23 juni 2025, 23:21:44

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

dara een knuffie terug

het moet slijten weet waar ik moeite mee heb is de fotos van de laatste nacht en de avond daarvoor wat er in 24 uur al niet kan gebeuren  :'( :-\ :'( :-\ ik had het an ders gezien  en ik hoop dat niemand boos op me is  :-[ :-[ :-[ schuld gevoel gaat niet weg ik ben ik wat ben tekort gekomen  van had ik me maar ziekgemeld dan had ik naar de da gekunt dat wilde ik zo graag doen dan had hij misschien nog geleeft  kirsten heeft wel gelijk ik ben zo dom bezig geweest  :-\ :-\ :-\ :-\

*Petra*

28 februari 2008, 08:31:29 #1321 Last Edit: 28 februari 2008, 08:50:43 by Peetie
Hoi Sandy,

Het is voor Kirsten natuurlijk ook moeilijk, ze heeft het valkje met al extra zorg groot gebracht. Dan krijg je toch nog een extra band met de vogeltjes. Maar jezelf nu de schuld geven, of  'had ik maar' schiet je nu niets meer mee op. Daarmee 'pest' je jezelf alleen maar.. Als ik jou was, zou ik er over nadenken of deze combi van huisdieren voor jou wel verstandig is. Maar daar kan ik natuurljik niet over beslissen, en natuurlijk doe ik dat ook niet.

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

sandy

als mijn valkjes in de voliere zitten kijken de katten er niet naar om

angel was los ik k had nog gekeken of mijnkat in mijn  aparte kamertje zat maar zag niks katten zijn slim nu 10 x meer kijken voordat ik ze er uit haal ik ben bang geworden dat het weer gebeurt

sandy

hallo het gaat weer goed met me ik heb mijn valkjes goed verwent vandaag ik heb een speeltuintje voor ze gekocht ik vond dat ze het verdiende

Sally

Hallo Sandy,

Leuk om te horen dat het al iets beter met je gaat.
Leuk een speeltuigje voor de valkjes. Heb je daar ook foto's van?

Anja

Hoi Sandy,

Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Het is ook niet niks wat je meemaakt.

Naar het speeltuintje ben ik ook wel nieuwsgierig.

Groetejs Anja

♥Debby♥

Hoi Sandy,

Ik lees nu pas het nieuws van Angel.. wat ontzettend naar..

Veel sterkte nog

Kirsten, jij ook veel sterkte natuurlijk.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

ikzal proberen om foto van het speeltuintje er op te zeten mijn comp is niet meer zo goed

sandy

het gaat hier weer toppie met de valkjes en mij mijn begleider schrok toen ik haar vertelde over angel ze wist het nog niet

Kimm

hoi sandy,

fijn dat het wat beter gaat met je ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Sandy,

Fijn dat het beter gaat, ... bedankt voor je lieve rectie in mijn boekje hoor  :-*

Heb je al foto's van je speeltuintje !?

Knuffels voor je valkjes hoor !!

Groetjes, Karin

sandy

het gaat erg goed hier en het gaat ook super goed met de valkjes

Kaatje

Hoi Sandy,

Dat is heel fijn om te lezen, eerlijk gezegd mis ik de foto's een beetje, .... ik ben heel erg benieuwd naar het nieuwe speeltuintje wat je voor je valkjes gekocht hebt !!

Groetjes, Karin

sandy

ik ga praberen omfoto van het speeltuinje er op te zetten

Kaatje

Hoi Sandy,

Dat zou fijn zijn, ... eerst plaatste je behoorlijk wat foto's en nu al geruime tijd niet  :(  We missen ook jouw valkjes hoor, de foto's en je verhalen !! Kom op meid, klim in de pen en pak je foto toestel  ;)

Het wordt nu echt weer een keer tijd hoor !!

Groetjes, Karin