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik zeker een keer de moeite genomen om je te komen bezoeken en te komen babbelen  :D

Groetjes Karin