25 april 2024, 23:12:50

Mogen wij ons even voorstellen??

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 21:48:06

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Hallo Allemaal,

Vandaag, na al vele uren leesplezier, maar de stoute schoenen aangetrokken en een berichtje gemaakt. Mijn naam is Debby, ik ben bijna 31 *auw* jaar.. en heb 3 mooie dochters en 1 zoon.. Sinds een weekje hebben wij ook een mooie valkparkiet.. Diesel genaamd.. Het is een eigenwijze deugniet die vandaag voor de eerste keer naar me toe is komen vliegen vanaf z'n kooi.. Hij zit erg graag op mijn schouder maar het feit dat hij naar me toe kwam vliegen vond ik wel weer en klein feestje waard  ;D

De bedoeling is dat Diesel, als hij goed tam is en goed gewend is bij ons nog een vriendje/vriendinnetje/liefje krijgt.. maar we moeten nog maar even kijken wanneer dat gaat gebeuren.

Ik heb vandaag bij verhalen ook al een foto gepost van onze diesel maar zal hem hier ook nog even showen.. want dat kan je volgens mij niet vaak genoeg doen.. hahaha..  Ik ben waanzinnig blij met alle informatie op dit forum en lees met een grote glimlach van alle streken die alle kleine valkjes uithalen.. echt een schitterend forum dit.. mijn complimenten bij deze voor de makers en jullie zullen mij hier zeker vaker tegen gaan komen!

Groetjes van Debby en Diesel..





♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hallo Debby,

Welkom op dit warme forum  :D Wat een lieverd is Diesel zeg ... Leuk dat je je even voorstelt, ... ik hoop dat je het hier enorm naar je zin gaat krijgen  :D

Groetjes Karin


Anja

Hoi Debby,



op het forum. Ik ga je boekje iig wel volgen.
Nog heel veel leesplezier gewenst.

Groetjes Anja

♥Debby♥

En toen was het alweer bijna elf uur en zit ik hier nog...

Diesel maalt eigenlijk nog helemaal niet om z'n laatste voeding.. ik denk dat ik na dit weekend wel 1 voeding minder kan gaan geven.. hij gaat al veel meer snoepen van al het lekkers in en op z'n kooi..

ik ga hem maar eens een klein beetje wakker maken en kijken of hij zo wil gaan eten..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Debby,

De laatste voeding wel aan blijven houden zodat hij met een volle krop de nacht in gaat. Deze voeding zou ik als allerlaatste stoppen.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Hoi Anja, Ik heb een heel lijstje gehad welke voeding ik dan eventueel kan laten vervallen.. ik wil nu één van de tussenvoedingen laten vervallen.. dus niet de eerste of de laatste.. De laatste voeding is volgens het lijstje inderdaad de allerlaatste om te laten vallen en dan het liefst heel langzaam afbouwen.. 

de komende weekjes zal hij die denk ik nog wel houden.. maar dat geeft niets hoor...


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja


ow oke ik wist niet dat je dat al wist ;D ;D ;D
Komt dik in orde hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Debby

Welkom op dit gezellige en leerzame forum. Ik hoop dat je hier heel wat gezellige uurtjes gaat doorbrengen.

mara