De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Citaat van: Nathalie84 op 17 januari 2008, 23:31:37
Wat super dat Ukkie ook goed zelf aan het eten is!!! ;D  ;D  ;D


Jááá  ;D Dat wordt dus waarschijnlijk donderdag ophalen, kunnen jullie dan 's avonds ? Eerst dacht ik vrijdag, maar was vergeten dat ik dan bezoek krijg, mensen die bij mij al 3 valkjes vandaan hebben. En nee, ze nemen geen valkjes mee  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Rianne op 17 januari 2008, 22:52:06
:o :o :o Wat zijn je neon-pareltjes toch mooi geworden!


Mooi hè ?  :D Ben er wel een beetje trots op  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nathalie84

Citaat van: Karin op 17 januari 2008, 23:55:55
Citaat van: Nathalie84 op 17 januari 2008, 23:31:37
Wat super dat Ukkie ook goed zelf aan het eten is!!! ;D  ;D  ;D


Jááá  ;D Dat wordt dus waarschijnlijk donderdag ophalen, kunnen jullie dan 's avonds ? Eerst dacht ik vrijdag, maar was vergeten dat ik dan bezoek krijg, mensen die bij mij al 3 valkjes vandaan hebben. En nee, ze nemen geen valkjes mee  ;D


Jaaa wij kunnen donderdag  ;D  ;D  ;D ohw wat leuk!!!

Hoop dat het snel donderdag is!!


Dierenfreackske

Hoi ...wat goed dat Ukkie zo goed zelf eet ook he en dat ze hem donderdag al mogen ophalen he ! 
Je mag best wel trots zijn op Ukkie hoor ! Grtjs Ann



Monky



Het is net alsof ze naar mate ze jonger zijn, ze minder gele parels hebben  :) Ze zijn wel super mooi... ik krijg bijna spijt dat ik niet toch een jong van ze neem  :-\ hahaha...

Wel fijn dat alles zo goed gaat. Je hebt weer schitterende jongen gekregen, Karin. Ik had ook eigenlijk niet anders verwacht  :)

Feliciteer Dimple en Magic nog met de verjaardag van hun zoon  ;D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

De D&D-valkjes zien er schitterend uit! :D
Is de eerste keuze intussen al gemaakt?




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

18 januari 2008, 12:33:21 #681 Last Edit: 18 januari 2008, 12:36:05 by Marc van de Kuifjes
Zitten ze nou met z'n allen in een Greta-kooi? Dat zal een drukke bedoening zijn! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 18 januari 2008, 12:33:21
Zitten ze nou met z'n allen in een Greta-kooi? Dat zal een drukke bedoening zijn! ;D



Hihi, nou valt wel mee hoor. Het zou natuurlijk niks zijn als ze hier weken in zouden blijven zitten, maar die 2 weekjes gaat prima  ;D In een kamervolière is niks, 4 van die helicoptertjes. Nu komen ze gewoon gezellig op mijn hand zitten en knabbelen lekker aan mijn vingers  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nathalie84

Citaat van: Dierenfreackske op 18 januari 2008, 09:20:58
Hoi ...wat goed dat Ukkie zo goed zelf eet ook he en dat ze hem donderdag al mogen ophalen he ! 
Je mag best wel trots zijn op Ukkie hoor ! Grtjs Ann


We zijn ook best wel trots op onze Ukkie  ;) :D


Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 18 januari 2008, 12:25:24
De D&D-valkjes zien er schitterend uit! :D
Is de eerste keuze intussen al gemaakt?


Ooooo, worden we ongeduldig ?  ;D ;D ;D Jij wilde toch graag wachten tot de karaktertjes een beetje bekend waren ?  ;D Als je echt niet kan wachten mag je alvast kiezen tussen jong 2 - 3 - 4  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatHet is net alsof ze naar mate ze jonger zijn, ze minder gele parels hebben   Ze zijn wel super mooi... ik krijg bijna spijt dat ik niet toch een jong van ze neem   hahaha...


Haha, ja, ze worden steeds geler hè ? Ze zijn zo mooi ! Ik geniet er nog maar even van want misschien dat ik Dizzy binnenkort met pernsioen stuur. Misaschien nog 1 broedseizoen en dan mag ze genieten van haar verdiende AOW  ;D Moet nog ff informeren wat nou de normale leeftijd is om te stoppen.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Toen ik vanmorgen keek bij de jongen van Dizzy en Diba waren ze alle 5 niet gevoerd  ::) Ik nog even afgewacht en nu waren de 2 jongste wel gevoerd en de 3 oudste niet. Ik wacht nog even een uurtje in de hoop dat ze wel gevoerd worden  >:( Bah, ze zitten steeds in het blok en ik zie duidelijk aan Dizzy dat ze een ei moet gaan leggen, zucht.... En Diba is natuurlijk onervaren en die pikt het blijkbaar niet op. Met haar vorige man Jazzy heeft ze zelfs eens een nest van 5 groot gebracht terwijl ze toen de jongste 3 weken was ze weer een heel nest eitjes gelegd had. En deze eitjes zijn toen ook allemaal uitgekomen. Hm, ik zit er niet echt op te wachten, nog 5 papkuikens. Naast dat het heel veel werk is is het natuurlijk ook prijzig. Ik vraag meestal 5 euro extra als een soort bijdrage in de pap, maar daar haal je bij lange na de kosten er niet uit. Tig rollen keukenrol, dozen tisseus, veel meer afwas enz.  En dan heb je natuurlijk ook nog eens het risico van het handvoeden. Nou ja, ik laat ze zo lang mogelijk bij de ouders en hoop het minimaal tot de woensdag te kunnen rekken, want ik moet maandag en dinsdag werken. Ik voer ze dan wel boven wat bij en hoop dat de ouders ook een beetje blijven voeren.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nathalie84

Karin ik zal voor je duimen!!

Groetjes,

Nathalie

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 18 januari 2008, 15:08:32
Citaat van: Marc van de Kuifjes op 18 januari 2008, 12:25:24
De D&D-valkjes zien er schitterend uit! :D
Is de eerste keuze intussen al gemaakt?


Ooooo, worden we ongeduldig ?  ;D ;D ;D Jij wilde toch graag wachten tot de karaktertjes een beetje bekend waren ?  ;D Als je echt niet kan wachten mag je alvast kiezen tussen jong 2 - 3 - 4  ;)


Het is in ieder geval leuk om te weten welke het zeker niet worden! :)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Je had toch tweede keuze? Heeft die persoon 2 valkjes gereserveerd ???