3 augustus 2025, 15:05:19

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Sandy,

die willen wij dan wel even zien hè ;D ;D ;D

Groetjes anja

sandy

van de foto lutino die heb jij ook al gezien dat zijn de foto waar ik mijn mening over gaf binnekort stuur stuur ik je wel wat nieuwe fotos als mijn comp mee werkt

sandy

hoi anja ik heb week een heleboel foto na je toe gestuurt op te bekijken op mn forum

sandy

er zitten ook nieuwe foto bij van mn lutino fallow

Anja

Hier zijn je foto's. Heb je het zelf ook al eens geprobeerd of het nu wel lukt?

Groetjes Anja

sandy

IK HEB HET AL EEN PAAR KER GEPROBEERT MAAR IK KRIJG HET NIET VOOR ELKAAR  ZOU WEL EENS AAN MIJ KUNNEN LIGGEN OF AAN MN COMPP DIE IS AL OUD SORRY

sandy

HOI ALLEMAAL IK BEN ER WEER IK HEB GISTEREN MIJN NIEUWE KOOI OPGEHAALD ZE HEBBEN NU MEER RUIMTE IK HEB ZE VANDAAG OOK EVEN VRIJ ROND LATEN VLIEGEN  HET LEKEN LEKEN WEL STRAALJAGERS HAHAHA EN ZE HEBBEN OOK NOG BUITEN GESTAAN WAS MOOI WEER GR SANDY

sandy

zijn jully me nu al weer vergeten met mijn valkjes gaaat het heelgoed ik haal ze veel uit de kooi zeker hope om haar nog  tammer te krijgen ze is ontzetend lief maar wel ontdeugend
dat is leuk mijn armbandjes slopen of oorbellen uit me oren trekken bandiet had ik haar moeten noemen inplaats van hope

ik heb vanavond joy weer opgehaald bij me ouders ze was daar een nachtje gewweest omdat ik vandaag een uitstapje had met mn werk ze is zo gemakkelijke hond zo lief altijd ookzij heeft haar streken daar is het een bull terrier voor

gr sandy

Anja

Lukt het het tam maken?
Alle valkjes zijn verzt op blinkende dingen. Het zijn af en toe net eksters.

Groetjes Anja

sandy

het tamworden lukt wel alleen als ik haar bij me zet kan ik alles met haar doen maar gaat ze vliegen dan komt ze niet bij me terug ook de anderen valkjes dien het niet die zijn ook half tam hoe kan je het hun leren om bij mij te mogen landen gr sandy

Anja

Misschien met trosgierst. Ik weet het niet verder want mijn valkjes vliegen niet.

Groetjes anja

sandy

ik zal het proberen met trosgierst  waar vliegen jou vogel niet ??

Anja

Nee Sandy,

Ik heb 12 valkjes en 10 zijn er gekortwiekt. 2 vliegen er dus maar niet zo heel veel. Ik heb ze geleerd om naar de kooi te vliegen.

Groetjes Anja

sandy

hoe heb je dat geleerd dat na hun kooi vliegen is dat niet zielig dat kort wieken   worden ze dan makelijk tam gr sandy

Anja

Zorgen dat er wat lekkers op de kooi ligt.
Het kortwieken is met een rede gedaan. Ze weten niet beter want ze hebben nooit gevlogen. Als je ze kortwiekt worden ze niet sneller tam hoor. Je moet er net zoveel aandacht aan geven als een valkje dat wel kan vliegen.

Groetjes Anja