De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Landiej

Hè bah :-\ Wat een teleurstelling! En ook niet zo netjes dat die persoon opeens andere afspraken heeft gemaakt.
Hier in Bodegraven is een kinderboerderij, de Zustertuin, waar ook o.a. valkparkieten in een mooie voliere zitten. Is er niet zoiets bij jou in de buurt waar je valkjes opgevangen kunnen worden? Of heb je dat misschien liever niet?

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Dan denk je dat alles op de rails ligt staat er weer een slagboom voor je neus.
Het zit je allemaal niet mee zeg.
hopelijk zul je snel een adresje vinden voor ze dat jij daar ook de rust in krijg
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kimm

jeetje dat is balen  :censuur
het zegt wel weer wat over die persoon. ik denk dat je uiteindelijk wel een liefdevol baasje zal krijgen voor jouw valkjes. ik hoop het zo, want dat verdienen ze gewoon.

sterkte,

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Raymond

Tsjees wat een naar en ellendig verhaal Karin.
Ik had bijna hetzelfde meegemaakt afgelopen jaar. maar gelukkig liep hier alles goed af.

Ik heb je even een pm gestuurd. Ik heb ook nog plaatst voor een aantal valkjes en wie weet kan ik je erbij helpen.

Heel veel sterkte.
Groetje Ray

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Karin

Dank jullie wel allemaal, en we houden de moed erin.... waarschijnlijk ben ik vanaf donderdag al niet meer in dit huis.... Mijn bed wordt zaterdag waarschijnlijk verplaatst en dan ben ik over..... Ik heb je PB beantwoord Raymond  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bobbie

Jeetje Karin, wat een ellende weer. :-\

Gelukkig staat Ridder Raymond klaar om je te helpen. 8)

Sterkte met alles, Nel :)

PS: met Kenzie gaat het uitstekend. Ze doet haar ding, eet goed (nu 108 gram) en showt af en toe haar vleugels om te laten zien hoe mooi ze wel niet is. ;)

Raymond

Hey beste valkenliefhebbers.

karin en ik zijn onderling overeengekomen dat ik 2 koppels van haar overneem namelijk:
- Nessa en Kenya
- Diba en Dizzy

Ik ga ze zaterdag ochtend ophalen. Ze krijgen iig een goed onderkomen en ik ben benieuwd naar de jongen die ze gaan krijgen. Hopelijk leren de jonge valkjes wat van deze koppels en gaan ze ook gezellig een nestje maken. met deze twee koppels hoop ik dit jaar met 5 of 6 koppels te kunnen gaan kweken.

Karin super bedankt en je mag ze altijd komen bezoeken!

Anke

Hoi,
Fijn dat je voor deze twee koppeltjes ook weer een goed huisje hebt gevonden!!
Sterkte met alles!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Karin

Graag gedaan Raymon, en jij ook bedankt. Je krijgt hier echt supergoede koppels aan. Ik heb er zelfs diverse keren pleegjongen van dezelfde leeftijd bij gezet en ze voeren gewoon door ! Het max was zelfs 8 jongen ! En geen probleem, volstoppen maar... O ja, Dizzy en Diba zijn als ze jongen hebben gek op gekookt ei !! En groeien wat de jongen doen. Met 7 - 8 dagen al ringen anders ben je te laat !! Je zal je echt verbazen hoe snel hun jongen al groot worden. Het was mijn enige koppel die gekookt ei luste.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

☺ Pita ☺

Ooow Karin ben blij dat jou vogeltjes goed terecht komen!!
En ook fijn voor Raymond!
Wat fijn dat het goed is gekomen voor jou.
Gelukkig een zorg minder en recht op visites :D
Toppie hoor :)

Raymond

ooh cool, gekookt ei. Daar had ik nog niet eerder van gehoord. Dan het hele ei of alleen het eiwit?

Want dan ga ik ze dat lekkernij zeker niet onthouden.
Ringen, dat wordt ook een hele nieuwe ervaring. Vorig jaar waren mijn ringen er nog niet. Nu heb ik ze wel en zal het de eerste keer worden om te ringen. Ben benieuwd!

Rianne

Hoi Karin,

heb al een tijdje (tijdje??) niet gereageerd hier, heb wel af en toe gelezen hier. Wat geweldig dat Raymond 2 koppels van je over wil nemen, zo kun je ze iig nog volgen op het forum.
Hopelijk lukt het ook nog om de andere valkjes gauw ergens anders te herplaatsen, dan is dat in ieder geval een zorg minder... Ik wens je veel sterkte toe voor de komende tijd.

Karin

Dank jullie voor de reactie !

Ik sneed een gekookt ei door midden en gaf dan de helft... 2 x per dag. Na een uur weghalen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerdy

bobbie

Hallo Karin,

Nog even een mooie foto van je mooie meisje Kenzie :-*

groetjes, Nel :)