De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Karin

Terenziani.
Je hebt ze met en zonder dakje.
Ik zal ff een foto ervan opzoeken voor je
De batterijen van de camera zijn net leeg :(
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hoi,
Ja hoor een foto gevonden :)

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Karin

O ja, die ken ik  ;) Ik vind ze zelf niet zo praktisch, omdat ze geen tralies hebben maar meer een soort gaas, lastig schoonmaken  :-\ En ik vind ze een beetje te klein, zeker voor het aantal vogels wat ik er in wil zetten. Maar bedankt voor de foto's !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anke

Hoi Karin,
Graag gedaan :)
Groetjes Anke

Kaatje

Hoi Karin,

Kan me voorstellen dat je je wild bent geschrokken toen je vannacht de chaos aantrof  :( Arme Milo en arme papkuikens en nee, van slapen komt dan nog erg weinig omdat je toch ligt te waken op de één of andere manier !

Weet je nog steeds niet wat er gebeurt kan zijn !? Hopelijk was het éénmalig !

Sterkte met de gewonden.

Groetjes, Karin

Karin

Ik heb 2 theorieën : of van de bliksem of er is er eentje klem ergens komen te zitten ( waterbak lag eraf ) en die is in paniek geraakt en de rest volgde  ::) Anders zou ik het niet weten. De katten en honden zijn 's nachts niet in de huiskamer.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

23 november 2008, 18:16:36 #1881 Last Edit: 23 november 2008, 18:20:29 by Karin
Ze stonden al op mijn hyves, maar hier nu eindelijk de foto's.... photobucket werkte niet mee  ::)

Donder, Bliksem en Charlie

Lana en Inzo

Tex en Milo

De donsjes van Dimple en Magic

De pareltjes van Dizze en Diba

Even familiebezoek... Halfbroer Cookie met zijn popje Kenzie en hun dochter Sterre die uitgebroed is door een pleegkoppel...

Ze vonden die jongen maar héél gezellig ! Jammer genoeg kunnen ze zelf geen jongen groot brengen, omdat Cookie een zwak valkje is en ik bang ben dat hij het niet overleeft. Hij was een erg achterlopertje en heeft dat nooit meer ingehaald. Toen hij net een popje kreeg ( hij besprong namelijk steeds zijn zus ) heeft hij héél snel er werk van gemaakt met als resultaat 2 eitjes. Deze heb ik toen bij een pleegkoppel gelegt. Uit deze eitjes zijn 2 hele mooie felgeelgeparelde cinnamon valkjes gekomen. Sterre heb ik toen zelf gehouden en het broertje woont ergens anders en heeft inmiddels al een of meer nesten gehad. Voor Sterre wil ik een mooie primrose vent aanhouden, want zoals je ziet is de mama van Sterre ook bijna primrose  ;D ;D ;D Eigelijk wilde ik niet met haar kweken, maar ze blijft eitjes leggen  ::) En bij mij werkt minder uren licht enz. niet in het kweekseizoen  :P
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Hermien

Echt wel heftig zeg! Paniek en dan ook nog met de papkuikens erbij. Oef, ik moet er niet aan denken.......
Was Zwarte Piet soms onvoorzichtig bezig.....? ;D
Meid, sterkte met het spul en Goofy geeft je een dikke knuf.

zotteke

karin, zou je me kunnen vertellen hoeveel die kooien zouden moeten kosten waar je naaro p zoek bent (de link van de site sturen waar je ze vanaf hebt is ook goed hoor  ;D).

alvast bedankt!

Kaatje

Hoi Karin,

Werkelijk schitterende foto's !! Ben echt sprakeloos, echt heel mooi, mijn complimenten !

Groetjes, Karin

Karin

Ze zijn van het merk Essegi Zotteke. Als je het intikt bij google komt je vanzelf bij diverse sites waar ze ze verkopen.

Dank je voor de Knuf van Goofy Hermien  :-*

Bedankt voor het compliment Karin ! Was er zelf ook wel een beetje trots op  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Hoi,

Ach gossie, die arme papkuikens....
Geeft ze maar een dikke knuffel en Lana natuurlijk de grootste en dikste... :-* :-*

Ik ben eindelijk uit de naam :D, ik heb besloten haar Yuki te noemen, dit betekend sneeuw in het japans...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

sabine

:o Dat is schrikken, zeker als je ligt te slapen. Dan schrik je vaak nog harder. En zeker als ze helemaal onder het bloed zitten. Gelukkig zijn ze niet zo heel erg gewond en komt het allemaal weer goed.
Heel veel beterschap met je papvalkjes, want kuikens kun je ze haast niet meer noemen want wat zijn ze al groot. Wanneer mogen ze naar hun nieuwe huis toe? Dat zal denk ik ook al snel zijn of niet?

Dikke knuffel

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 23 november 2008, 19:57:09
Ze zijn van het merk Essegi Zotteke. Als je het intikt bij google komt je vanzelf bij diverse sites waar ze ze verkopen.

Essegi Zotteke? Merkwaardige merknaam! ;) ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

C@rl@

Och wat zielig en wat zal je zelf ook geschrokken zijn :o, gelukkig gaat het nu weer goed, he.
Mooie foto's hoor. :)
groetjes Carla