De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

sabine

Rust zacht lieve Cookie :'( :'(


Karin en Nel.
Nel je heb een mooi gedicht geschreven

Liefs Sabine

Karin

Dank jullie wel allemaal voor jullie berichtjes.
Het prachtige filmpje van Hermien.... zo lief !!

De schattige piepkuikens van Summer en Salsa en ik ben zooooo trots op ze !!

Nel die zo lief Cookie heeft opgevangen en met pijn in haar hart afscheid heeft moeten nemen. Cookie was van jongs af aan een probleemvalkje qua gezondheid en is nog heel oud geworden ! Even snel terug gerekend een jaar of 7 ? Heel knap van het kleine sterke verchtertje. ZIjn grote libido heeft het warschijnlijk de kop gekost helaas.... Maar hij heeft een heelijk leventje gehad en zijn laatste weekjes bij Nel flink in de watten gelegt !! Dank je wel Nel voor de goede zorgen !

En de rest ook allemaal bedankt voor jullie berichtjes.

Vandaag naar de notaris geweest, nog even door de zure appel heenbijten..... Hoop eerste of tweede week maart alles getekend te hebben en dan een nieuwe start maken....

Vrijdag weer een kleine operatie en hechtingen verwijderen van de vorige... Ben dus voorlopig een klein beetje beperkt in alles... Maar komt goed !!

Nu alleen nog een aantal koppels kwijt zodat de rest in de grote volière kan... Hoop dat het snel gaat lukken, want dan weer een zorg minder....

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

carco

Ach wat erg van Cookie  :'(
Sterkte!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Manon*

Sterkte Karin en Nel met het verlies van Cookie  :'(

Liefs Manon

Charlotta

Wat erg!
Ik wil jullie beide heel veel sterkte wensen met het verlies van Cookie.  :'(

bobbie

---------------------

Stukje tekst Karin:

Vandaag naar de notaris geweest, nog even door de zure appel heenbijten..... Hoop eerste of tweede week maart alles getekend te hebben en dan een nieuwe start maken....

Vrijdag weer een kleine operatie en hechtingen verwijderen van de vorige... Ben dus voorlopig een klein beetje beperkt in alles... Maar komt goed !!

Nu alleen nog een aantal koppels kwijt zodat de rest in de grote volière kan... Hoop dat het snel gaat lukken, want dan weer een zorg minder....

-------------------

Heftig Karin, zo definitief, een handtekening onder je scheidingspapieren. :-\ Hopen dat alles snel achter de rug is en je met een schone lei (voor zover dat kan ::)) kunt beginnen.

Weer een ok-tje? Hopelijk herstelt alles zich snel.

Hoeveel koppels nog? Jammer dat dit niet zo snel gaat, zou een zorg minder zijn.

succes met alles, Nel :)

carco



De pluisjes van Salsa en Summer bij elkaar  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Karin

Wat een moppies  :-* :-* :-*

Het zijn kleine ingreepjes hoor, maar best wel pijnlijk voor een paar dagen. Zit nu onder de paracetamol.... Hechtingen verwijderen deed best wel zeer, had ik niet verwacht eigelijk... Maar goed, over een week weer hechtingen verwijderen en over ca 1 1/2 - 2 weken nog één ingreepje en dan klaar !!!


Ik heb nog 8 koppels Nel... als er nou een stuk of 3 weg zijn dan kan alles in de volière en hoeven ze niet meer vrij rond te vliegen. Dan kan ik gewoon TZT als het voorjaar is de rest verkopen / herplaatsen....Dan moet ik alleen even heen en weer... Maar goed. Dat overleven we ook wel weer.

Ben nu nog op zoek naar een superoppas adresje voor de honden als ik eens een dagje of weekendje weg wil.... Ex kan het wel zo nu en dan, maar het kan ook wel eens zijn dat het niet lukt.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

carco

Het kleine grut van Salsa en Summer vandaag :D



Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Naast alle ellende die we nu al gehad hebben heb ik dit weekend eens een gesprek met mijn moeder gehad..... Mijn moeder is heel netjes en schoon, bijna tegen het fobieachtige aan.... En ze ziet er echt vreselijk tegen op dat de vogels komen.... Ziet nu al overal haren van de honden en het idee dat er vogels in huis komen gruweld haar.... dat ze toen ze van mijn scheiding meteen aanbood dat de vogels mogen komen is ze erg terug gekomen.... Ik ben al zo blij dat ik met de honden mag komen..... Ik heb dus besloten om de vogels niet in huis te gaan nemen. Omdat het nog een hele tijd kan duren voor ik een eigen plekje heb is het voor de vogels beter dat ze een ander huisje krijgen. Ik ga eerst overleggen met de twee lieve dames waar ze alle vier nu bij zijn om te logeren.... Misschien wille ze ze zelf houden of wat dan ook, en anders probeer ik ze te verkopen. Met pijn in mijn hart doe ik dit..... Maar in deze moeilijke tijd wordt je met je neus op de feiten gedrukt en moet je beslissingen maken die je liever niet neemt.... Mijn honden zijn mijn alles en ik ben heel dankbaar dat die niet weghoeven....
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

☺ Pita ☺

Karin meis ik kan je alleen maar sterkte wensen , idd fijn dat je je honden bij je kan houden.
Maar onthoud 1 ding ook voor jou gaat de zon weer schijnen.
Geniet van de goede dingen die komen gaan meis ;)

Hermien

He wat naar nu. Zo wordt het er voor jou ook niet makkelijker op,hè. Maar ja, je moeder kan er beter nú mee komen, dan op het allerlaatste moment. Vind dit echt heel rot voor je. Sterkte met alles, ik vergeet je niet en Goofy evenmin!


Mijn stoere bink, Goofy. Foto gemaakt door Karin Kemperman

                                    :-*   :-*   :-*   :-*

anika_en_spirit

Hoi Karin,

De ellende blijft maar komen zo te lezen.
Wat naar dat je nu ook van je ''overgebleven'' lieverds afscheid moet gaan nemen.
Ik wil je met alles dan ook nogmaals heel veel sterkte wensen  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Karin

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Ik loop de hele dag al met een knoop in mijn maag..... Ik heb net de andere vogels boven verzorgt en het is iedere keer weer een beetje afscheid nemen.... Helaas zal ik al heel binnekort het huis uit moeten... Zodra er getekend is ben ik weg. De scheiding zelf zal dan nog ff duren, maar dan woon ik er niet meer. Mijn ex verzorgt de overgebleven vogels tot ze verkocht zijn, maar ze zullen niet meer los kunnen vliegen. Ik hoop dus voor die tijd nog een paar koppels kwijt te zijn, dan kunnen ze met zijn alle in de grote volière. Die is 4 meter lang, dus dan hebben ze genoeg ruimte...

En nu nog mensen vinden voor Madelief, Nanuk, Dana en Meego.... Maar die zijn alle vier tam en dat zal dus makkelijker gaan... Ik voel me een beetje schuldig t.o.v. Esther en Carolien..... Die hebben ze liefdevol opgevangen om me te helpen zodat ik ze kan houden en nu zal ik ze alsnog verkopen  :'( Meiden, ik waardeer het heel erg wat jullie voor me gedaan hebben.....

Vooral Madelief en Meego gaat me hééél erg aan het hart, maar Dana ook ! Met Nanuk had ik nog geen band, dus wat minder erg. Alhoewel ik haar niet heb op kunnen zien groeien tot de heerlijke knuffel die ze nu blijkbaar is geworden  :-*

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves