De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Citaat van: Annelies op 21 januari 2008, 19:59:47
Hoi Karin,

Wat een kanjers zeg op de foto en wat een beauty van een kooi daar moeten ze zich toch heerlijk in voelen.

Heb je nog jonge over en zo ja welke.

Groetjes Annelies

Nog niet alle neonpareltjes ( haha, nieuwe mutatie ?  ;D ) zijn gereserveerd, ik heb wel geïntereseerde, maar ik ben er nog niet zo happig op om ze allemaal te reserveren. Ten eerste moet ik eerst maar eens kijken of alles goed gaat omdat de ouders momenteel niet zo betrouwbaar zijn, en ten tweede wil ik de mogelijkheid hebben om er een te houden en nog te switchen  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Kruimel op 21 januari 2008, 19:15:27
Hoi Karin,

Wat een leuke updeet weer met mooie foto's.. en wat lees ik... Sascha nog niet gevlogen... is het toevallig net zo'n luilakje als Tibeau Tinco schijnt te zijn..... :o :o :o ;D ;D

Natalie, mooie kooi, ik heb mijn nieuwe kooi vandaag gekregen en Hans heeft m net in elkaar gezet... het is dezelfde!!! Da's toevallig!!

Groetjes Manon

Hihi, nee hoor, ze heeft gewoon nog geen kans gekregen van me. De fallow is me steeds te snel af  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Joehoe !! Het oudste neonpareltje heeft vanavond achter elkaar 10 ml op zonder zich te verslikken !  ;D ;D ;D En hij maakte bedelgeluidjes, gaat dus beter ! Het hittepettitje lijkt ook al wat rustiger te worden, maar ze zet zichzelf nog wel steeds in de achteruit  ;D ;D ;D

Paps en mams zitten toch weer bij Mumble en Ukkie, te stonden vanavond te trappelen om terug te gaan  ;D Ukkie heeft het er meteen van genomen en heeft zich heerlijk laten voeren  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Nathalie84

Citaat van: Karin op 21 januari 2008, 23:15:20
Joehoe !! Het oudste neonpareltje heeft vanavond achter elkaar 10 ml op zonder zich te verslikken !  ;D ;D ;D En hij maakte bedelgeluidjes, gaat dus beter ! Het hittepettitje lijkt ook al wat rustiger te worden, maar ze zet zichzelf nog wel steeds in de achteruit  ;D ;D ;D

Paps en mams zitten toch weer bij Mumble en Ukkie, te stonden vanavond te trappelen om terug te gaan  ;D Ukkie heeft het er meteen van genomen en heeft zich heerlijk laten voeren  ;D ;D ;D

;D  ;D

Karin

Citaat van: Nathalie84 op 22 januari 2008, 10:17:27
Citaat van: Karin op 21 januari 2008, 23:15:20
Joehoe !! Het oudste neonpareltje heeft vanavond achter elkaar 10 ml op zonder zich te verslikken ! ;D ;D ;D En hij maakte bedelgeluidjes, gaat dus beter ! Het hittepettitje lijkt ook al wat rustiger te worden, maar ze zet zichzelf nog wel steeds in de achteruit ;D ;D ;D

Paps en mams zitten toch weer bij Mumble en Ukkie, te stonden vanavond te trappelen om terug te gaan ;D Ukkie heeft het er meteen van genomen en heeft zich heerlijk laten voeren ;D ;D ;D

;D ;D

Ja, een deugniet hè ?  ;D Ik zal hem / haar morgen nog even goed in de gaten houden of Ukkie voldoende eet en dan mogen ze donderdag lekker naar jullie toe ! Ze zijn er wel aan toe, want ze worden steeds ondeugender : ze willen vliegen !           
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

De neonpareltjes eten nu zonder blikken of blozen 15 ml pap !   
Ik ben natuurlijk nog wel voorzichtig i.v.m. verslikken. En het hittepettitje wordt ook errug leuk 

Met de andere 3 papjongen gaat het ook goed, alleen kan ik ze niet aan hun verstand brengen dat ze NIET mogen vliegen als ze net pap op hebben. Vanavond weer mijn plafond vol met pap 

De 3 jongen die nog bij paps en mams zitten hadden vanmiddag een hele volle krop, dus die heb ik nog niet hoeven voeren. Ik controleer nog even voor ik naar bed ga.

Ukkie en Mumble zitten lekker bij paps en mams. Ik heb morgen vrij dus kan ik even goed in de gaten houden of Ukkie nou wel genoeg eet en als dat het geval is dan gaan ze donderdagavond weg, maar daar ga ik wel van uit 
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Karin ...wat goed dat ze goed eten allemaal he ...die jongen ! Gaan ze dan donderdag allen weg de oudten ?
Straks heb je er terug die beginnen te vliegen of is dat nog niet voor de eerste weken ? Grtjs Ann

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Nathalie84

Citaat van: Karin op 22 januari 2008, 23:26:27
De neonpareltjes eten nu zonder blikken of blozen 15 ml pap !   
Ik ben natuurlijk nog wel voorzichtig i.v.m. verslikken. En het hittepettitje wordt ook errug leuk 

Met de andere 3 papjongen gaat het ook goed, alleen kan ik ze niet aan hun verstand brengen dat ze NIET mogen vliegen als ze net pap op hebben. Vanavond weer mijn plafond vol met pap 

De 3 jongen die nog bij paps en mams zitten hadden vanmiddag een hele volle krop, dus die heb ik nog niet hoeven voeren. Ik controleer nog even voor ik naar bed ga.

Ukkie en Mumble zitten lekker bij paps en mams. Ik heb morgen vrij dus kan ik even goed in de gaten houden of Ukkie nou wel genoeg eet en als dat het geval is dan gaan ze donderdagavond weg, maar daar ga ik wel van uit 

Ohw wat leuk!! Wij zijn er helemaal klaar voor!!  ;D  ;D  ;D

Groetjes,

Nathalie

♥Debby♥

gaaf Nathalie,

Dan gaat het voor jullie ook gebeuren!! super zeg!

nog 1 nachtje slapen...

Heel veel plezier!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Nathalie84

Citaat van: Debbeltje op 23 januari 2008, 12:36:50
gaaf Nathalie,

Dan gaat het voor jullie ook gebeuren!! super zeg!

nog 1 nachtje slapen...

Heel veel plezier!!

Ja echt helemaal leuk!!  ;D

Groetjes,

Nathalie

Karin

Ik zag Ukkie net goed eten, Mumble heb ik nog niet gezien, maar ja, die is 3 dagen ouder dus dat zal wel goed zitten  ;D Die heb ik al eerder zien schansen  ;D Helaas heeft mams de stekeltjes die op Ukkies achterhoofd doorkwamen blijkbaar er weer uitgetrokken  :o Ze moeten dus echt morgen weg voor mams ze helemaal kaal maakt  ::) De jongen worden onrustig als de ouders los vliegen en boven op de kooi zitten. Dus ik laat de ouders er nu gewoon maar tot morgenavond bij. Ze voeren ze toch bijna niet meer.

Nee, geen foto's Marc  ;D Ik zal vanavond weer wat nieuwe maken van Tuur, maar ik heb 2 dagen gewerkt hè, dan heb ik gewoon minder tijd. Daarnaast moet ik steeds incalculeren wanneer ik naar boven ga, omdat ik dan de opvangpoes op moet sluiten in de bench. Mevrouw komt nml steeds de huiskamer in en daar zitten natuurlijk de papjongen. Te gevaarlijk om er niet bij te zijn. Ik heb wel foto's van de papjongen, die zal ik zo plaatsen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Nou, even snel wat foto's want de hond moet uit en voor het gaat regenen...  ;D

Allereerst de 2 neonpareltjes die beneden zitten, mooie kuifjes krijgen ze hè ?  ;D Het zijn nog geen fotomodelletjes, maar goed....

De andere papjongen moest ik goed vasthouden toen ik de foto maakte want ze wilde vliegen ! Zo grappig, ik zette ze gisteren bij Marcel, maar nee hoor, ze wilde pááááááp en wilde dus alleen maar bij mij. Maar ja, ik moest de pap nog maken en wil ze niet meenemen de keuken in ( ramen zonder gordijnen ) dus ze moesten even in hun boxje....

Sascha, al gillend..... pááááááp !

Het fallowtje, deze kan er helemaal wat van, wat een gegil ! Terwijl zij degene is die het minste pap eet. Na 1 spuitje geeft ze er al de brui aan...

En dan Sky, die was ik vergeten op de foto te zetten, dus maar ff snel in de kooi gemaakt  ;D

En dit vind ik zo lief.... 3 op een rij....

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Heel mooi weer! ;D

Hoe komt het eigenlijk dat de neonpareltjes zo kaal zijn op de krop? Of heb ik dat ergens gemist... ???

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -