30 juni 2025, 16:50:50

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Sandy,

Ik denk ik kom ook even in je boekje snuffelen, leuk hoor zoveel valkjes ! Is kruimel nu al herplaatst !? Fijn is dat hè dat je ziet dat de valkjes blij zijn als ze je weer zien  :D

Ik heb dat ook, .... ik ben wel veel thuis hoor maar als ik wel eens weg ben geweest en ik kom thuis dat zit er in ieder geval één te trillen, zo van Yes, mamma is thuis en ze komt als eerste naar ons toe, ... echt geweldig !!!

Leuk dat je nu ook een boekje begonnen bent, zielig van zazou hè ... gelukkig gaat het nu goed, je hebt inderdaad veel pech gehad met de valkjes zeg  ::)

Veel plezier hier !!

Groetjes Karin

sandy

12 november 2007, 19:52:43 #166 Last Edit: 12 november 2007, 20:08:10 by sandy1975
nee kruimen wacht nog steets op een nieuw huisje dus als iemand iets hoort die een valkje zoekt laat me het weten

hoi karin leukdat je in mijn boekje hebt gelezen dat vind ik erg leuk hoeveel valkjes heb je nu????

kom nog eens een keer kijken

sandy

12 november 2007, 20:05:13 #167 Last Edit: 12 november 2007, 20:12:28 by sandy1975
nu gaat het gelukkig goed met me valkjes maar wat het ooit is geweest weet ik niet ik kon toen niet lang van mn valkjes genieten ik ben er af en toe nog bang voor om er een te verliesen en zeker als ze nog zo jong zijn

en zazou houdt een speciaal plaatsje in me hart  ik mis haar nog elke dag zzij is te vervangen  :'( :'(  al heb ik nu hope die het wel verzacht en mijn anderen valkjes natuutlijk ook maar vergeten nee nooit

Anja

Hoi Sandy,

Natturlijk vergeet je Zazou nooit. Het verdriet slijt en maakt plaats voor mooie herrineringen.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Sandy,

Ja ik kom vaker hier kijken hoor ! Ik heb op het ogenblik 2 valkjes, .... het zijn 2 mannen en ik heb in ieder geval 2 valkjes gereserveerd en als het mee zit neem ik ze alle drie,  van de drie is er in ieder geval al één popje geboren  :D

Als er uit DNA blijkt dat er nog een popje geboren is uit het nestje van Grisha en Nezumi dan maakt het laatste geslacht eigenlijk niets meer uit  :D

Spannend hè !?

Kan me voorstellen dat je nog steeds een hele grote leegte voelt en heel bang bent om nog een valkje te verliezen, ... dat lijkt me echt vreselijk ! Maar wat Anja zegt, ... natuurlijk vergeet je Zazou nooit en ooit zal het verdriet inderdaad slijten en kan je aan de mooie herinneringen gaan denken !!

Heel veel sterkte met het gemis,

Groetjes Karin

sandy

weet je ze gingen toen achter elkaar dood de ergste dood was van mijn eerste kizmo door mijn fout ik had vergeten aan de zijkand van de kooi het deurtje vergeten en is ontsnapt heeft me kat sammy hem gegreppen ik heb hem nog kunnen redden maar is in me handen overleden ik was er kapot van alleen dat geschreew al al is het alemaal een tijdje geledenvergeten doe je het niet 1 jaar geworden hij geparelde man

zazou is al een tijdje dood ze was voor mij heel speciaal ze is helaas niet oud geworden  maar 1jaar maar ze blijft in me hart met herinneringen en fotos zij was een bonte daar om wil ik graag weer een bonte valkje ik weet ook wel dat ze onvervangbaar is ze was zo tam daar om ben ik blij met hope zij is ook tam

dat geld ook voor me andere overleden valkjes luna lutino man, stormgetekende pop  verkocht 

sandy

13 november 2007, 01:01:39 #171 Last Edit: 13 november 2007, 01:04:04 by sandy1975
hoi karin leuk dat je 2 of 3 falkjes bij krijgt ik zelf er ook een van gewild maar het is je gegunt hoor

karin en anja bedankt voor de mooien worden ik zat  het met tranen in me ogen te lezen en te schrijven

Kaatje

Hoi Sandy,

Ja zoiets is altijd vreselijk meid, ik moet er niet aan denken en ik ben blij dat ik zelf geen kat heb. Vogels blijven er voor katten natuurlijk erg verleidelijk uitzien, en het blijven jagers dat is het instinct en dat kan je de katten natuurlijk ook weer niet kwalijk nemen  ::)

Gaat het nu wel goed !? Ik bedoel heb je nu een oplossing kunnen vinden en kunnen de katten nu niet meer bij de valkjes komen !? Of doen ze de valkjes niets en kijken ze er alleen maar naar !?

Toch lees ik ook heel veel positieve verhalen van leden met katten en valkjes .... als de valkjes dan los zijn mogen de katten niet in dezelfde kamer maar kunnen het verder ( als ze dan weer veilig in de kooi zitten ) heel goed met elkaar vinden !

Dank je wel hoor Sandy, ik ben ook echt heel erg blij dat ik de valkjes gereserveerd heb en kijk er al zo ontzettend naar uit, lief dat je het me gunt en ik gun jou ook al het geluk met de valkjes toe !

Ik hoop dat je er een lief maatje voor hope bij kunt vinden ... misschien kan je bij de oproepen ook een bericht neerzetten of een reservering doen !?

En de woorden zijn echt gemeend, ... je lijkt me een hele lieve meid met een heel groot valkjes hart, die helaas door heel veel pech al zoveel heeft moeten meemaken met de valkjes !!

Geef je lieve valkjes maar een dikke knuffel van Paco en Rico.

Groetjes Karin

sandy

dank je wel karin ik meen ook echt wat ik zij het is je echt gegunt

ik hou ziels veelvan me valkjes ook van me anderen dieren

het gaat heel goed tussen mijn katten en me vogels al ze maar in de kooi zitten kijken ze er niet naar om
kizmo was door mijn fout ontsnapt

ik had gister wat ik ging met hope douche ik had mijn zwarte kat tom niet gezien die lag op de droger te slapen ik kwam er achter dat hope ging vliegen  ik ben nooit zo geschrokken hij keek er alleen maar na van he er vliegt wat en hij bleef rustig liggen sam zou haar alang gegrepen hebben      mijn hart zat in mijn keel     

sandy

hoi karin ik had een vraagje ik zag dat je in de randstant woond waar licht dat??????????????

Kaatje

Hoi Sandy,

De randstad is eigenlijk Rotterdam en omgeving ... een beetje REO zoals we dat hier noemen, ( Rotterdam en omgeving ) Ik woon niet in Rotterdam maar aan de rand van Rotterdam ( deelgemeente )

Goh wat zal jij geschrokken zijn zeg, gelukkig dat het Tom was en niet Sam en ik geloof je gelijk als je zegt dat je hart in je keel zat op het moment dat je dat zag ....

Heeft Hope genoten van de douche !?

Groetjes Karin

sandy

13 november 2007, 19:35:40 #176 Last Edit: 13 november 2007, 19:37:25 by sandy1975
ze begint het douchen wel leuk te vinden ik doe het niet vaak weet je wat ze nog lekkerder vind als je haar in een handoekwikkelt  en haat droog gaat vrijven daar geniet ze van het word een echt knuffeltje

ja ik was goed geschrokken van die stomme kat  maar hoe stom hij er na keek mijn anderen kat had er meteen acherna gegaan
dat is best wel ver ik woon in almere

sandy

ik toch wer wat stoms gedaan ik heb perongeluk 2 startveren eruitgetrokken bij baco het bloede ik heb het goed schoongemaakt  ik wilde hem pakken maar hij vloog weg toen had ik zijn staart te pakken zonde hij begon juist weer een staart te krijgen nu moet hij weer op nieuw groeien :censuur dat ik ben

ik heb binnekort weer wat nieuwe foto,s ik wilde aan iemand vragen of iemand ze er voor mij op kan zeten met mijn comp lukt het niet sorry

♥Debby♥

Hoi Sandy,

Ik zelf plaats mijn foto op www.mijnalbum.nl

heel makkelijk en gratis..

kijk eens of je daar een album aan kunt maken.. Dan ken je ze vanaf je pc daarop zetten en vervolgens kan je ze hierheen plaatsen..

ik wil je eventueel wel helpen..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

dank je wel debby ik zal het vanavond gaan proberen nu heb ik daar geen tijd voor want ik moet zo werken maar ik zal het zeker proberen

tot vanavond gr sandy