De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Ow... Ik dacht dat het over de twee andere valkjes ging! ;D

Hey! Pagina 100! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Hermien

Ach, wat een schetige bekkies allemaal weer op de foto's. Ik smelt weer helemaal weg. Mijn 'Vliegtuig' zit hier op mijn schouders ook mee weg te smelten.


                               ;D   ;D   ;D   ;D


Kimm

hoi karin,

gefeliciteerd met je 100ste pagina!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

succes met de computercrash Karin en inderdaad...  ;D ;D
Gefeliciteerd met pagina 100  :D

Karin

Hihi, ja, ik zag het. Op naar de 200 !  :P

Het is echt afkikken hoor, heb prachtige foto's en kan er helemaal niks mee  :'( :'( :'( Ik hoop dat het snel opgelost is. Op deze laptop kan ik geen paint shop pro zetten, het heeft te weinig geheugen ervoor....

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

als je wil kan ik je copyright er wel op zetten? dan mail ik ze weer naar je terug..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Lief van je, maar ze moeten ook nog uitgesneden worden, verkleind worden en verscherpt worden.... Ook kan ik ze nu niet allemaal goed bekijken, omdat ze te groot zijn voor deze laptop ( foto's zijn al snel 3 - 4 mb per stuk ). Kan deze niet aan... we moeten maar ff geduld hebben, hoop dat laptopje nog gemaakt kan worden....  ::)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Oke, alles goed.. dan moet ik toch maar geduldig zijn.. hahahaha... inderdaad hopen dat je laptop snel gemaakt kan worden!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Dizzy en Diba zijn als het goed is klaar met eitjes leggen ( hoop ik dan toch  ;D ). Het zijn een stelletje gifkikkers als er eitjes zijn, dus laat ik ze nu maar met rust tot ze uitkomen. Ik verwacht eind deze maand / begin volgende maand hopelijk de eerste jongen !!  ;D

Met de rest van de piepkuikentjes gaat het goed. Ze vinden pap mjammie !  ;D

Ik zelf zit een beetje in de lappenmand, flink verkouden, een stem die steeds wegvalt en die vervelende kriebelhoest. Ik had codeïne in huis, dus maar eens geprobeerd, maar daar krijg je alleen maar rare dromen van, hahaha. Halve nacht gespookt dus... Vanmorgen vroeg maar bij de honden op de bank gaan liggen ( Ziva was bezig met het vloermatje voor de deur in stukjes te snipperen..... daar word je wakker van  ::) ) en tot een uur of 12 half wakker - half geslapen en de vreemdste dromen. Ik onthoud ze alleen nooit  ;D Je bent meteen de hele dag een beetje afwezig, ik wil nog wel vanmiddag de grote voliére schoonmaken, dus ik hoop dat ik nog bij trek  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Jemig wat ben jij aan het spoken.. ik hoop dat je snel opknapt!

enne, die gifkikkertjes.. waren hun jongen ook niet van de doerakjes?? hahahaha..

Nou, beterschap!  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Patries

Jumped binnen..

Gefeliciteerd met je 100 pagina's ;D

Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Beterschap  :-*

En gefeliciteerd met je 100ste pagina
Op naar de 200

Liefs Jeanine

Karin

Citaatenne, die gifkikkertjes.. waren hun jongen ook niet van de doerakjes?? hahahaha..


Nee hoor, hele liefjes, vraag maar aan Marc  ;D Tuurke is er een van  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Als eerst gefeliciteerd met je 100 pagina's, op naar de 200 pagina's.

Wat vervelend dat de computer is gecrasht, ik hoop wel dat we de foto's nog te goed houden. We willen nu wel de doerakjes zien. Ben erg benieuwd !
Ik las dat Dimple en Magic een broedhok gekregen hebben.  ;D Hopelijk hebben ze er zin in. Hoe eerder ik een jong uit kan kiezen. 

Beterschap
Groetjes Sabine

Marc van de Kuifjes

Eh... weet je al of het wildkleurtje nou een wildkleurtje is? ??? ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -