29 maart 2024, 00:12:21

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

hope mijn grootste trots ze is cinnemon geparelde geelwang pop ik heb haar pas 2halfe week ze was helemaal kaal geplukt door de ouders en ze was uitgevlgen werden de jongen aangevallen door de anderen valkjes ze zag er niet uit nu word ze weer mooi ze heeft bijna al haar veren terug ik zal haar niet meer kunnen missen ze is ook tam  gr sandy

Anja

Citaat van: sandy1975 op 15 oktober 2007, 20:27:09
dank je anja ik ben blij dat je ze mooi vind ik wil graag me liefde met anderen delen die ook van valkjes houden en het met mij willen delen gr sandy


Dat mag hoor maar op zich is het niet erg moeilijk. Je zet de foto's op je pc en zorgt dat de foto's niet groter zijn dan 60 kb. Je klikt in je boekje op reageer en dan zie je bovenaan een knopje upload. Als je daar op klikt kom je in het volgende scherm en klik je op bladeren. Dan ga je de foto's op je pc zoeken. Dubbelklik op de foto dan verzenden naar valkparkiet en dan op de knop copieer link. Dan doe je 2 keer vorige pagina en dan kom je bij je berichtje en daar plak je de link.

Groetjes Anja

sandy

weet wat ik graag zou willen hebben een bont tam valkje daar is best moeilijk aan te komen maar die wil ik zo graag maar ik zit altijd met een probleem ik heb geen auto dus moet het altijd dicht bij huis zijn jammer genoeg

ik heb er een te koop een bont geparelde witmasker hij past niet in mijn voliere ik denk dat hij beter op zijn plaats is in een grote voliere maar dat kan ik hem niet bieden ik heb hem gewoon te overhaast gekocht  misschien vinden jully mijn stom mar ik denk dat dat beter is voor hem het is een mooie vogel geringt 2007 hij heet kruimeltje  dus hoop ik goed huis voor hem te vinden hij gaat niet zomaar weg gr sandy

sandy

hoi allemaal ik ben weer lekker thuis van een zeer drukke dag me dieren waren erg blij me weer te zien [color=Bleu ik werk ik lunche hier in almere waar mensen werken met een verstandelijke beperking en het heet tante truus gr sandy

Anja

Hoi Sandy,

Dieren zijn altijd heel blij als je thuis komt. Niks en niemand is zo blij als de dieren.
Je hebt zo te lezen heel leuk maar ook heel zwaar werk.

Groetjes anja

sandy

dat is het ook ik zo ik sta de hele dag in de keuken maar het is erg leuk ik doe het al 2 half jaar

sandy

hoi anja wat heb jij en leuke hondjes ik heb zelf ook een hond een super lieve bull terrier joy ze is nu ruim 6 half jaar ik hb ook nog 2 katten tom en sam mijn beesten boel hahahaha ;D ;D ;D ;D ;D

Mara

Hoi Sandy

Leuk is het hé, thuis komen en dat alle dieren blij zijn dat je er weer bent. Zo is het hier ook. Ik kom thuis en loop dan altijd naar de voliere buiten en zeg dan even, ha jongens en dan beginnen ze allemaal te roepen en te doen, net alsod ze me willen vertellen wat ze gedaan hebben die dag. Erg leuk. En die twee binnen zijn ook altijd heel erg blij. Dat is zo geweldig.

Wat fijn dat je het werk leuk vindt ondanks dat het zwaar werk is.

mara

Anja

Citaat van: sandy1975 op 16 oktober 2007, 21:03:44
hoi anja wat heb jij en leuke hondjes ik heb zelf ook een hond een super lieve bull terrier joy ze is nu ruim 6 half jaar ik hb ook nog 2 katten tom en sam mijn beesten boel hahahaha ;D ;D ;D ;D ;D


Hoi Sandy,

Dank je wel,

Hier is het oo keen zeer gezellige beestenboel. Maar bij jou ook lees ik wel.

Groetjes Anja

sandy

ik ben met dieren opgegroeit ik ben 9 jaar nu het huis uit ik heb al veel dieren gehad ratten cavias konijn katten honden en mijn grotelievde de valkjes ik heb nu nog de valkjes hond 2 katten ik kan niet zonder

sandy

kweken jully met jully valkjes vat voor kleuren hebben jully

Anja

Hoi Sally,

Ik kweek (nog) niet met mijn valkjes. Ik heb de volgende mutaties:

Wildkleur man
Witmasker pop
Cinnamon Witmasker pop
Cinnamon Opaline pop
Lutino man en pop
Opaline Lutino pop
Bont pop
Fallow man
Cinnamon pop
Cinnamon Opaline Geelwang man
Albino pop

Groetjes Anja

sandy

jammer dat jij zo ver weg woond anders had ik gezecht als je jonge bintjes krijgt dan had ik er een gerecaveert  hoe oud oud is jou cinnemon geparelde geelwang

Anja


Hij is bijna 4 maanden.
Ik weet ook nog niet of ik ga kweken daar moet ik nog heel goed over na denken.

Groetjes Anja

sandy

dan heb je een huis vol ik wil misschien  gaan kweken  ik moet dan een mooie man vinden voor mij cinnemon opaline geelwang pop nu 2 mnd