De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Hermien

Ook leuk nieuws voor jou hier:

Goofy, ons ADHD-ertje wordt straks, samen met zijn broertjes  een echte:

V.I.V. !

(= Very Important Valkparkietje)

;D   ;D   ;D   ;D

sabine

Hoi Karin,

Het blijft moeilijk om afscheid te nemen van een valkje waar voor je gevochten heb en zo lang intensief heb verzorgd.
Maar gelukkig voor Jessie heeft hij een goed huisje gekregen.

Met Pearl gaat het ook goed!
Ze is nu in de rui en ze krijgt mooie parels terug. De parels zijn wel donkerder gekleurd dan haar oude veren.
Is dat altijd zo bij cinamon  ???

Groetjes Sabine

Karin

Wat een heerlijk valkje is Goofy toch  :-* Zijn zusje Willow is ook al zo'n kroelerd  ;D

Omdat Pearl zoveel geel in de parels heeft kan het zijn dat iedere rui er iets minder geel en iets meer cinnamon in komt. Ik heb dat met Parel, die was bijna helemaal geel, maar nu ze wat ouder is rekt het geel iets terug.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Bááálen..... mijn luchtreiniger is kapot  ::) Het was een flink dure.... Gelukkig nog net 3 dagen voor de garantie verliep  :) Ik heb hem nu opgestuurd, ik hoop dat hij snel gereanimeert kan worden, want zo wordt het wel een beetje erg stoffig in de vogelkamer  :o
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marian

Hoi Karin,

Toch een gelukje bij een ongeluk.......nog net 3 dagen binnen de garantie :D
Helpt het zo goed tegen de stof?

Groetjes, Marian

Hermien

Iets voor in de huiskamer? Hoef ik dan nooit meer af te stoffen en stof te zuigen? Gaaf!!

Karin

Hihi, met zoveel vogels als ik heb werkt het echt niet 100 % hoor, maar alle beetjes helpen  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vanmiddag toen ik met de honden weg was werd er een pakketje bij de buren bezorgt.... Ik verwachte niks, dus ik was benieuwd.... Was het de luchtreiniger !! Ze hebben de hele motor vervangen, die was dus blijkbaar kapot ! Morgen meteen maar even gaan uitproberen  ;D

Ik ben momenteel niet zo actief hier, maar ik zit op dit moment niet zo lekker in mijn vel.... Daarnaast heeft mijn laptop het begeven, kan er ook wel weer bij  :-X Gelukkig heb ik mijn oude laptop nog staan, dus ben niet helemaal van de bewoonde wereld afgesloten  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Balen joh, hopelijk zit je snel weer lekker in je velletje.

FIjn dat je luchtreiniger weer gemaakt is.

Groetjesssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Misschien moeten wij gewoon maar zelf ook een valkjesvelletje aangemeten krijgen. Of.....misschien veranderen wij wel heel langzaam in een valkparkietje en is het daarom dat ons vel niet lekker past.

Wat het ook is, ik wens je beterschap met een dikke knuf van Goofy en de overige 'Vliegtuigonderdelen'.

:-*   :-*   :-*   :-*

Anke

Hoi Karin,
Wat goed dat je de luchtreiniger weer kan gebruiken.
Hopelijk voel je je snel weer wat beter!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Karin

25 juni 2009, 22:54:14 #2636 Last Edit: 26 juni 2009, 23:15:57 by Karin
Dank jullie wel  :-* Ik heb hem nog niet aangezet, zal morgen denk ik worden. Heb vandaag alleen maar zitten puffen van de hitte  ::) Één van mijn honden moest ik zelfs nat maken omdat ze bijna van de hitte bevangen was  :o Die gek blijft gewoon rennen, hoe warm het ook is  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Leuk dat jouw luchreiniger het weer doet. De onze doet het ook nog wel maar maakt een erg vervelend ritselend geluid. En dus staat hij uit... ::) ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kaatje

Hoi Karin,

Wat een prachtige, kweek en woonzolder heb je voor je valkjes. Hier kijk ik dus echt mijn ogen bij uit, zoiets moois en knus heb ik eigenlijk nog niet eerder gezien en wat ziet het er allemaal heerlijk fris uit  :D

Ook hebben de valkjes alle gelegenheid om lekker veilig hun vleugels te strekken en te kunnen vliegen en dan dat speelgoed en de touwen die je aan het plafond hebt hangen.

Mijn complimenten meid, nogmaals super schitterend, ook je website ziet er ontzettend gelikt uit!

Fijn dat je luchtreiniger weer terug is, hopelijk zit je inmiddels al weer wat beter in je vel  ;)

Liefs, Karin

Karin

29 juni 2009, 14:40:56 #2639 Last Edit: 29 juni 2009, 14:43:33 by Karin
CitaatHoi Karin,

Wat een prachtige, kweek en woonzolder heb je voor je valkjes. Hier kijk ik dus echt mijn ogen bij uit, zoiets moois en knus heb ik eigenlijk nog niet eerder gezien en wat ziet het er allemaal heerlijk fris uit  

Ook hebben de valkjes alle gelegenheid om lekker veilig hun vleugels te strekken en te kunnen vliegen en dan dat speelgoed en de touwen die je aan het plafond hebt hangen.

Mijn complimenten meid, nogmaals super schitterend, ook je website ziet er ontzettend gelikt uit!

Fijn dat je luchtreiniger weer terug is, hopelijk zit je inmiddels al weer wat beter in je vel  

Liefs, Karin

Bedankt voor het compliment Karin ! Momenteel zit de hele bende los in de vogelkamer te genieten van hun groentensalade !  ;D ;D ;D Op groentedag mogen ze allemaal los ( normaal doe ik het in 2 groepen, de ene dag de ene groep, de andere dag de ander, alle valkjes tegelijk los is soms wat overweldigend  ;D ;D ;D )

Van de week verhuisd Dexter waarschijnlijk naar de vogelzolder. Ik zit te twijfelen of ik Meego meteen met hem mee verhuis. Die 2 lopen de hele dag samen te lellebellen ( terwijl het beide mannen zijn ) en zijn gek op elkaar. Dan zou ik Madelief naar beneden halen om bij Dana te zetten....

Dexter is momenteel aan het puberen en fluit nogal veel naar boven toe waar de andere valkjes zitten. Zelf heb ik er geen last van maar manlief wel, en die irriteerd zich al snel voor geluid. Die staat dan de hele tijd "ssssssttt" te roepen. Ja, dat helpt !!  ::) Bij mij schreeuwen ze alleen als ik in de keuken sta  ;)

P.s. : het gaat inmiddels gelukkig wel wat beter met me. Ben wel nogal chagrijnig, maar dat komt door de warmte  ;D ;D ;D Kan ik echt niet tegen. En dan probeer je voor je gaat slapen de laatste valkjes terug te zetten in de kooi ( als ik ze vrij laat vliegen gaan ze ;s morgens vroeg namelijk al behoorlijk te keer.... ) en willen ze niet meewerken.... Niet goed voor je humeur  :-\ :-X :P
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves