23 mei 2025, 21:47:56

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

4 juni 2008, 22:40:42 #1800 Last Edit: 4 juni 2008, 22:45:05 by sandy
ze heeft weer valkjes op markt plaats staan dat ze zegt dat ze 7  zijn naar mijn idee zijn ze jonger kijk maar op markt plaats pagina 2 ze woond hier in almere ik weet even niet hoe ik de link moet zetten

Kimm

ik kan de foto;s niet zien hoor ???

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sandy

er worden gewoon nog meer te jongen valkjes verkocht wat kan ik daar aan doen omdat teggen te gaan chanty is dus niet de enige

hoi kim chanty had gestoft voorme  ;D ;D

sandy

4 juni 2008, 22:51:47 #1803 Last Edit: 4 juni 2008, 22:53:55 by sandy
jully wonen ergen anders

http://link.marktplaats.nl/173439429

http://link.marktplaats.nl/173435151
dit zijn die advertentie

Kimm

ja ik heb de advertentie gevonden.
Super Tamme Witmasker Baby valkparkiet

Caroline

4 juni 2008, 22:57:16 #1805 Last Edit: 4 juni 2008, 22:59:31 by Caroline
Inderdaad, ook dit valkje is zeker niet veel ouder dan jouw Chanty.  >:( >:(

En ik ben het helemaal met je eens hoor € 40,= voor een bont geparelde of zoals nu op marktplaats een gewone witmasker is zeker een flinke prijs.

Gelukkig gaat het nu goed met Chanty. ZIe ik het nu goed .... is de kweker van Chanty, dus Chanty zelf, nog maar een jong meisje??

Persoonlijk denk ik dat je er niks aan kunt doen Sandy, alleen zo slim zijn om daar GEEN valkje meer te halen.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sandy

er is er nog een kijk maar naar me link

chanty zal niet de enige zijn die veel te vroeg weggaat en niet zelf standig is

dat maakt mij heel verdrietig

sandy

dank zij ivy gaat het goed met chanty ik weet niet of ze het anders had overleeft  :'( :'( :'(
dan had ik pas de volgende dag pas pap kunnen kopen misschien was het dan te laat  :'( :'( :'(

Kimm

hoi sandy,

ik ben eens even gaan lezen op marktplaats en je kan wel wat doen en dat is het contactformulier invullen of een melding maken aan de dierenbescherming.

Marktplaats.nl heeft als advertentiesite een faciliterende rol; we bieden een internetplatform waar adverteerders en geïnteresseerden de kans krijgen elkaar te ontmoeten. Dit neemt niet weg dat wij, waar mogelijk, maatregelen nemen indien een advertentie in strijd is met de wet en/of de Marktplaats Gebruiksvoorwaarden. In geval van een vermoeden van mogelijke misstanden met betrekking tot de verkoop van dieren verzoeken wij u ons hierover te informeren via ons contactformulier, vergezeld van aantoonbaar bewijs. Verder verzoeken wij u dergelijke misstanden te melden bij de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID). U kunt telefonisch melding doen van dierenleed via meldnummer 0900-2021210 (0,10 ct/min). U komt dan automatisch terecht bij de meldkamer van de LID of bij de afdeling bij u in de buurt. Lees meer informatie over het melden van dierenleed

sandy

moet ik dat bij marktplaats of bij de dierenbescherming ik wil niet dat er nog meer slachttoffers vallen door zo kweker dat verdienen die valkjes en de nieuwe baasjes niet  >:( >:( >:(

Kimm

je kan het eerst bij marktplaats doen.
je gaat naar marktplaats en dan klik je op help/contact en dan klik je bovenaan op contact en daar kan je een formulier invullen en dan kan je evt schrijven wat jouw ervaring is met deze verkoper.

groetjes kim

sandy

ik heb een melding gedaan bij markt plaats

sandy

er word ook aangegeven om aangivten te doen bij de politie  ???

Caroline

DAt heeft helemaal geen nut Sandy .... het is goed bedoeld hoor maar de politie komt niet eens meer bij een inbraak laat staan als er melding wordt gedaan over een vogeltje wat nog niet zelf kan eten als het verkocht wordt. Hier kunnen zij niet van wakker liggen.

Ik zou het gewoon hierbij laten en je energie in de je vriendjes stoppen, je heb je best nu gedaan.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Petje af hoor! Dat heb je maar weer even goed gedaan: formulier op marktplaats invullen over deze kweker. Meer kun je niet doen, jij hebt nu alles gedaan wat je kón doen! Nu gewoon vooruit kijken naar de dag dat Chanty weer komt!
Lieve foto's trouwens.