25 juni 2025, 00:36:17

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

baco is in de rui hij heeft nu een hele korte staart het ziet er niet uit maar over een paar weken is hij weer mooi  ;D ;D ;D

sandy

heerlijk om het valken virus te heben opgelopen

♥Debby♥

Ja, hahaha.. dat zeg je nu! hahahaha...

Heb je al een huisje voor kruimel?? 't is toch wel zielig dat hij zich niet zo op z'n plek voelt.. ik hoop dat je nog iemand kunt vinden met een grote voliere!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

7 november 2007, 20:31:03 #138 Last Edit: 7 november 2007, 20:33:43 by sandy1975
nee ik heb nog geen nieuw huisje voor kruimeltje ik woor er een beettje wanhopig van ik wil het beste voor hem dat hij weer gelukig is dan ben ik ook blij
hoi debby ik zat gisteren je forum te lezen diesel is echt prachtig en over 4 dagen komt duuk leuke namen

sandy

IK HEB VANDAAG NIEUW SPEELGOED VOOR ME VOGELS GEKOCHT ZE ZIJN ER HEEL BLIJ MEE

EN IK IK BEN NET THUIS EERST GEWERKT VANDAAG BERE DRUK GEWEEST NAAR WEL LEKKER TOEN BEN IK MET ME VADER VOOR EEN KRAPPAAL GAAN KIJKEN MAAR NIET GESLAAGT TOEN NOG EVEN HET CENTRUM IN GEGAAN WAT DINGEN GEKOCHT  ZOALS HET SPEELGOED VAN DE VOGELS EN IK HEB EIVOER VAN CEDE GEKOCHT  HOEZO VERSLAAFT??????????????????

♥Debby♥

hahahaa... het houdt je lekker bezig joh!

trouwens, je kunt de naam van je boekje ook nog veranderen he? het heet nu nog steeds even voorstellen maar als je naar je allereerste berichtje gaat en je klikt in dat berichtje op veranderen kan je er bijv. Sandy's valkjes van maken..

Want voorgesteld ben je ondertussen wel!  ;D

Leuk dat je in mijn boekje hebt gelezen.. heel spannend inderdaad.. zondag is het dan eindelijk zover!

sandy

zo beter debby

hope vloog voor het eerst op me hooft bleef maar even zitten
dit was de eerste keer goed he ik wist niet wat me overkwam

♥Debby♥

Ja dat is leuk.. maar je moet het allereerste berichtje op pagina 1 aanpassen.. anders werkt het alleen bij het berichtje dat je plaatst en niet voor je hele boekje..

snap je het nog????? hihi... je moet het natuurlijk zelf weten hoor.. maar klinkt wel leuk toch.. Sandy's valkjes!

sandy

8 november 2007, 23:58:16 #143 Last Edit: 9 november 2007, 00:00:31 by sandy1975
ik heb je advies opgevolgt kijk maar en dank je wel me valkjes zijn een lamp aan het slopen  ;D ;D ;D ;D

*Petra*

Hey Sandy,

Coole titel, goed gedaan   ;)!!

Groeten Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Ja... nu is het hartstikke duidelijk.. dit is jouw boekje!  ;D

FIjn weekend hoor!! groetjes

sandy

ik woor er een beetje verlegen van ik wist niet hoe ik het kon veranderen bedankt  dus het is goed zo

sandy

9 november 2007, 00:09:39 #147 Last Edit: 9 november 2007, 01:31:34 by sandy1975
mijn weekend begind pas zaterdag avond ik moet nog 2 dagen werken ik zaterdag avond een vejaardag van mijn  broertje hij is 29 geworden en ik heb ergens anders ook nog een feest  druk druk  hope kwam net op mijn compscherm zitten leuk he

hoi debby ik vond het heel leuk om jou boekje te lezen ik ben hele maal weg van de naam diesel ik zou mijn valkje ook zo willen noemen

Anja

Hey Sandy,

Leuke titel zeg. Veel leuker als de vorige.
Goede gedaan.

Hoe is het met de rui van Baco?
Wat voor speelgoed heb je gekocht?

Groetjes Anja

sandy

hoi anja hoe gaat het hoe gaat het met yeni  gaat het al weer beter met haar ?????

ik heb een zo gekleurde touwstok gekocht die kan je alle kanten opbuigen nu heb ik er een in de kamervoliere en een in de kooi ik hang de speeljes ook wel eens anders inde kooi of ik ruil het om dan hebben ze altijd wat anders weet je wat ik nog een keer wil kopen is  zo,n speelplankje