De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Anja

Helaas woon ik te ver weg van je.

Arme Happy. Rust zacht lieve Happy.

Liefs,

Anja

Hermien

Ach gossie, wat schrik ik nu van dit nare bericht over Happy. Zo sneu dat-ie het niet gehaald heeft.
Wat het logeren betreft: had ik maar meer ruimte, dan waren ze echt heel welkom! Maar Krimpen is ook al niet naast de deur, hè? Meid, wat zou ik je graag helpen.......
Ik hoop en bid dat het goed gaat komen, hoor.

Met weer een stevige pakkerd van Goofy.

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Ik zat nog van de week aan te denken.
Heb ze happy nog mooi schoon gekregen toen je de een foto als schone hapy zou plaatsen :'(

Heel erg jammer ...

Iedergeval nog veel meer sterkte  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Moniique

Ohh jeetje!! Heeft Happy het niet gehaald? Wat ontzettend erg!! Ik zat elke keer weer heel vrolijk te lezen als het over Happy ging. Vond het echt een schat! Dacht ook elke keer.. als ik nou wel valkjes had genomen, dan was ik voor Happy gegaan! Vind het dus heel triest dat hij het niet gehaald heeft. Moet voor jou ook heel moeilijk zijn! Dus heel erg veel sterkte!

Succes met het zoeken van een tijdelijke opvang. Zoals ik de reacties lees, is het redelijk moeilijk om aan een tijdelijke opvang te komen. Hoop echt dat het gaat lukken! Ik ga voor je duimen!

sabine

Hoi Karin,

Wat sneu dat Happy het niet heeft gehaald :'(
Als de mensen die op Happy aan het wachten waren Dexter willen, weet ik zeker dat als ze hem zien opslag verliefd zijn!
Toen ik Dexter en Meego bij jou thuis zag vond ik ze gelijk geweldig!

Rust zacht Happy

Groetjes Sabine

Karin

Bedankt voor jullie reacties !! Ik heb inmiddels een logeeradresje ! Ze gaan morgen mee met Phoenix - Salsa - Summer. Het is wel ineens snel maar het is beter voor ze. Ik ben nu te veel weg en ik moet ze dan steeds verplicht er uit halen terwijl mijn hoofd er niet naar staat en dat is ook niet goed. En als ik 3 dagen weg ben merk ik dat meteen aan Nanuk  :-\

CitaatHoi Karin,

Wat sneu dat Happy het niet heeft gehaald 
Als de mensen die op Happy aan het wachten waren Dexter willen, weet ik zeker dat als ze hem zien opslag verliefd zijn!
Toen ik Dexter en Meego bij jou thuis zag vond ik ze gelijk geweldig!

Helaas valt hij niet op witmaskers  :P Maar ik heb een andere kweker hier van valkparkiet.com benadert, hopelijk wordt het wat  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

ach die arme Happy..... :'( :'(

Fijn dat je inmiddels een logeeradresje hebt voor je 4-tal.
Ik zat al te denken of ik je zou kunnen helpen maar ik vindt 4 erbij in een keer wel veel en voor 3 maanden eigenlijk te lang(ben nu nl 14 weken zwanger) en ik had het natuurlijk moeten overleggen. Maar gelukkig is het niet meer nodig.

sterkte, maar volgens mij gaat het met de valkjes wel goed komen.
Ik zag dat Cookie en Kenzie ook al een adresje hebben, fijn hoor,lijken me echt lieverds...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

anika_en_spirit

Hoi Karin,

Ik lees net dat je definitief moet stoppen met je grootste hobby. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Charlotta

Wat een ontzettend triest verhaal.
Heel veel sterkte, Karin.

*Manon*

Fijn dat je je viertal onder dak hebt Karin!
Dat is voor nu even weer een zog minder  :-*

*Manon*

Och vergeet ik te zeggen dat ik je heel veel sterkte wil wensen met het verlies van Happy!

:-* :-*

Karin

Het is stil in huis.....  :'( Vanmiddag hebben Esther en Carolien 7 valkjes opgehaald waaronder mijn 4 huiskamervalkjes  :-\ Die gaan daar een maand of 3 logeren, maar ik mis ze nu al.... ::) Maar goed, het is beter voor ze, heb nu gewoon heel weinig tijd om me met ze bezig te houden en ben veel weg. Als ik helemaal gesetteld ben komen ze terug ! Phoenix blijft bij Esther en Summer en Salsa blijven er tot ik de mogelijkheid heb om ze terug te nemen ( als ik weer een eigen plekje heb ). Gaat dit niet lukken dan blijven ze bij haar wonen.... Jammer dat we elkaar niet onder gezelligere omstandigheden hebben ontmoet, maar ben blij dat deze 7 onder dak zijn  ;)

Helaas is het met diverse koppels misgelopen. Mensen die 2 - 3 koppels wilden en ineens er vanaf zagen om diverse redenen. Als dat je 3 x gebeurt baal je wel....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bobbie

Ik kom je even een knuffel brengen Karin, kan me voorstellen dat je daar even behoefte aan heb.

Als Cookie en Kenzie hier wonen zal ik regelmatig foto's plaatsen in je dagboek (als je dat leuk vindt).

Sterkte verder, Nel

Karin

Natuurlijk vind ik dat leuk !!  :-* :-* :-* Hoop van alle valkjes nog veel te horen  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ooo, en Salsa heeft in Carolien's vinger gebeten  :o Bloed het nog ?  :-\ Nogmaals bedankt voor de goede zorgen die jullie gaan geven  :-* :-* :-*
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves