9 mei 2025, 01:49:46

Ieniemienie is dood

Gestart door mastolk, 7 oktober 2003, 03:33:08

« vorige - volgende »

Irene

Ach, wat afschuwelijk om te horen!
Heel veel sterkte toegewenst om dit verlies te verwerken!
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

mastolk

Hoi Trudie (en de rest ook hoor)

Ja het was inderdaad heel plotseling gebeurd. Binnen een uur een een kwartier was ze ook al gestorven. Ik vond het echt vreselijk (nu nog).
Niets heeft nog mogen baten, maar ze heeft nu gelukkig geen pijn meer.
Als ik de kracht/moed heb zal ik een verhaal schrijven over IEniemienie voor in memoriam, met foto's.

Groetjes en fijn dat er zoveel mensen steun geven!
Margrietha

moonwitch (diana)

Jemig margrietha

Ook ik wens je sterkte met het verlies van je valkje ieniemienie, ook al was hij pas 5 weken toch hecht je al aan zo'n diertje. Ik hoop dat je troost kunt vinden bij pino en straks bij je nieuwe valkje.
Sterkte diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Violet

:'( :'(

Oh jee, ik las net pas wat er is gebeurd ... ik leef echt erg met je mee. Het is niet makkelijk om een valkje te verliezen. Neem de tijd om het te verwerken en gelukkig heb je Ieniemienie toch nog een paar weekjes gekend.

Sterkte met alles en ik huil met je mee  :'(

Violet

Marianne

Hoi Margrietha,

Heel erg veel sterkte met het verlies van Ieniemienie.
Ik hoop dat je veel steun zult hebben van Pino zodat de pijn een klein beetje verzacht zal worden.
Ik leef met je mee.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

mastolk

Hallo allemaal,

Mijn man heeft een nieuw valkje voor me geregeld vandaag. Zodat ik niet meer zo eenzaam ben zonder IEniemienie en vooral ook voor Pino. Pino was echt eenzaam vandaag, en nu hebben we meteen weer voor een vriendje gezorgd.
We hebben hem Elmo genoemd, en is ongeveer 11 weken oud. Krijgt GEEN pap meer (gelukkig anders wilde ik het ook niet).

Hopelijk gaat het met Elmo beter, maar we hebben goede hoop!

Groetjes en allemaal heel erg bedankt voor jullie steun.
ik mis Ieniemienie alleen wel heel erg! :( :'(

Speedy

Hoi Margrietha,

Jeetje wat leuk voor je...tuurlijk is iniemienie niet te vervangen, maar je mag best troost zoeken in een ander valkje hoor.
Geniet er maar van, wanneer komt Elmo?

Leuk hoor al die Sesamstraat namen.
Je kan nog voort hoor....hihihihi

Groetjes,
     Trudie

mastolk

Hoi Trudie,
Elmo is er al! En zaterdag krijgen we een ander valkje erbij.
Elmo zit nu lekker in zijn kooi te wennen, en Pino wil alweer druk kennis maken, maar vind het wel iets enger dan Ieniemienie. Zij was kleiner natuurlijk, maar echt leuk om te zien zo samen!!

Hopelijk brengt Elmo meer geluk.

Groetjes MArgrietha

Stijn dc

hello!

sorry dat ik zo laat reageer, maar veel sterkte met het verlies!
concentreer je op de toekomst en op je andere valkjes en het verlies wordt veel draaglijkler!!

SDC

Natanella

Hoi Margarietha,

Ten eerste, sterkte met je verlies van Ieniemienie! Het heeft tijd nodig om te verwerken!
Wel fijn voor je dat je weer een ander vogeltje Elmo hebt! Hij kan Ieniemienie niet vervangen, maar het haalt wel een beetje de scherpe kantjes eraf.

Sterkte en veel succes met je valkjes, ook straks met nr. 3 erbij!

mastolk

Hallo,
stijn en natanael (en de rest die ik niet genoemd heb) bedankt voor de reacties en het meedeleven.
Elmo zit lekker in zijn kooitje, en Pino is al vrolijker dan vanochtend.
elmo kan inderdaad de scherpe kantjes er een beetje af halen, Ieniemienie vergeten doe ik natuurlijk niet, maar een andere valk helpt wel met 'genezen'van het verdriet.

Groetjes Margrietha

Annemieke

Hoi Margrietha.

Heel veel sterkte met het verlies van ienemienie.
En zo snel zeg!  :o
Heel triest en veel te snel in haar leventje.
Geef haar een mooi plaatsje in je herinneringen.  :-*

En natuurlijk ook gefeliciteerd met de nieuwe valk Elmo!
Ik hoop dat jullie er heel veel plezier van hebben.  :D

Tot zaterdag.
Groetjes,

Annemieke, Teddy & Punky

mastolk

Hoi annemieke,

zaterdag krijgen we er nog een valkje bij dus dan hebben we 3! Kunnen mooi in de kooi.
Tot zaterdag!

Groetjes MArgrietha

ziralioness

Wat erg dat Ieniemienie dood is gegaan!  :o
Heel veel sterkte met het verlies...

.. en natuurlijk heel veel plezier met je nieuwe valkje, Elmo! Hopelijk kan hij het leed wat verzachten....

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Tara

Hoi Magrietha,

ah wat erg nu :( .... Ik hoop dat je er al wat over bent, hoe moeilijk het ook is, ik kan er thans van meespreken ....

Veel sterkte ...

Groetjes, Tara