16 juni 2024, 09:12:58

groot nieuws.........

Gestart door Irene, 14 oktober 2007, 13:03:49

« vorige - volgende »

Irene

Ik ben al even een tijdje afwezig; eerst verhuizing gehad en nu kan ik vertellen dat ik morgen 13 weken zwanger ben van de eerste!!
Superspannend en pf......... wat een kwaaltjes komen er direct bij kijken ;) Hopelijk komt er rond 21 april 2008 een gezond klein mensje hier ter wereld.

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Anke

Hoi Irene,
Oh wat leuk!!!!!


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

Hoi Irene,



Zwanger gefeliciteerd, ach die kwaaltjes horen erbij, maar je krijgt er heel wat voor terug!!!


En anders s'avonds


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Irene

Ow wat leuk zeg. Van harte gefeliciteerd.

Mara

Saar


Christine

hoi
gefeliciteerd!! :-*

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Marianne

Hoi Irene,

Gefeliciteerd!!!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Anja

Hoi Irene,



Gefeliciteerd en de kwaaltjes horen erbij hoor. Je krijgt voor die kwaaltjes wel iets heel mooi terug.

Groetjes Anja

margreet

hallo Irene,

Wat een leuk nieuws,van harte gefeliciteerd.

groetjes Margreet

Lique

Hey Irene,

Ik wist het natuurlijk al ;) en heb je al uitgebreid staan feliciteren, maar ik wil het alsnog ook via deze manier doen.

Lieve Irene, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. voor je het weet is de kleine Tjibbe (betekenis: afgeleid van Tabe (Schitterend volk)) geboren.
Succes met zwanger zijn, en ieder half uur andere kleren aan doen hahahahha.

Liefs Lique

Gerda

Hoi Irene,

Van harte gefelciteerd!!!






Wel zelf nog even inmaken!!

Liefs Gerda

Irene

whoeahhahahahahahha, gerda!!!  ;D ;D ;D ;D ;D
Thanxs voor alle felicitaties.
Enneh Lique......... ben alvast maar begonnen hoor, met de kleding, en idd om het half uur, anders lukt het niet ;) ;D ;D ;D

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Valerie

Van harte gefeliciteerd, Irene!

Om het half uur andere kleding aan? Hoezo dat dan?  ???



*~Jeanine~*

Van harte gefeliciteerd Irene.

groetjes,
Jeanine