2 augustus 2025, 20:34:22

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Kaatje

Gefeliciteerd met Dixie en wat een gave foto's van sinterklaas zo gezellig met de kinderen en familie :D

Doe maar rustig aan met je rug, je hebt er maar één !

Fijn weekend  :-*

♥Debby♥

bedankt voor alle lieve berichtjes.. de rugpijn zakt alweer hoor.. is bij mij altijd het begin van het ongemak.. wel handig want je weet precies wanneer het begint..

Marc, ik weet niet wat erger is.. de maandelijkse perikelen zelf hebben of er mee samenwonen! whoehahahahahaa...

Sinterklaas was heerlijk! ben net klaar met puinruimen.. en de kinderen zijn reuzezoet.. echt heerlijk!

straks naar zwemles, dan naar kinderverjaardag en dan ploffen we neer en doen NIETS meer..  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Hermien

Hahahahatsjoe!  Sorry. Kou gevat. Hartelijk gefeliceteerd met Dixie. Leuk om op 5 december jarig te zijn. Aan de foto's te zien hebben jullie het gezellig gehad. Nou, hier in Krimpen heb ik geen enkele sarte tiet gezien en ook geen tintelkaas! Maar ik heb wel een prachtig cadeau gekregen van mijn 'Vliegtuig'!

Nou, prettig weekend, voor wat er nog van over is. En de felicitaties van Gabber, Goofy, Silvo en Binky aan Dixie!

christa

mooie gezellige foto s debby!!!
succes met je rug
groeten christa

Caroline

Ik kom even langs om gedag te zeggen.  ;D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Debbie,
Hoe is het hier?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

goedemorgen deze morgen..

pffff.. zit hier met half open ogen... de jongste is ziek.. en dat is NIET bevorderlijk voor je nachtrust...  :-X

Met de valkjes gaat het helemaal goed.. helemaal zelfstandig en groot.. helemaal gaaf dus!

Duuk & Didi blijven nog steeds wipwappen.. ze zitten nu in de grote kooi maar dat weerhoudt ze er niet van stevig door te gaan.. ik verwacht dus wel wat eitjes op de bodem van de kooi binnenkort..

hoop dat dit toch niet al te lang door blijft gaan.. even afwachten dus... hun gedrag veranderd namelijk ook niet echt.. waarschijnlijk omdat ze toch nog broeds zijn??

De vogels buiten gaan ook helemaal goed.. zitten allemaal mooi in de veren en lijken weinig last te hebben van het weer.. zodra het zonnetje de voliere in schijnt zitten ze met z'n 8-en op een rijtje te genieten..  :D

maar gisteren hingen ze tijdens een regenbuitje in de tralie's om te douchen.. de gedachte alleen al met dit weer.. brrrr koud.. hahahaha..

al met al... alles z'n gangetje.. nu nog zorgen dat mijn jongste weer opknapt.. mijn wallen hangen ondertussen op mijn kin en ik ga zo eerst alles spiegels in huis afdekken.. whoehahahahaha..  ::)

Marc van de Kuifjes

Citaat van: ♥Debby♥ op 10 december 2008, 08:44:54
mijn wallen hangen ondertussen op mijn kin en ik ga zo eerst alles spiegels in huis afdekken.. whoehahahahaha..  ::)

Zijn die dan nog niet kapot gesprongen dan? :P ;D ;D ;D

Beterschap voor de kleinste! :D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 10 december 2008, 09:04:07
Citaat van: ♥Debby♥ op 10 december 2008, 08:44:54
mijn wallen hangen ondertussen op mijn kin en ik ga zo eerst alles spiegels in huis afdekken.. whoehahahahaha..  ::)

Zijn die dan nog niet kapot gesprongen dan? :P ;D ;D ;D

Beterschap voor de kleinste! :D

Nou, ik wil het gaan voorkomen Marc.. zo zonde van mijn spiegels..  :P

't is wel een echte man hoor die jongste.. hij is zooooooo zielig!
ben ik van mijn dochters helemaal niet gewend!

Marc van de Kuifjes

Citaat van: ♥Debby♥ op 10 december 2008, 09:09:05
't is wel een echte man hoor die jongste.. hij is zooooooo zielig!
ben ik van mijn dochters helemaal niet gewend!

:-X :-X :-X

;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Fijn dat alles zo goed gaat met de valkjes zowel binnen als buiten en natuurlijk ook de andere vogeltjes.

Balen dat Wessel ziek is.
Hier de jongste ook (het is gelukkig een meisje ;D)
Maar ik weet er alles van als een jongen ziek is.
Dan zijn ze op sterven na dood en super zielig ;D

Toch beterschap met je zielig kereltje en ik hoop dat je een betere nachtrust krijgt vanavond.

Liefs Jeanine

Anja

Hey Debby,

Beterschap voor Wessel. Ik kan dat dus niet beamen hoor. Dat een jongen zooooooooooo zielig is als hij ziek is.
Nooit geen last van gehad.

fijn dat alles met de valkjes goed gaat zo ook met de vogels buiten.

Liefs Anja

♥Debby♥

Hij is gewoon echt heel erg ziek.. dus hij mag zielig zijn zeg ik dan maar.. hij heeft het echt beroerd... wat een koorts krijgt zo'n lijfje dan te verduren..

we hopen maar dat hij snel weer beter wordt.. dit is zo rot om te zien..  :-\

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Het was niet vervelend bedoeld hé?
Maar dat weet je wel.

We zouden het zo van ze over willen nemen. Helaas gaat dat niet :'(

Wat uit mijn evaring heel goed helpt tegen hoge koorts.
Een panadol zetpilletje voor kindjes van 1t/m3 jaar.
Ook doe ik navelbandjes nat maken met koel niet ijskoud water en 1 om het keeltje wikkelen en om de enkeltjes. Het mag best flink nat zijn.
Je zult zien dat de koorts heel snel daalt.

Hoop dat je meisjes niet worden aangestoken.

Sterkte en beterschap :-*.

Liefs Jeanine

♥Debby♥

Ik weet dat je het niet rot bedoelt hoor Jeanine.. ik begon er toch zelf over.. hihi..

Wessel wil helemaal niets.. dus natte bandjes lijkt me niet zo'n goed idee..

straks lekker in bad met papa.. kan hij ook even afkoelen..

Britt had vorige week keelontsteking, nu dus waarschijnlijk Wessel.. tja, wie wordt dan de volgende??

Maar Britt lag lekker op haar bed met haar DS en die hoorde je niet.. en nu bij Wessel is dat dus heel anders.. die wil de hele dag aan mij hangen.. en dat mag nu ook.. al ben ik blij dat papa nu thuis is en even als boomklever speelt..  ::)