De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

hilde

wat een mooie fotoooosss


groetjesssssss

Dierenfreackske

Hoi Karin, dat was lekker genieten hoor! Wat een mooie valkjes zijn het geworden, en gefeliciteerd met je meissie, deze blijft dus bij jou he, is een bleekmaskertje zeker?? Mooi alvast! Grtjs. Ann



Karin

Yep, een lutino bleekmasker meisje  :-* :-* :-*
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Saar


Creatura

Wat een knappe valkjes zeg :D
Ze zijn echt heel mooi en inderdaad ziet het er heel gezellig uit in het blok 8)
Zo grappig om te zien; zo'n hoop met valkjes op een kluitje :D

groetjes, Renske

Marian

Super mooie foto's weer, Karin 8)
Ben je inmiddels wat opgeknapt?

Groetjes, Marian

Moniique

Hai Karin!!

Wat zijn ze allemaal mooi geworden zeg!! Ze hebben ook allemaal z'n lief bekkieen wat een mooie kleuren hebben ze!! Ze hebben allemaal wel iets speciaals in hun kleuren! (tenminste, vind ik dan :D) & wat leuk dat je er ook ééntje zelf houdt!!

Groetjes,
Monique

PS: Aanstaande zaterdag gaan we onze kittens op halen. Ja je leest het goed, 2 stuks! We wilden heel graag een zwart gekleurde, maar deze was onafscheidelijk met haar zusje.. hierdoor moesten we wel voor beiden kiezen. Ben erg benieuwd hoe Kitty erop reageert. Al vind ik het nog steeds super jammer dat we nu geen valkjes hebben kunnen nemen.. maar goed. Ik blijf je volgen en hoop dat ik alsnog over een aantal maanden, misschien paar jaartjes alsnog 2 valkjes bij je kom halen :D


Karin

Bedankt voor jullie reacties !

Hoofdpijn gaat op en af, nu voel ik me prima, vanmorgen was het kl :censuur ten  ;D ;D ;D

Spannend Monique, nog een paar dagen en dan 2 kittens.....  ;D Ja, da's niet zo'n goede combi met valkjes hè ?  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Leuke foto's!
Erg gezellig in het blok ;D

Karin

Ja hè, je zou er zo bij gaan zitten  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Bijna alle jongen zijn al uit het blok geweest, behalve het jongste jong. De 2 oudsten probeerde zelfs al op het stokje te zitten   :-*

De 2 oudsten zijn vandaag een dagdeel naar beneden gekomen. Zo kunnen ze alvast aan alles wennen. Ze krijgen dan ook 1 of 2 voedingen en daarna weer naar paps en mams... Als ze ca 5 1/2 week zijn komen ze helemaal naar beneden en krijgen ze 1 à 2 voedingen per dag tot ze zelfstandig zijn.

Zondag haal ik jong 3 t/m 5 een dagdeel naar beneden. De 2 jongsten moeten nog eventjes wachten. Dat wordt waarschijnlijk pas woensdag.

Ik heb van alle jongen "pasfotootjes" gemaakt  Sommige hebben al een naam, van sommige nieuwe baasjes heb ik nog geen reactie gehad wat de naam wordt   :P

Jong 1 = voorlopig maar even Chico   ;D



Jong 2 = Tjippie



Jong 3



Jong 4 = Dipsy



Jong 5



Jong 6 = Kira



Jong 7, mijn meiske, ik ben nog niet helemaal uit de naam   ::)





Ze is nog niet zo fotogeniek, maar dat komt vast nog wel  ;D ;D ;D

Alleen het wildkleurmanneke is nog niet gereserveerd. Ik heb hem al die tijd niet willen reserveren, omdat er een kans was dat het een bleekmasker was. Het grappige is dat jong 6  2 dagen jonger is en toch een paar dagen eerder haar rode wangetjes had..... Blijkbaar krijgen lutino's eerder hun wangetjes dan wildkleurtjes, weer wat geleerd  ;) Ik heb ook erg lang in spanning gezeten of het laatste jong een bleekmaskertje was. Ik had begrepen dat je al aan het dons kon zien of het een bleekmasker is, lichtergeel... Nou, mooi niet, ze hadden alle 3 precies dezelfde kleur dons  ::) Ben natuurlijk wel heel erg trots op mijn bleekmasker lutinootje. Nu duimen dat in het volgende nest een wildkleur bleekmaskertje zit.... De echte ouders van jong 5-6-7 zijn dus....... Salsa en Summer.... Was echt niet de bedoeling, had twee prachtige witmaskers voor hem ( cinnamon bont en fallow ) maar daar moest hij niks van weten... Hij wilde alleen dames met oranje wangen en dan het liefste Summer.... Ik heb het dus maar opgegeven en met mijn hadn over mijn hart gestreken.... Summer was zo ontzettend tam... Zonde om er mee te kweken, maar goed.... Liefde laat zich niet leiden  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Karin, wat een mooie close-up's heb je gemaakt, en wat een mooi wildkleurtje heb je ook nog, zal vast snel gereserveerd zijn he, Jous lutino bleekmaskertje is ook super mooi, en lief, maar eigenlijk vind ik ze allemaal even mooi, hihi! Wat een lieve bekkies hebben ze toch, grtjs. Ann



patty_dordtse valkjes

super lieve foto's van de scheetjes.
wat gaat het hard  zeg!!!

geniet er nog maar van
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Marc van de Kuifjes

Een wildkleur bleekmasker... is het dan eigenlijk nog een wildkleur? ???




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Officieel heet het gewoon "bleekmasker", maar ja... ik noem opaline ook nog steeds gepareld  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves