14 mei 2025, 23:30:42

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sandy

Kimm

hoi sandy,

hij/haar is prachtig hoor! erg mooi valkje!

groetjes kim

sandy

dank je wel kim

ik ben heel boos ik ben echt helemaal over de rooie ik moet even gewoon me hart luchten ik denk een goede vriend te hebben hij belasert waar ik bij sta waarom ben ik zo goed  ??? ??? ???ik begrijp het niet

Bello

Hoi Sandy,

Helaas heb je zulke mensen maar wat is er aan de hand?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hoi sandy,

soms heb je mensen die weten dat jij te goed bent en daar helaas misbruik van maken. vervelend voor je dat je zo boos bent en teleurgesteld.

groetjes kim

sandy

sandy

wat er aan de hant is dat ik altijd voor iedereen klaar sta en dan woord er gezecht dat ik dat nooit doe hij woord uit huis gezet gaat hij er van uit dat hij bij mij kan komen wonen hij dwingt me bijna en hij drinkt te veel en weet dan niet meerwat hij zecht en hij kan niet van me afblijfen en dat moet ik huis nemen nou nee
vanavond was het zelf zo dat we hadden afgesproken dat we ergens gingen eten ik kwam al tegen wakkelent ik dacht o nee he en zij dat hij een klap in zijn gezicht had gehad  maar ik geloofde hem niet en we liepen naar de returant hij wilde pizza ik zij nee we zouden daar we gaan eten ik ging hem uitleggen wat we een half uur geleden hadden fgesproken hij wist dat al niet meer zo goed was hij toen gingen we naar binnen hij zetten me daar zo voor schut dat ik boos ben weggelopen ik heb mijn fiets gepakt en ben naar huis gegaan en kreeg twee boze teloontjes nog van hem en heb hem even de waarheid gezecht  dat ik hem nooit merr wil zien of spreken of dat hij op me werk komt  nu gaat wel weer ik laat meniet kisten dat is hij niet waard

Kimm

hoi sandy,

goed van jou!!! ik zou dat dus ook niet pikken. weg met die gast! laat niet over je heen lopen.

groetjes kim

sandy

Kaatje

Hoi Sandy,

Niet te geloven wat een brutaal iemand !! Zo'n persoon moet je ook echt niet in je huis laten want die zorgt alleen maar voor narigheid  >:(

Goed dat je het contact verbroken hebt, .... geniet maar lekker van je valkjes en van het idee dat Chanty straks bij je mag komen wonen ! Hoe gaat het met Noa en wat weegt ze inmiddels !?

Groetjes, Karin

Bello

Nee Sandy,

Aan zo'n persoon is je vriendschap niet besteed en je bent in je recht om hem niet binnen te laten.

Goed gedaan meissie

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

sandy

dank je wel die komt er bij mij nooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit meer in

sandy

noa weegt tussen de 92 en de 94 in en het blijft goed in evenwicht

sandy