De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Vandaag was ik de hele dag weg en hebben de papkuikens om 10 uur 's avonds hun enige papvoeding gekregen. Er ging ca. 5 ml in en daarna vonden ze het genoeg  :o Knappe valkkes hè, net 6 weken oud en al bijna helemaal zelfstandig ! Ze blijven zo rond de 85 gram hangen en eten dus zelf voldoende ! Na de papvoeding mogen ze even lekker bij me zitten, vinden ze erg leuk... en ik ook  ;D

Mika



Meego



Kijk, de veertjes die door de ouders geplukt zijn groeien al weer terug....



gezellig elkaars pap van de veren snoepen....



En natuurlijk kijken of mijn haar eetbaar is  :P



Zijn het geen plaatjes !  :-*
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Hermien

Ja hoor, je hebt helemaal gelijk. Het zijn pláátjes.

Marc van de Kuifjes

Hmmm... ik dacht dat je kaal zou zijn... blijkbaar toch niet! ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Diaantje

Hoi Karin,

Wat een geweldige foto's vooral de laatste, zo lief!!!!
Ze zijn echt prachtig hoor. Het is dat ik niet meer dan 2 valkjes wil , maar anders dan.... ;)

Hhmm nestje van Nessa en Kenya zijn volgens mij hele vreschillende jongen...
Tjippy is echt een en enorme kroelkont :-*, zeker nu Simba bij Caro is zit Tjippy nog meer bij ons en hij wil alleen maar kroelen..
En ik moet zeggen ze zijn ook erg talentvol met praten. ;D
Tjippy zegt van alles "lekker" 'kom maar" "Ja" en zijn eigen naam.
Ook sinds een paar weken zegt ie een hele zin echt zo knap  :o :o hij zegt dan"dat is lekker" en vanmorgen zei ie nog meer " dat is lekker he, ja Tjippy"  8) 8)
Ook Simba zei "lekker" en die kon fluiten op comando, dat was erg leuk..


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

CitaatJa hoor, je hebt helemaal gelijk. Het zijn pláátjes.


Ja hè, ik ben zo trots op ze ! Over een paar weken krijgen de ouders weer een blok en mogen ze het een tweede keer proberen. Van te voren even veel papvoeding inslaan  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatHmmm... ik dacht dat je kaal zou zijn... blijkbaar toch niet!   ;D


Nee.... ik had nog genoeg haar over hoor  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatHoi Karin,

Wat een geweldige foto's vooral de laatste, zo lief!!!!
Ze zijn echt prachtig hoor. Het is dat ik niet meer dan 2 valkjes wil , maar anders dan....

Hhmm nestje van Nessa en Kenya zijn volgens mij hele vreschillende jongen...
Tjippy is echt een en enorme kroelkont , zeker nu Simba bij Caro is zit Tjippy nog meer bij ons en hij wil alleen maar kroelen..
En ik moet zeggen ze zijn ook erg talentvol met praten.
Tjippy zegt van alles "lekker" 'kom maar" "Ja" en zijn eigen naam.
Ook sinds een paar weken zegt ie een hele zin echt zo knap    hij zegt dan"dat is lekker" en vanmorgen zei ie nog meer " dat is lekker he, ja Tjippy"   
Ook Simba zei "lekker" en die kon fluiten op comando, dat was erg leuk..


Ja, ze geven gewoon geweldig leuke jongen  ;D Ze mogen dit seizoen in ieder geval nog 1 nestje. Ik wil net teveel nesten dit jaar, want ik heb diverse koppels waar ik graag een nest van wil, en anders kom ik om in de jongen  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Wat een mooie bontjes heb je daar. ;)
En leuk ook dat ze zo goed eten en lekker tam zijn.
En volop kweekplannen zie ik weer wel, gaat weer druk worden. Hopelijk met alleen maar positief nieuws. :)
Dazzle is ook alweer 5 jaar zie ik wel. Je kan er vlgs mij wel tot een jaar of 8-10 mee kweken geloof ik.
Nou succes met de zoveelste uitbreiding maar weer, wat een virus is het toch hé. ;D
En leuk dat je ook een hyves hebt!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Ja, Dazzle kan nog wel ff "mee"  ;D Jammer alleen dat ze zulke eigenwijze jongen krijgen  ::) Ja, plannen genoeg, ik weet alleen niet hoeveel ik ga kweken, want ik moet ze natuurlijk ook "kwijt kunnen"  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Even snel 2 foto's laten zien, want ik ga zo verder met de vogelzolder. Ik ben nu alles opnieuw in aan het delen en meteen "een grote schoonmaak" aan het doen zo vlak voor het nieuwe broedseizoen  ;D

Mika



Meego

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

De papkuikens zijn al 2 dagen geen papkuikens meer  ;D Gisteren hebben ze geen pap gehad en ze waren vandaag 85 en 87 gram ! Gaat erg goed dus ! Het zijn erg grappige valkjes, ik lig steeds in een deuk met ze, net clowntjes, hahahaha  ;D Vanmiddag mochten ze even lekker eruit, ze blijven in principe vooral op mijn schouder en hoofd zitten, maar voor de foto's even op de bank gezet.

Mika :





Meego :





Degene waar Mika gaat wonen kan al niet wachten  ;D Degene die Meego wel graag wilde heeft niks van zich laten horen  ??? Wel erg vervelend, want andere geïntereseerde heb ik gezegt dat er nog iemand interesse heeft. En ja, logisch, dan gaan die mensen natuurlijk ook verder zoeken. Ik hoop wel dat ik binnen een week iemand voor hem vind, anders moet hij uit logeren. Ik ga nml op vakantie en om hem een week lang alleen beneden te laten zitten zie ik niet zitten. Boven gaan de blokken er in, dus om de rust te bewaren wil ik er geen extra kooi bij zetten  ::) Of ik moet hem mee nemen op vakantie, maar ik denk niet dat manlief het daar mee eens is  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Nou, het is nu officieel hoor, Meego is weer helemaal vrij  ::) Ik had degene voor de zekerheid toch nog een keer gemaild. Ja, wie weet hadden ze mailproblemen of zo.... Maar nee hoor, de dag erna kwamen ze een Ara tegen op marktplaats, die vonden ze toch leuker..... ??? Een heel verschil hè ? Een valkje of een ara. Maar goed, ze komen er zelf nog slechter van af, want het bleek een oplichter te zijn en nu zijn ze al het geld kwijt.... Ja, interesse in Meego hadden ze nog wel, maar geen geld meer..... Meego is dus weer te reserveren !  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Hmmm... Een ara? Zal wel iets meer kosten dan een valkje... en als het dan een oplichter was :o... ow ow ow!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

CitaatHmmm... Een ara? Zal wel iets meer kosten dan een valkje... en als het dan een oplichter was ... ow ow ow!


Yep, 1500 euri  ::) Maar goed, je bent toch dom om geld te geven als je de vogel niet in handen hebt of zie ik dat verkeerd ?  ??? Maar goed, blijft erg vervelend natuurlijk  :-\ Maare... als het zo door gaat heb ik over een week een logeeradres nodig, jammer dat je zo ver woont Marc  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves