De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Caroline

 :D

Jammer dat je zelf geen plekje meer hebt.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Citaat van: Caroline op  6 december 2007, 23:40:20
:D

Jammer dat je zelf geen plekje meer hebt. :-\


Hm, ja... ach... je kan niet alles hebben hè ?  ::) Qua wilde vogels zit ik gewoon helemaal vol, en 2 tegelijk tam maken op deze leeftijd is gewoon niet te doen.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vanavond een heleboel foto's gemaakt en een aantal bewerkt. Ik zal de foto van de bleekmasker nu neerzetten, de rest morgen of anders het weekend  ;) Ik ben vanavond dus begonnen met tam maken. Nou ja, heb alleen maar de kooi naast me gezet tijdens het t.v. kijken, kleine stapjes tegelijk. Foto's maken in de kooi gaat bijna niet. Het is een heel klein kooitje ( is even niet anders, als hij in een grote kooi zit gaat het tammaken helemaal niet lukken ) en de lens past er amper door heen  ;D Nou ja, dan maar een foto van de buitenkant :

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Wat een mooie foto is dat en echt een supermooi valkje ook !
Grtjs Ann



Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op  6 december 2007, 23:48:20
Hm, ja... ach... je kan niet alles hebben hè ?  ::) Qua wilde vogels zit ik gewoon helemaal vol, en 2 tegelijk tam maken op deze leeftijd is gewoon niet te doen.


Op deze leeftijd ??? Zo oud ben je toch nog niet? ;) ;) ;) ;D ;D ;D

Je vindt vast nog wel ergens een plaatsje voor een valkje hoor! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op  7 december 2007, 08:06:03
Citaat van: Karin op  6 december 2007, 23:48:20
Hm, ja... ach... je kan niet alles hebben hè ? ::) Qua wilde vogels zit ik gewoon helemaal vol, en 2 tegelijk tam maken op deze leeftijd is gewoon niet te doen.


Op deze leeftijd ??? Zo oud ben je toch nog niet? ;) ;) ;) ;D ;D ;D

Je vindt vast nog wel ergens een plaatsje voor een valkje hoor! ;D


Nou, als ik 's morgens uit mijn bed moet stappen voel ik me toch wel oud hoor  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Zo, nu een aantal foto's van gisterenavond 

Chico de man van Dazzle :



Cocktail, het hopelijk toekomstige mannetje van Twingirl :





Cuba, de zoon van Jipper  :



Dan mijn primrosekoppel wat momenteel een blok heeft, maar nog niet veel doet....

Indra :



Nova :



Kenya, lekker aan het knabbelen van de andijvie 



Kenya's man Nessa :



Kenya en Nessa die aan de broedkooi van Dizzy en Diba hangen. Ze willen zóóó graag maar mogen niet van me  Voel me wel een beetje gemeen, maar ja, dit jaar ff geen tijd voor veel jongen.



Sterre, mijn allermooiste en liefste valkje  , alhoewel ze de laatste tijd erg kattig doet, een beetje broeds 



En dan de laatste voor vandaag, Willow, dochter van Dazzle en Chico, grote kroelkip 



Zo, dat waren ze voor vandaag. Ik heb nog een paar leuke foto's van Cookie en Kenzie, maar die zet ik er het weekend wel op. Wanneer weet ik nog niet, want morgen heb ik het druk. Morgen heb ik met Indy examen VEG ( voortgezette elementaire gehoorzaamheid ), hoop dat ze er wat van bakt, want ze kan zeer eigenwijs zijn, zeker als het hard waait zoals morgen    Daarna gaan we nog naar sport en spel met haar en 's avonds uit eten met de familie. Hoop 's middags nog ff een uurtje op de bank te kunnen liggen, want we moeten 's morgens héél vroeg op. Duimen jullie voor ons ?





Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anke

Hoi Karin,
Mooie foto's heb je gemaakt!!!
Veel succes met het tam maken van je bleekmasker :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Wat heb je mooie foto's van je mooie valkjes !!
Grtjs Ann



Marc van de Kuifjes

Mooie foto's! Vooral Willow vind ik er mooi op staan! :D

Als je wil bel ik je morgenvroeg wel uit bed, ik ben toch altijd rond 6 uur wakker! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Schitterende foto's karin.. mooie valkjes hoor.. geen veertje scheef.. ;D

Succes morgen met Indy!! zet hem op Indy.... laat het vrouwtje maar zien hoe goed jij het kan!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Leuk VEG ik deed hem ook met onze Indy en Summer.

Succes morgen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Zucht, sta ik net een heel verhaal te typen start de computer zichzelf opnieuw op 

Nou ja, nog maar een keer dus :
Het examen gisteren ging niet bepaald soepeltjes  Één troost, bij alle cursisten ging het slecht. Alle honden besloten om de hele tijd met hun neus over de grond te lopen, alsof er een spoor uitgelegd was. Er waren al hele complottheorieën dat het veld gesaboteerd was  , hahaha. Zelfs de GG honden ( een groep boven ons ) vertikte het om netjes te volgen. Verder waren er diverse opdrachten die we heel anders in de les gekregen hadden dan op het examen. Nou ja, één troost, Indy was "één van de betere" als je alle honden met elkaar vergelijkte. Geen idee of we geslaagd zijn, krijgen we pas over een week te horen  Voor ons is het papiertje niet belangrijk, want we gaan toch niet door voor GG. De manier van lesgeven vind ik zo slaapverwekkend , 12 weken lang dezelfde oefeningen, niet echt motiverend. Ook vindt Indy er niks aan, die heeft veel meer plezier in de Sport en Spel lessen die we hebben op een andere hondenschool. Ik hoop dat ze op die hondenschool volgend jaar ook wat "hogere gehoorzaamheidlessen" gaan geven in combi met leuke spelletjes, dat is wel wat voor Indy 

En dan de beloofde foto's van Cookie en Kenzie. Cookie is mijn "minkukkeltje" uit het allereerste nest van Jazzy en Dizzy, broer van Magic. Hij is zo leuk ! En hij heeft een echt prachtig popje, bijna primrose, en ze zijn de ouders van Sterre. Ze hebben haar niet zelf grootgebracht, omdat ik Cookie te zwak vind om een nest groot te brengen, maar toen ze net bij elkaar zaten begon Kenzie al snel eitjes te leggen en die heb ik onder een ander koppel gelegd. Daar is Sterre uitgekomen 







Hier voeren ze elkaar, lief hè ?  :-* :-* :-*

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mara

Hoi Karin

Mooie foto's van Cookie en Kenzie, echt heel erg mooi. Ze zijn prachtig.

Ik ben benieuwd of je geslaagd bent. De lessen moeten natuurlijk wel leuk zijn, ook voor jou!

Mara

Anke

Hoi Karin,
Hi hi die eigenwijze honden.... ;D
Ik ben benieuwd naar de uitslag.

Wat een mooi koppeltje Cookie en Kenzy!
Kenzy is echt prachtig (kwijl,kwijl...)
Kweek je niet meer met ze, omdat Cookie te zwak is, of gebruik je een pleegkoppel voor hun eitjes?
Volgens mij kunnen daar prachtige jongen uit komen ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes