De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Nou ik heb wel een kooi maar die is niet echt heel ruim.. en aangezien mijn benedenverdieping eigenlijk helemaal open is moet ik Dixie dan in de bijkeuken gaat zetten en dat vind ik ook weer erg zielig..

boven ook geen kamers over.. tja.. ze zijn een keer op he met 4 koters..

Toen ik Duuk haalde bij Petra hopte hij uit het vervoerskooitje zo op mijn schouder en hoofd en ging vervolgens de hele boel ontdekken hier in huis.. alsof het de normaalste zaak van de wereld was.. hobbelde rustig achter Diesel aan en gingen aan het eind van de middag samen in de nieuwe kooi..

Ik kan Dixie wel in de aparte kooi zetten maar dan zou ze wel in de woonkamer komen.. Dan zou ze even kunnen wennen.. even apart eruit als Duuk en Diesel in de kooi zitten en zo even aan ons kunnen wennen..

maar een andere ruimte wordt dus moeilijk...

Weet je, ik ben eigenlijk niet zo bang voor ziekte's bij jou vandaan..  dus wat dat betreft heb ik niet echt angst.. dat had ik bij Duuk van Petra ook helemaal niet..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Helaas hebben Dimple en Magic de jongen niet gevoerd. Wel gaat het verder goed met ze, dus ik laat ze in ieder geval tot morgen erbij zitten, in de hoop dat ze het toch gaan doen. Wel lief, Ukkie  kruipt steeds tegen het oudste bontje aan  :-* :-* :-*

ik heb ze net dus alledrie weer gevoerd, er ging 10 ml per jong in. Vooral de jongste lust er wel pap van  ;D De fallow is niet zo'n eter, het doet een beetje verwaand als ik met de pap aan kom  ::)

Ik heb net Mumble op zaadjes zien pellen, nog wat onwennig maar hij / zij deed het !  ;D Ik heb ze allemaal al wel op trosgierst en eivoer zien kauwen, maar als de op één na jongste al op zaadjes knabbelt is dat een goed teken  ;)

En dan de foto's, de jongen van Dimple en Magic. Als je twijfelt wie wie is kijk dan naar de staartjes  ;)

De jongen van Dizzy en Diba, het worden al een beetje echte valkjes  ;) En mooi dat ze worden... zucht...  ::) Wordt moeilijk om er niet één te houden  ::)

En dan de jongen van River en Phoenix.
Het oudste cinnamon bontje :

De fallow witmasker :

En het jongste cinnamon bontje :

Het is echt een leuk stel, vooral de fallow is heel "cool"  ;D De jongste zat vanmiddag gewoon met de oogjes dicht te genieten toen ik het aan het kroelen was  ;D

En dan zo maar wat foto's
Mijn wilde primrose koppel :

Mellody

En omdat alleen maar valkjes ook saai worden  ;), mijn hond Indy

En de baas in huis, mijn 17 -18 jarige kat die alle dieren het huis door mept als de in de weg lopen  ;D

Het is de enige kat die ik in de huiskamer durf te houden als er vogels op de kast staan en ik moet even naar de wc of zo. Ze is zo dik, ze kan noi meer zo hoog springen  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nathalie84

Hoi Karin!!

Bedankt weer voor de update!! wat een mooie foto's van de jongen...en wat goed dat Mumble zelf probeert te eten!!  :D

Anke

Hoi Karin,
Wat een gezellige update weer!
Hi hi die bejaarde poes die alle andere beesten wegmept. Ik zie het voor me ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Yes.. foto's!!! hahahaha..

Ik zie Dixie hoor.. in de hoek... toch??? hahahaha

Wat goed dat ze al zo lekker met het eten bezig zijn zeg.. super!

Wat heeft Indy een apart oog zeg.. 2 kleuren!

en je poes.. wat een oudje zeg.. met een aditude.. dat dan weer wel! hahahaa

je fallow wordt erg mooi..

ach.. ze zijn allemaal zo mooi.. 't is goed dat ik niet in jouw schoenen sta.. ik zou ze ALLEMAAL lekker zelf houden..  :D

Nathalie84

ja volgens mij is Dixie rechts in het hoekje en Mumble en Ukkie aan de linkerkant.. :D

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nathalie84

*Yvon

Hoi hoi

De jonge valkjes worden idd hele mooie valkjes.  :-*
De jongen van Dizzy en Diba worden erg mooi gepareld,meer parel dan grijs.
Vind ik ook zo mooiiiiiiii !!  :-*
Je fallowtje wordt ook een hele mooie,die ga je zeker wel houden,wat het ook is.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Hoi Karin,

Bedankt voor je berichtje ;)
En wat een prachtige foto's weer.
En wat worden de jongen mooi zeg, vooral dat gele op het borstje vind ik zo mooi bij het oudste jong van River en Phoenix.
Als ik het jongste jong zo zie... dan krijgt ie dat ook of nie?
Wordt moeilijk kiezen ??? ???
En ja.. je fallow vind ik ook supermooi hoor ;D

Groetjes Manon

Karin

Citaat van: Kruimel op 12 januari 2008, 00:43:28
Hoi Karin,

Bedankt voor je berichtje ;)
En wat een prachtige foto's weer.
En wat worden de jongen mooi zeg, vooral dat gele op het borstje vind ik zo mooi bij het oudste jong van River en Phoenix.
Als ik het jongste jong zo zie... dan krijgt ie dat ook of nie?
Wordt moeilijk kiezen ??? ???
En ja.. je fallow vind ik ook supermooi hoor ;D

Groetjes Manon

De oudste heeft denk ik iets meer geel op de borst en de jongste iets meer op de rug / vleugel. Maar is nog lastig te zien, omdat nog niet alle borstveren doorgekomen zijn.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: *Yvon op 11 januari 2008, 23:37:01
Hoi hoi

De jonge valkjes worden idd hele mooie valkjes.  :-*
De jongen van Dizzy en Diba worden erg mooi gepareld,meer parel dan grijs.
Vind ik ook zo mooiiiiiiii !!  :-*
Je fallowtje wordt ook een hele mooie,die ga je zeker wel houden,wat het ook is.  ;) :D

Groetjes Yvon

Mooi zijn ze hè ? Ze geven bijna licht  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

He Manon.. lees ik dat nou goed.. ga jij kiezen???

gefeliciteerd joh!! wat leuk!

*Manon*

Yep Debby, dat heb jij heel goed gelezen ;D

Groetjes Manon

♥Debby♥

Gaaf joh!

Jij gaat kiezen uit een jong van River en Phoenix?? de bontjes??

Leuk hoor!! ben reuze benieuwd welke het wordt..

suc6!