De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Diaantje

Citaat van: Karin op  9 januari 2009, 00:20:18
Hm, ja... dat wordt lastig...ofeh... meenemen op vakantie ;D ;D ;D Nou, ik hoor wel wat je wilt. Ik hoop dat Dimple en Magic dit weekend een blok krijgen ! Moet nog even "verbouwd" worden ;) Het blok hè, niet Dimple en Magic ;D ;D ;D

Ja inderdaad meenemen op vakantie, mijn vriend ziet me al aankomen, 2 kinderen in de auto en 4 vogels...hahaha, dat past niet.. ;D ;D
We gaan naar Noorwegen, met de auto en met de boot, dus mee nemen is echt geen optie, het liefst zou ik Yuki meenemen maar dat gaat hem echt niet worden... :D

Heb je al reserveringen staan voor Dimple en Magic?

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Ik heb wel reserveringen staan , maar niet specifiek voor dit koppel. Ze willen gewoon een valkje, maar geen lutino   ;D Dus als er iets bij Dazzle en Chico of Dimple of Magic zit wat ze willen...  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

heleen

Hoi Karin,

Op hoeveel voedingen zit Ozzy nu?? Oudste ,jongste, ik kan het niet meer bijhouden. ? ??? En wat zijn de lutino en de andere al weer groot geworden joh.

Groetjes Heleen

Karin

Hihi, Ozzy behoord tot één van de jongsten, die zit nog op 2 voedingen ! En hij lust er pap van, hahaha. Lijkt Lana wel, die is echt erg hoor  ;D ;D ;D Maar ik ben streng, ze krijgt 1 x per dag 15 ml en 's avonds om een uur of 10 het dekentje voor de voorkant.... Anders gilt ze de hele avond aan één stuk door om pap zodra ik maar even op sta... Nee ! Ze is een grote meid, 1 x is genoeg  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

mila

hoi karin

wat een mooie lutino's gepareld.
getekende is ook erg mooi eigelijk zijn ze allemaal mooi..
ik heb zelf een geparelde lutino popje ben daar heel blij mee...

groetjes

zotteke

Ik had Cody nog niet zo snel 'klaar' verwacht, maar je zult mij niet horen klagen hoor  ;D. Die geparelde lutino'tjes zien er zooo mooi uit. Helaas ziet vriendlief een derde vogel erbij (nog  :P) niet zitten. Moet ik zelf ook zeggen dat 2 jonge valkjes + 1 puber valk tegelijkertijd opvoeden misschien niet het meest handige/beste scenario zou zijn. Nog maar even geduld opbrengen..  ::)

heleen

Citaat van: Karin op  9 januari 2009, 15:51:59
Hihi, Ozzy behoord tot één van de jongsten, die zit nog op 2 voedingen ! En hij lust er pap van, hahaha. Lijkt Lana wel, die is echt erg hoor  ;D ;D ;D Maar ik ben streng, ze krijgt 1 x per dag 15 ml en 's avonds om een uur of 10 het dekentje voor de voorkant.... Anders gilt ze de hele avond aan één stuk door om pap zodra ik maar even op sta... Nee ! Ze is een grote meid, 1 x is genoeg  ;D ;D ;D

Ok  ,ik  krijg straks dus een eigenwijze dame thuis. Ja kleine meisjes worden groot he. Dat krijsen gaat door merg en been heen he.Chico heeft de eerste weken gekrijst om trosgierst.We wisten eerst niet waarom ze krijste ,maar later kwamen we erachter dat het om trosgierst was.Wanneer denk jij dat ze er ongeveer klaar voor zijn?

Groetjes Heleen

Karin

Hm, lastig in te schatten, maar eigelijk wil ik ze halverwege volgende week geen pap meer geven en dan als het goed gaat het weekend weg... Of het gaat lukken weet ik niet hoor  ;D Maar ik doe mijn best ! Alleen de jongste blijft nog even op de pap, ivm het snaveltje.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

heleen

Citaat van: Karin op  9 januari 2009, 18:18:50
Hm, lastig in te schatten, maar eigelijk wil ik ze halverwege volgende week geen pap meer geven en dan als het goed gaat het weekend weg... Of het gaat lukken weet ik niet hoor  ;D Maar ik doe mijn best ! Alleen de jongste blijft nog even op de pap, ivm het snaveltje.

Yeeeeees ik ga heel hard duimen!!!!!

sabine

Het zal niet mee vallen om de jongen van D&M van hun papverslaving af te helpen
Maar als het lukt zal dat wel erg geweldig zijn !
Je moet ze gewoon steeds iets minderpap geven, ze kunnen toch niet lezen.  ;)
Pearl is vandaag 8 weken, volgens mijn vind hij/zij het wel best zo  ;D Die snoepert

Nathalie84

Karin wat een prachtfoto's van de kleine lutino's!!

Wat een schatjes!!!! :-*

Groetjes,

Nathalie

Karin

Hihihi, nou, ze zijn slim hoor ! Ze weten het precies  ;) Whisky hoeft al bijna geen pap meer, maximaal 8 ml, maar Pearl en Lana.... 15 ml of anders staking !!  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dank je NMatahlie, ben ook heel erg trots op ze !!  :-*
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Morgenavond wordt Cody opgehaald ! Net 6 weken en al helemaal van de pap af ! Knappe vent of meis  ;D ;D ;D Ik krijg er niks meer in en Cody wordt steeds fladderiger ( ondanks de geknipte vleugeltjes  ;D ) en dus hoog tijd dat Cody naar zijn / haar nieuwe baasje gaat ! Ik heb nu 11 valkjes beneden zitten, dus Cody meer aandacht geven lukt niet, dan kan Cody beter alle aandacht krijgen bij het nieuwe baasje ! Ik heb mijn handen vol aan mijn eigen fladdertje, hihihi.

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Met heel veel bloed, zweet en tranen heb ik vanavond het snaveltje van Jessie geknipt ( ik heb hem / haar dus Jessie genoemd  ;)  Past er goed bij ! ) Manlief heeft Jessie in een handdoekje vast gehouden, zodat het niet kon tegen stribbelen en ik heb stukje bij beetje een klein stukje van het ondersnaveltje afgehaald. Ik kijk het een paar daagjes aan en kijk dan of het verder geknipt moet worden. Het houdt het snaveltje heel even goed en al snel wipt het ondersnaveltje weer over het ondersnaveltje  :-\ Het eet er wel goed mee, want vanmiddag was Jessie al weer 98 gram ! En dat was voor het knippen. Het is zo'n schatje, blijft heerlijk bij je zitten... een echte knuffel !

Het bekje net na het knippen. Er zit wel veel ruimte tussen boven en beneden vind ik....

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves