De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

CitaatInderdaad érg mooi, vooral de oudste vind ik schitterend, maar dat is misschien omdat die al meer in de veren zit...

De handtekening is ook heel geslaagd. Zijn de hondjes ook te reserveren?   

Nee, die zijn veel te gevaarlijk, niet herplaatsbaar
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 11 augustus 2008, 11:31:05
CitaatInderdaad érg mooi, vooral de oudste vind ik schitterend, maar dat is misschien omdat die al meer in de veren zit...

De handtekening is ook heel geslaagd. Zijn de hondjes ook te reserveren?   

Nee, die zijn veel te gevaarlijk, niet herplaatsbaar

Hahaha!!! ;D ;D ;D Dát geloof ik graag! ;D ;D ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Gisterenavond weer wat foto's van die piepkuikens gemaakt, wat gaat dat snel ! De oudste zit al op mijn vinger  ;D De jongste heeft nog iets meer steun nodig. Heel grappig, dit koppel brengt de jongen grotendeels groot met nutribird pellets ! Ze eten er heel goed van !

De oudste :

De jongste :

Ze zij nog steeds te reserveren ! Ik heb wel contact met iemand die eigelijk een reservering heeft voor het najaar, maar ik weet niet of ze ze willen, omdat ik ze niet tam maak. Alleen aan handen wen. En zoals je ziet doen ze dat goed  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Sanna

karlijn

Dieren oordelen niet.....mensen wel..!

Marc van de Kuifjes

Echt prachtig! :D Echt prachtig! :D

...en ik zeg het geen twee keer! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Diaantje

Karin, ze zijn beide erg mooi!!!
Dat hebben ze toch maar goed gedaan!
Ze zijn om op te eten....

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Hermien

Mooi. mooi. mooi! Familie van Goofy? Je weet inmiddels misschien ook al dat Goofy (en zijn broers natuurlijk) er nog één klein GEEL broertje bij krijgt?

;D   ;D   ;D
        ;D

Kimm

hoi karin,

wat een prachtige jongen! echt knap hoor!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Karin

CitaatMooi. mooi. mooi! Familie van Goofy?         

Nee, absoluut geen familie van Goofy  ;D Het zijn jongen van Nova en Indra.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vandaag is de oudste uit het blok gekomen. Ineens zag ik 3 primroosjes in de kamervolière  Ik heb hem teruggezet, maar het kropje was leeg. Net nog even gecontroleerd en beide zijn een klein beetje gevoerd en bij de jongste zag ik dat er een paar veertjes op het kopje geplukt zijn.... o, o, volgens mij willen ze dus al weer aan het volgende nest beginnen, gaat mooi niet door !    Anders kom ik in de knoei met de vakantie ! Ik vind wel dat ze het tot nu toe keurig hebben gedaan, hun allereerste nestje én een klein nestje én dan toch tot 4 1/2 week perfect voeren en mams constant in het blok !    Nou, ik hoop dat ze het nog even volhouden en anders ga ik pappen. Gelukkig maar 2 jongen én als het goed is op tijd van de pap af voor ik op vakantie ga !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

18 augustus 2008, 12:02:04 #1182 Last Edit: 18 augustus 2008, 12:05:48 by Karin
Helaas...pindakaas... Ik heb ze gisteren naar beneden gehaald. Ze werden niet meer gevoerd en ze werden erger geplukt. Ook geen optie dus om ze in het blok te laten zitten en dan daar 5 x per dag te voeren.

Het is wel een ontzettend gedoe, want ze zijn helemaal geen pap gewend en het ik vreselijk moeilijk om wat binnen te krijgen. Ik ben 3 kwartier bezig en dan hebben ze hooguit 5 ml binnen en dan ook nog veel ernaast  ::) Ik doe het nu om de 2 uur en hoop dat ze het een beetje op gaan pakken. Ik heb er ook wat pellets doorheen gedaan, in de hoop dat ze de smaak herkennen, omdat de ouders veel pellets gevoerd hebben. Nu maar duimen dat alles goed komt !

Voor de hyvers : ik heb tegenwoordig ook een hyve speciaal over de valkjes ! Eigelijk gemaakt voor mensen die een valkje bij me besproken hebben, maar andere zijn natuurlijk ook welkom. Ik heb ook nog een privéhyves, maar die hou ik puur voor mensen die ik via de honden ken en privé ken ( familie enz. ), anders wordt het een beetje te ingewikkeld en weet ik niet meer wie wie is  ;D De valkjeshyve staat in mijn handtekening !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kimm

hoi karin,

he wat jammer dat je ze moet gaan pappen. wel wens ik je  heel veel succes!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Karin

Heb ik nodig, want ze willen echt niet     
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves