De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Hermien

Even een opkikkertje voor je. Gisteren was Beaudien hier op visite. Zij is nog maar sinds kort op het forum en blijkt maar een paar kilometer van mijn huis te wonen. Ze is op zoek naar een valkjesvriendje voor haar Sjors. Toen ze hier binnen kwam stevende ze direkt op de grote-valkjesjongens-kamer af om er niet meer weg te gaan. Beaudien was verrukt over mijn 'Vliegtuig', die uiteraard meteen al haar aandacht naar zich toetrok. Ik heb lekker opgeschept over mijn jongens èn over de geweldige kwekers waar zij vandaan komen. Dat mag toch wel? Jullie namen blijven echt onlosmakelijk met mijn 'Vliegtuig' verbonden, hoor. Heb natuurlijk ook even flink uitgepakt over mijn allergrootste knuffelbeer: Goofy. Het is zo'n lief manneke en inmiddels dus getemd door kleine Gabber Beau. Is het niet geweldig? Dikke knuf van Goofy en de andere drie supermannekes.

:-*  :-*  :-*  :-*

carco

Uh Karin, misschien een hele domme vraag, maar hoe zeker weet  jij dat Meego een man is?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Karin

DNA test bij gendika  ;) Maare... hij en Dexter hebben ook samen gewipwapt toen ze met zijn tweetjes waren, dus Meego heeft wel homoachtige trekjes  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

carco

Wauw dan heb ik eens een rustige man in huis   ;D
Er komt geen geluid uit, is echt een schatje die momenteel de laptop aan het slopen is :P

Is Dexter ook zo lief?

Karin

Dexter is wat drukker, maar een geweldige schat  :-*
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Inmiddels zijn er weer  3 à 4 valkjes gereserveerd. Cuba en Parel blijven bij elkaar en die gaan naar iemand die al 2 valkjes bij me vandaan hebben ( uit 2007 ). Wel heb ik afgesproken dat ik ze ga kortwieken voor ze, maar... hééélp.... dat gaat me nooit in mijn eentje lukken. Knippen gaat wel, maar vasthouden..... Ik hoop dat "bijna-ex" me wil helpen en ze vast wil houden... Geen leuk klusje, maar ja, wel makkelijker voor degene waar ze naar toe gaan !

Dexter gaat bij 2 popjes wonen en voor Sterre komt iemand kijken.... Binnen 1 1/2 week zullen er dus in totaal  7- 8 valkjes opgehaald worden  ::)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bobbie

Hoi Karin,

Moeilijk dat het allemaal zo snel gaat, zoveel tegelijk.  :-\
Aan de andere kant: ik weet zeker dat je blij bent met al zoveel adressen voor je valkjes. Al maakt dat het afscheid nemen niet makkelijker natuurlijk. :'(

Succes met het kortwieken.

groetjes, Nel :)

carco

Gaat inderdaad hard zo, maar ook wel fijn denk ik.
Heel dubbel.

Karin

Ja, het is echt heel dubbel... ben blij adresjes voor ze te hebben waar ik echt tevreden mee ben, maar o, wat zal ik ze missen. Ben zo blij dat ik mijn 4 schatjes kan houden  :-*
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

patty_dordtse valkjes

Gelukkig dat je ze nog steeds kan volgen toch en altijd kan mailen en bellen toch...

Succes iedergeval met knippen
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Karin

Ja, daar ben ik wel blij mee ! IK probeer ze zoveel mogelijk bij mensen van hier te plaatsen of bij mensen die al valkjes bij me vandaan hebben  ;) Maar ook via mijn hyves !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

valkchico

Vandaag hebebn ze het kaarten van mijn oudste zoon in de war geschopt hahha was erg leuk ze trokken steeds de kaarten uit hun handen. Ook landen ze bij iedereen op het hoofd en Madelief heeft er een fan bij de vriendin van mijn oudste zoon vind haar geweldig.
Ik heb Salsa geknipt morgen even uittesten denk dat het goed komt zo, net zoveel als Phoenix en die vliegt overal heen alleen geen lange stukken meer ( hoewel van de ene kant naar de andere kant van de kamer ver genoeg is  ;))
Het gaat geweldig goed.

gr esther

Sanna

Ach Karin, ik lees het nu allemaal pas.... :(. Ook ik wil je nog sterkte wensen de komende tijd. Ik hoop dat je voor de rest van je valkjes ook allemaal een adres kunt vinden waar je tevreden over bent, maar het blijft natuurlijk moeilijk om afscheid van ze te nemen.

Groetjes, Sanna

Karin

Wat fijn dat alles zo goed gaat !! Ja, Madelief is echt ge-wel-dig, het liefste valkje die ik ooit gehad heb.  Ben ook zo blij dat ik haar kan houden !! Meego en Dana zijn ook heerlijke kroelkippen en ik hoop dat Nanuk dat ook gaat worden  :-* :-* :-* Bedankt voor de foto's !! Kan er weer even tegenaan vandaag  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Hoi hoi, even zomaar een vraagje, ik ken bijna bij al de namen van jouw valkjes wel een mutaties/tekening voor mijn geest halen alleen , nu zie ik steeds Nanuk staan en ik kan me helemaal niks voorstellen bij haar.  :-[

Was dit je eigen gekweekte lutino bleekmaskertje of is dit een ander valkje??

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.