De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Citaat van: Kruimel op 28 februari 2008, 07:50:52
Hoi Karin,

Mooie foto's zeg, vooral Twizzle vind ik errug mooi ;D ;D ;D

Ik heb je ondertussen een IM gestuurd ;D

Groetjes Manon

Ontvangen en beantwoord  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Over 2 uurtjes wordt Sascha opgehaald. Dat is dan het einde van mijn broedseizoen, alle jongen weg, behalve de 2 deugnieten die ik zelf hou  ;D Wel hang ik in april bij mijn 2 primrose koppels een blok op. Ben benieuwd of het gaat lukken. Deze jongen maak ik dan niet tam. Ten eerste heb ik er geen tijd voor en ten tweede drukt dat de prijs, want het is sowieso een duurdere mutatie dan gewoon gepareld  of bont  ;D Maar ik zal ze natuurlijk wel veel fotograferen en ze zullen dus wel handen gewend zijn. Kunnen de nieuwe baasjes ze zelf makkelijk tam maken  ;)

Mijn bleekmasker en Mellody zitten tijdelijk in de grote volière. Ik heb 1/4 met een tussenwand afgezet en nu hebben ze lekker de ruimte. Omdat de bleekmasker én niet tam is én momenteel erg in de rui is kunnen ze niet rond vliegen. Ook de rest van de valkjes zijn vreselijk in de rui. dagelijks haal ik wel 2 stoffer-en-blikken vol veertjes weg  ::)

De vogelkamer staat nu ook helemaal op de kop, want ik ben met de grote schoonmaak bezig. Wat een klus is dat toch steeds weer. Ik doe dan 1 of 2 volières per keer. Mochten we ooit gaan verhuizen dan wil ik de vogelkamer op de begane grond. Dan kan ik de volières zo naar buiten rijden en met de hoge drukspuit schoonmaken  ;D ;D ;D Nu moet dat met een sopje, een borstel en een doekje.

Ik heb ook wat foto's van de bleekmasker gemaakt. Ja foei, ik weet het, nog steeds geen naam  ;D

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Mag ik jullie het nieuwste lid van ons gezin voorstellen ? Nou ja, het is niet deze, maar hij ziet er precies hetzelfde uit  ;D Volgende week vrijdag komt hij bij ons wonen, maar moet wel buiten blijven  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Gefeliciteerd ;D
En heel veel plezier ermee :D

Anke

Hoi Karin,
Mooie foto's van je BMZ  ;)

Mooie auto ook.... een peugeot?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Karin ...wat mooi is Twizzle geworden ook ! En wat een mooie bleekmasker ! Heerlijk prachtige kleuren
Grtjs Ann

Karin

Yep, een Peugeot 207 SW OUTDOOR om precies te zijn  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op  2 maart 2008, 20:31:01
Yep, een Peugeot 207 SW OUTDOOR om precies te zijn  ;D

Mooie wagen hoor! :D
Enneuh... "indoor" zou een beetje gek zijn natuurlijk! ;D

Citaat van: *Anke* op  2 maart 2008, 13:19:57
Hoi Karin,
Mooie foto's van je BMZ  ;)

Een BMW ken ik, maar een BMZ? ???

Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op  2 maart 2008, 21:36:53
Citaat van: Karin op  2 maart 2008, 20:31:01
Yep, een Peugeot 207 SW OUTDOOR om precies te zijn ;D

Mooie wagen hoor! :D
Enneuh... "indoor" zou een beetje gek zijn natuurlijk! ;D

Citaat van: *Anke* op  2 maart 2008, 13:19:57
Hoi Karin,
Mooie foto's van je BMZ ;)

Een BMW ken ik, maar een BMZ? ???

Ik denk dat ze BleekMasker Zondernaam bedoelt  ;D Net als BZN, band zonder naam  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Weer even wat bijgelezen hoor.. zie ik ineens dat alle jongen de deur uit zijn.. tenminste.. de jongen die de deur uit moesten dan he.. hahaha..

MOoie foto's van Twizzle en Pareltje.. schitterend!! ook je bleekmasker vond ik erg mooi.. overigens ook hele mooie foto's.. superhelder.. mooi!

enne, stoere auto hoor.. heel erg mooi!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Citaat van: Debbeltje op  3 maart 2008, 10:51:33
Weer even wat bijgelezen hoor.. zie ik ineens dat alle jongen de deur uit zijn.. tenminste.. de jongen die de deur uit moesten dan he.. hahaha..

MOoie foto's van Twizzle en Pareltje.. schitterend!! ook je bleekmasker vond ik erg mooi.. overigens ook hele mooie foto's.. superhelder.. mooi!

enne, stoere auto hoor.. heel erg mooi!

Dank je, ja,ze zijn allemaal prachtig, zelfs de auto  ;D Eind deze week mogen we hem ophalen als het goed is  ;) Gelukkig maar, want ik kan nu zelfs niet meer op de fiets  ::) lekke band  >:( Vandaag te voet naar mijn werk en boodschappen gedaan. Dus wel weer genoeg beweging gehad denk ik zo  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Hoe gaat het eigenlijk met de poes en de kittens? Zijn ze nu de deur uit?

Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op  3 maart 2008, 20:07:11
Hoe gaat het eigenlijk met de poes en de kittens? Zijn ze nu de deur uit?

Nee zeg, die zijn net ruim 5 weken  ;D Ze worden met 8 weken geënt en die week erop gaan ze weg. De moederpoes wordt daarna gesteriliseerd en gaat dan pas weg.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Ah OK... het leek me dat de kittens al langer geleden geboren waren... :-[ ;D