De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

De catharina's hebben vanavond een blok gekregen !  Nu maar duimen dat ze er wat van gaan bakken, hahaha.

Cocktail en Twister hebben er in ieder geval zin in, want ze zijn de hele dag al met het blok bezig en ik heb ze vanavond betrapt !   

Ik heb vanavond de vogelkamer helemaal uitgesopt en wat kooien verschoven en nu heb ik weer wat meer werkruimte. Anders stoot ik steeds tegen de broedblokken aan....
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

C@rl@

Dat was genieten, wat een ontzettende leuke foto's :)

Karin

En o, o, wat is het hier spannend....... :-X
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

De eitjes van Dimple en Magic komen uit? ;) ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Tex besloot vanmiddag dat hij ook maar geen pap wilde, de eigenwijs  >:( Hij is iets van 5 1/2 week. Nou ja, vanavond laat nog maar eens proberen  ;D Donder en Bliksem, Lana en Inzo eten nog wel een lekkere papmaaltijd. Charlie en Milo eten nog maar heel weinig. Die snoepen er alleen nog een beetje van.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Tja, Tex wordt al een grote jongen! ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Diaantje

he Marc,

Het ziet ernaar uit dat we weer een valkje uit hetzelfde nest krijgen... ;D ;D ;D


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Diaantje op 18 november 2008, 20:36:43
he Marc,

Het ziet ernaar uit dat we weer een valkje uit hetzelfde nest krijgen... ;D ;D ;D


Komt Lana dan bij jou wonen? :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Diaantje

Yep!!!!
Leuk he, weet het ook pas sinds gister hoor..
Ik was al vanaf dat ze er was verliefd op haar... :-*
Maar moest manlief nog overhalen... en ja gelukkig wilde Karin haar niet zelf houden ;D ;)
Dus dat kwam mooi uit!


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

19 november 2008, 01:17:24 #1809 Last Edit: 19 november 2008, 01:22:33 by Karin
Gisteren foto's gemaakt van een broedende Kenya, tis zo'n schat ! Ze laat je gewoon overal bij en maakt hele lieve geluidjes 





Gisteren had ik Cocktail en Twister dus "betrapt" en heb er foto's van kunnen maken....





En nu maar hopren dat ze deze keer eens een bevrucht nest hebben 

Met de 6 piepkuikens gaat het goed ! Er wordt nog wel wat geplukt, vooral op de rug, maar ach... als ze maar goed gevoerd worden 

Hier een foto van gisteren.....



Tex wil dus echt bijna geen pap meer. Hij eet net een beetje zodat ik de medicijnen erin kan krijgen, en verder wil hij niet. Ik heb hem net gewogen en hij was 94 gram, dus blijkbaar eet hij zelf voldoende. Donder, Bliksem, Lana en Inzo hebben vandaag toch 2 maaltijden gehad. Omdat de druppeltjes 2x daags moeten krijgen ze dus sowieso dat in pap. En ja, als ze er eenmaal aan beginnen !!  Inzo eet nog het minste van de 4. Charlie en Milo eten bijna niks meer. Ben al blij dat ik de pap met druppels erin krijg 





Vandaag zaten Appel en Lemon in het broedblok ! Heb nog net een foto van Appel kunnen maken....

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

zo he!!! dat is nog eens in recordtijd.. dat blok hangt er sinds gisteren of eergisteren toch??  :o  Ze hebben er zin in! hhahahaha..

Hele mooie foto's weer hoor.. beetje weinig..  ;)  ;D



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

19 november 2008, 09:47:00 #1811 Last Edit: 19 november 2008, 12:29:13 by Marc van de Kuifjes
Citaat van: Diaantje op 18 november 2008, 22:26:32
Yep!!!!
Leuk he, weet het ook pas sinds gister hoor..
Ik was al vanaf dat ze er was verliefd op haar... :-*
Maar moest manlief nog overhalen... en ja gelukkig wilde Karin haar niet zelf houden ;D ;)
Dus dat kwam mooi uit!


Ah OK, ik vond het al een beetje vreemd, dacht dat Karin Lana toch zelf wilde houden... ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Gerdy

wat zijn ze toch mooi geworden..ze gaan echt super..nog eventjes en ze nemen helemaal geen pap meer van je aan

Karin

Ja, ze doen het goed !  ;D Wel lekker, want als 7 valkjes pas met 9 weken zelfstandig zijn is dat nog wel erg veel werk  ;D

Ja, ik had Lana heel graag zelf willen houden, maar ik wil ook graag 2 primroosjes houden dit jaar : een voor Cuba en een voor Sterre. Sterre blijft maar eitjes leggen, dus die moet maar aan de man  ::)
Maar goed, als ik Lana ook zou houden werd dat wel erg veel, en ik wil ook ooit nog eens een lutino geparelde houden, dus.... Lana gaat het vast heel goed hebben bij Diana  ;D ;D ;D Ik heb wel afgesproken dat als het niet lukt Lana terug komt bij mij.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves