Wel of Niet doen?? spiegeltje in de kooi.

Gestart door ♥Debby♥, 8 oktober 2007, 22:36:03

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Ik heb weleens gehoord dat een spiegeltje in de kooi agressie op kan wekken.. klopt dit? kun je nou beter wel of niet een spiegeltje ophangen als je valkje alleen in z'n kooi zit.. Hij is er dagelijks heel veel uit en heeft gezelschap genoeg.. ik klets me zot..  maar wat doen we met de spiegel?

Alvast bedankt voor de reactie's...  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Debby,

Ik persoonlijk zou geen spiegeltje ophangen. Diesel gaat zijn spiegelbeeld als partner zien en daar door kan hij agressief naar jou toe worden.
Het is veel leuker om na een tijdje een vriendje of vriendinnetje voor Diesel er bij te nemen.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Bedankt voor de reactie Anja..  ik zou niet willen dat hij verliefd wordt op z'n eigen spiegelbeeld.. al zou dat natuurlijk niet verwonderlijk zijn... 't is ook zo'n mooi spiegelbeeld.. hihi..

We willen inderdaad op korte termijn een valkje erbij.. maar dan moet er natuurlijk wel iemand zijn hier die een valkje aan ons toevertrouwd..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Saar

9 oktober 2007, 11:37:40 #3 Last Edit: 9 oktober 2007, 13:14:40 by Saar
Hoi
Ik heb wel een spiegeltje in de kooi hangen.
Moby vind zijn eigen spiegelbeeld helemaal geweldig en word absoluut niet agressief. Hij zit heel gezellig te kletsen :)
Bij mijn grasparkietjes heb ik ook een spiegeltje hangen, en sinds die erin hangt zijn ze allemaal heel relaxt... Ik vind dus dat t aan t karakter ligt van een valkje of een ander vogeltje.
Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi Debby

Ik heb ook een spiegeltje in de kooi hangen van mijn vogeltjes, beide vinden het heel erg leuk maar zien het spiegeltje niet echt als partner. Het kan dus zo zijn dat hij aggressief wordt, maar het hoeft niet. Maar ik vind het advies van Anja om er een tweede valkje bij te nemen een heel erg goed advies.

Succes ermee.

mara

♥Debby♥

Hahahaha... ik vind dat ook een HEEEEEL goed advies van Anja..  ;D ;D ;D

volgens mij is dat het beste advies vandaag gegeven op deze hele site..  ::)

Ik kan dan ook voor allebei gaan.. en een valkje erbij.. en een spiegeltje... :D ;)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Silke *

Hoii,

ik zou het ook niet doen, juist gelijk Anja.
Als je een spiegeltje ophangt (heb ik zelf ondervonden) gaan ze heel de tijd in het spiegeltje kijken.
Ze zullen ook niet meer gaan fluiten, van dat agressief gedrag, heb ik niets ondervonden.

Groetjes
Silke

Mara

Citaat van: Silke M. op  9 oktober 2007, 19:20:03
Hoii,

ik zou het ook niet doen, juist gelijk Anja.
Als je een spiegeltje ophangt (heb ik zelf ondervonden) gaan ze heel de tijd in het spiegeltje kijken.
Ze zullen ook niet meer gaan fluiten, van dat agressief gedrag, heb ik niets ondervonden.

Groetjes
Silke


Hoi SIlke

Mijn twee mannetjes fluiten de sterren van de hemel zowel voor mij als voor hun spiegeltje, dus wat jij zegt is niet helemaal waar. Juist omdat ze het spiegeltje als partner zien, zullen ze er voor gaan fluiten.

Mara

Sanna

Citaat van: Debbeltje op  9 oktober 2007, 08:12:11
We willen inderdaad op korte termijn een valkje erbij.. maar dan moet er natuurlijk wel iemand zijn hier die een valkje aan ons toevertrouwd..


Ik zou zeggen, zet eens een advertentie op de advertentiepagina ;)

Groetjes, Sanna