De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

:'( :'( :'( STERKTE MEISS !!    Ann

Karin

Voor eventuele nood ben ik op zoek naar iemand die ervaring met handvoeden heeft en niet te ver bij mij vandaan woont ( ik woon omgeving Leiden ). We willen graag na de kerst 2 nachtjes in een hotelletje gaan om er even tussenuit te zijn. De jongen die nu beneden zitten zullen dan allemaal al zelfstandig zijn en naar hun nieuwe baasjes zijn. Maar Happy is nu een week of 8 en is erg lastig zelfstandig te krijgen. Nu ga ik er helemaal van uit dat Happy voor de kerst zelfstandig is en naar zijn / haar nieuwe baasje is, maar stel dat..... Om mezelf een wat geruster gevoel te geven zou het fijn zijn dat ik iemand "achter de hand heb" voor Happy.... En eventueel in noodgeval voor de jongen van Dimple en Magic ( die zijn dan 3 - 3 1/2 week en ik ga er helemaal vanuit dat deze superouders alles goed doen, maar je weet maar nooit.... ). Ik heb oppas voor de andere dieren en de honden gaan mee, maar de oppas kan geen pap voeren. Wie zou in nood voor 3 dagen Happy kunnen pappen ? Het zal dan hooguit 1 voeding per dag zijn en het gaat om zondag-maandag-dinsdag na de kerst.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Saar

Hoi Karin,
Ik wil me wel aanbieden, maar in woon niet bij je in de buurt... :-\ Ik heb die week vakantie....  Mocht je niemand anders kunnen vinden, gil maar :)
Groetjes Saar :-*

Caroline

Ik wil ook met liefde je back-up zijn alleen Veghel is niet in de buurt maar weet dat je in geval van nood hem altijd mag brengen.  :)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Hoi Karin,

Ik woon redelijk in de buurt wil natuurlijk jou backup papster zijn als het nodig is...

Weet niet of je mij ervaren genoeg vindt, ik heb dit jaar voor het eerst mijn 4 donsjes groot gebracht met handvoeding..

Karin

Wat ontzettend lief dat jullie je allemaal aanbieden, ook per IM  :-* :-* :-* Dan kan ik in ieder geval met een gerust hart een hotelletje boeken  ;) Waar woon je Sylvia ? Dan kan ik even kijken wie het meest in de buurt woont  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

amazingleeuwtje

Hoi Karin,

Ik woon in Moordrecht, fijn dat je met een gerust hart lekker er even tussen uit kan... ;D

Fijn weekend

Karin

Vandaag hebben bijna alle jongen hun laatste papvoeding gehad. Alleen Happy krijgt nog 2 voedingen en Sjaakie krijgt nog een voeding. Mijn meiske krijgt nog een beetje voor de smaak.... ze is amper 6 weekjes en vindt zichzelf groot genoeg  ::) Bij Happy heb ik vanavond pellets door de pap gemengd. Hij / zij blijft rond de 65 gram hangen met 2 voedingen  ::) Vanaf woensdag gaan de eerste jongen weg....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Karin, wat fijn dat je zo'n leuke aanbiedingen krijgt om je papvalkje te voeden...ik woon helaas een beetje te ver ... ;) ;)

maar het zal je vast wel lukken he ....gelukkig wonen er in de buurt hele lieve mensen die je kunnen helpen he...

Veel succes hoor meiss !! grtjs. Ann

Karin

Gisterenavond zijn Zumba, Indy en Kira opgehaald. Ik had de ophalers een beetje bij elkaar gepland, zodat ik niet de hele avond druk bezig zou zijn. Gelukkig is daar wel begrip voor  ;) Binnen een half uur waren alle drie de valkjes vertrokken naar hun nieuwe woning. Eentje zelfs helemaal met het openbaar vervoer, 1 1/2 uur reizen ! Vrijdag worden Tjippie, Dipsy en Sjaakie opgehaald. Dan heb ik alleen nog Happy en ik hoop dat die eens wat meer zelf gaat eten  >:( >:( >:(
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marian

Hoi Karin,

Fijn dat de avond vlotjes is verlopen :)
Gaat wel rap ineens dan hè, is wel de bedoeling, begrijp ik, maar mss ook wel moeilijk voor je :-\
Wil Happy nog helemaal niets zelf eten?

Groetjes, Marian

patty_dordtse valkjes

Mis je ze niet karin?
iedergeval fijn dat ze een goed thuisje hebben

Happy daar komt het vast goed mee.
:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Karin

CitaatFijn dat de avond vlotjes is verlopen
Gaat wel rap ineens dan hè, is wel de bedoeling, begrijp ik, maar mss ook wel moeilijk voor je
Wil Happy nog helemaal niets zelf eten?

Ja, je maakt natuurlijk liever een gezellig praatje, koppie koffie of thee erbij... maar ja... Het is niet anders. Nee, Happy eet nog lang niet genoeg  >:( IK voer nog steeds 2 x daags.... Als morgen de rest weg is zet ik hem / haar bij Dana, Madelief en Nanuk in de kooi in de hoop dat Happy dan toch beter gaat eten  ::)

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatMis je ze niet karin?
iedergeval fijn dat ze een goed thuisje hebben

Happy daar komt het vast goed mee.

Nee hoor, dat valt mee. Je stelt je er op in dat ze weg gaan  ;) Ben ook blij dat ik lieve baasjes voor allemaal heb gevonden en dat ze het er vast naar hun zin gaan hebben. Ik hoop ook dat het snel goed komt met Happy ! Morgen maar weer eens wegen... En het weekend wassen  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

patty_dordtse valkjes

Wel een schone foto van Happy plaatsen dan hoor Karin

:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website