20 juni 2025, 23:45:03

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

ik weet niet hoe ik je kan bedanken nu heb ik mijn dieren zelf kunnen voorstellen

Kaatje

Hoi Sandy,

Wat goed dat het je gelukt is met behulp van Debby, .... super hoor, nu kunnen we ook van jouw valkjes genieten, dus kom maar op met al je foto's  :D

Groetjes Karin

Anja

Wij wachten erg geduldig op nog meer foto's ;D ;D ;D

Groetjes Anja

♥Debby♥

Citaat van: sandy1975 op 16 november 2007, 23:54:27
ik weet niet hoe ik je kan bedanken nu heb ik mijn dieren zelf kunnen voorstellen

graag gedaan joh.. gewoon heel vaak veel mooie foto's plaatsen.. dan ben ik tevreden!  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Citaat van: Debbeltje op 17 november 2007, 17:45:38
Citaat van: sandy1975 op 16 november 2007, 23:54:27

graag gedaan joh.. gewoon heel vaak veel mooie foto's plaatsen.. dan ben ik tevreden!  ;D

Hahaha dat is inderdaad een hele goede  ;D

sandy

ik zal me best doen om nog meer fotos te plaatsen want ik heb nog moien votos op mijn kamara staan maar mijn comp doet een beetje moeilijk

Sally

hallo Sandy,
Ik kom met plezier nogeens terug in jouw boekje.
Je hebt weer zeer mooie foto's geplaatst. Ik geniet er met volle teugen van!

Groetjes Sally

sandy

`ze zijn mooi he
ik geniet er elke dag van ze geven me rust ik ben erg druk van me zelf
he sally leuk dat je er weer bent ik vind het erg leuk jij heb ook leuke valkjes

sandy

ik heb een leuk berichtje ik maandag ochtend naar de kweker toe waar ik hope,baco en breezer vandaan heb hij wil misschien ruilen met kruimeltje dan krijg ik een getekende witmasker goed dan komt kruimel in een voliere ik had het getekende valkje al een keer gezien  maar heb toen voor hope gekozen want hij wou hem/har eerst zelf houden vaavond wilde hij het valkje toch weg doen dus dit is mijn kans

Sally

Hallo Sandy,
Dus ga je Kruimel wegdoen voor een andere valkparkiet (getekende witmasker)..?
Ga je er geen spijt van hebben dan dat je Kruimel weg doet? Of is dit helemaal geen tamme valkparkiet?
Je moet gewoon je hart volgen eh.
Hoe oud is die getekende witmasker?

groetjes Sally

sandy

tussen mij en kruimel heeft het nooit geklikt hij doet een beetje lelyk tegen de anderen valkjes hij is niet heel wild maar wil niks van mensen terwijl ik hem als handtam had gekocht dan had hij dat nu nog moeten zijn ik denk dat beter in een voliere op zijn plaats is
maar het was geen gemakkelijke beslissing
het getekende valkje heeft bijna de zelde leeftijd als hope van aug dit jaar

sandy

Anja

Mooie zeg.

Groetjes Anja

sandy

ik had liever een tuin had dan had ik er een voliere in gehad  maar het zijn dromen
had je berichtje gelezen van kruimen nu maar hopen ik hou jully op de hoogte

carco

Gaat Kruimel nu dan nog een volière in??
Want als hij binnen zit is dat nu veel te koud hoor en kan hij niet meer naar buiten toe.
En is de getekende witmasker een beetje tam of komt hij uit de volière?
Want als deze al 4 maanden oud is wordt het niet meer gemakkelijk om hem tam te krijgen hoor!
Dit zeg ik dat je niet teleurgesteld wordt, dus goedbedoeld advies ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!