4 augustus 2025, 20:49:58

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

Kimm

hoi sandy,

knap gedaan hoor, dat doe ik jou niet na. ik ben helemaal niet creatief en ik heb daar ook geen geduld voor ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sandy

ik normaal ook niet ik zag het staan bij zelf speeltjes maken en ik wilde het ook wel proberen

sandy

Hermien

Nou Sandy, je begint aardig de smaak te pakken te krijgen, hè? Ziet er leuk uit hoor.

sandy

drie fotos van noa

me valkjes vonden de schommel te gek zeker hope was er niet van af te slaan  :D :D :D

sandy

sandy

we hebben gewonnen met knoop in mn zak doek

Hermien

Gefeliciteerd met de 'Knooptroffee". Wanneer komt het op tv? Mooie foto's heb je gemaakt, maar ik heb toch een pietsieklein vraagje: Dat ene speeltje hangt toch zeker niet aan een fitting voor een lamp? Of hoe noem je dat, zo'n gat in het plafond waar je een lamp aan moet bevestigen. Dat zou nl. niet zo heel veilig zijn.
Je valkje zijn wel blij met de zelfgemaakt speeltjes, hè?

♥Debby♥

wat gaaf Sandy.. gefeliciteerd hoor.. wanneer komt het nou op tv?? en wat jij moest doen.. ging dat goed??

je hebt ons toch wel op tv de groeten gedaan he!  :P

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

we zijn erg blij met troffee ik weet nog steets niet waneer presies het op tv komt maar er woord gezecht nov /dec maar de exackte datum horen jully nog
ik was zo zenuwachtig dat het me even te veel werd
maar het hing heel goed alleen vergat ik een keer op de rode knop te drukken  ;D ;D veder moest ik goed nadenken ;D ;D
hoi hermien je hebt helemaal gelijk maar ik heb hem voor een x daar opgehangen om hem te showen

Kimm

gefeliciteerd sandy! ik kijk al uit naar de uitzending!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sandy

jully krijgen het snel te horen waneer de uitzending is

☺ Pita ☺

Ooow leuke foto's Sandy , en ook nog op tv lees ik?
Nou meid veel plezier hoor :)
Ooow en leuk speelgoed heb je gemaakt zeg!!

Kaatje

Hoi Sandy,

Je valkjes zijn erg blij met hun gemaakte speelgoed zie ik wel ! Leuk en erg creatief gedaan zeg, en dan lees ik ook nog dat je op de t.v. komt  :D

Ik had het in je andere boekje gevraagd maar nu lees ik dat ze morgen gaan kijken of de huid goed blijft zitten. Uiteraard zal ik ook mijn duimen voor je moeder laten draaien !

Knuffie, Karin

sandy

jully krijgen een knuffie terug

het verhaal van me moeder ztaat in mn anderen boekje

gisteren zijn de opnamens geweest

ze vinden het zelfgemaakte speelgoed heel erg leuk

iedereen bedankt voor de steun jully zijn kanjers  :-* :-* :-*