2 augustus 2025, 20:52:12

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Kimm

ik vind het prachtig zoals jij het doet met de foto's!  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Hoi hoi

Super mooie valkjes op super mooie foto's !!  ;D
Kan dat dan nog beter ??  ::) ;) ;D
Dat proggie ga ik ook maar eens bekijken.  :)

Volgens mij zijn de gewichten goed,toch ??

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♥Debby♥

Ja vind je Yvon?? nou ik schrok wel een beetje van Jenga maar ze blijft stabiel rond de 88 gram hangen.. nu weer 86 maar net nog gevoerd..

er zit natuurlijk al zoveel beweging in dat kleine lijfje.. en ze speelt al wel veel met het voer..

ik heb eivoer, trosgierst, pellets en zaadjes op de grond liggen.. en verder zie ik jenga ook al bij de andere bakjes..

ik moet er denk ik iets meer vertrouwen in gaan krijgen.. :)

Jenga zit nu weer op stok en de rest zit druk te poetsen..
ze zijn zooooo lief...  :-*

bedankt voor je berichtje yvon.. ze zijn zeker mooi die fot euhhh valkjes.. hahahaha

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

De gewichten zullen (denk ik  ::) ) toch wel blijven schommelen.
De ene dag zijn ze bewegelijker dan de andere dag en pa voert de ene keer meer dan de andere keer.
Pa zal ook steeds minder gaan voeren omdat hij ook wil dat ze zelf eten gaan zoeken.  :)
Natuurlijk mogen ze niet af blijven vallen,maar dat snap je wel.  ;)

Het proggie heb ik al,morgen uitproberen.
Enne......ik ben meer een mens van de kleurfoto's.  ;)
Maar mooi zijn ze allemaal !!  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Allereerst bedankt voor de tip ..... dit programma gebruikte ik al voor het verkleinen maar .... had nog nooit verder gekeken dan mijn neus lang is.  :-[

Je gewichten vind ik prima hoor, het is logisch dat Jenga en Scrabble gaan afvallen .... zodra ze actiever zijn gaan ze afvallen, kijk naar een peuter .... vlak voor ze gaan lopen zijn het lekkere dikkertjes en zodra ze eenmaal bewegen zie je het mollige eraf gaan.  ;)

Je moet er inderdaad nog wat vertrouwen in krijgen  maar och, zijn we niet allemaal onzeker als het om onze lieverdjes gaat??

Ik weet hier uit ervaring met ik geloof Harry, nu Hagrid van Caroline (Carco), die stond op de weegschaal, ik zag zijn gewicht, en net op dat moment vliegt hij 1 rondje door de kamer .... ik was benieuwd of dit echt zoveel energie verbruikt en heb hem toen weer op de weegschaal gezet. Met het ene rondje vliegen was hij 6 gram afgevallen.  :o Om te een beetje idee te geven wat Jenga al allemaal verbruikt aan energie ten opzichte van Domino  en Mikado.  ;)

En wat Yvon zegt .... mijn hele goeie koppeltjes gaan pa en ma zelf minderen met eten geven .... inderdaad om de jongen even honger te laten lijden. Op die manier dwingen ze ze om eten te gaan zoeken .... als jij geen honger hebt, ga je ook geen eten zoeken.  ;)

Vlak voor de valkjes uitvliegen wegen ze meestal rond de 100 gram .... ik hou ze natuurlijk in de gaten en moet moet niet ineens pats   boem maar ze mogen door het bewegen en het zelfstandig worden hier best afvallen tot uiterst 75 gram maar meestal halen ze dat niet.  ;)

Komt helemaal goed.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Met vogels zijn kleurenfoto's ook zeker mooier.. maar voor andere foto's kan sephia of grijswaarden wel eens leuk zijn..

en watermerken is altijd handig..  8) ::) denk ik.. hahahaha..

Nou allebei bedankt voor de gewicht verhaaltjes.. het gaat vast goed komen... ze doen het zo super al de hele tijd!

Kaatje

Hee Deb,

Wat gaat je boekje als een tierelier  :o  :o

Heb genoten van je foto's, je hebt beauty's en Mikado is helemaal prachtig met haar parels zeg !!

♥Debby♥

Ja, hahaha.. ik praat veels te veel.... hahahaha...

dat heb ik vaker gehoord..  ;)

je was vroeg Kaatje.. poeh... ik vond 7 uur al vroeg vandaag..  :-X  :o 8)

Gerdy

je foto's zijn super..leuk om er zo mee te spelen..wat ik alleen erg jammer vind is dat alle foto programma's in het engels zijn ..

dat ze afvallen als ze gaan bewegen heb ik nu ook ondervonden..Aya is nu voor het eerst onder de 80 gr en dat ga ik echt in de gaten houden..ze zitten bij mij nu op drie voedingen.

gr Gerdy

Kaatje

Hahahaha, gezellig toch, lekker kletsen  ;)

Op maandag breng ik Rick 's morgens altijd heel vroeg naar de vrachtwagen, vanmorgen was het voor zijn doen laat ! Ik dacht, laat ik er dan maar uitblijven want meestal ga ik nog een paar uurtjes terug als het bv nog half 5 is  ;)

Smelt smelt, ... wat ben ik toch weg van je nestje, ik kijk alweer uit naar de volgende foto's !!

♥Debby♥

Dat VSO image resizer is in het nederlands Gerdy..

vooral het verkleinen vind ik ideaal dan is photobucket ook tig keer sneller..

Het gaat hard he Gerdy..  :)

Lekker hoor Karin.. morgenstond heeft goud in de mond..  :D

Ik zal zo nog wat foto's maken..  :-*

aad

Citaat van: ♥Debby♥ op 17 november 2008, 08:01:48

je was vroeg Kaatje.. poeh... ik vond 7 uur al vroeg vandaag..  :-X  :o 8)

7 uur!!  dat is uitslapen  :P :P

♥Debby♥

ik zeg toch ook vandaag...  De Wekker gaat hier om 6.15 uur.. en dan ligt het aan de stemming of we reageren ja of nee..  ::)

aad

Oke Oke  :)

6.15 is ook uitslapen  :D :D.. mijn wekker gaat om 5.15  :-\

Marc van de Kuifjes

Citaat van: ♥Debby♥ op 16 november 2008, 23:37:18
Wat vinden jullie eigenlijk van de foto's met rand en watermerk.. ik heb een nieuw verkleinprogrammaatje gevonden.. een hele map verkleinen, watermerken en eventueel effecten toevoegen zoals randen, sephia e.d.

VSO Image Resizer.. ik vind hem super handig.

Ook een leuk programmaatje is BDSizer, geschreven door iemand van een Belgisch fotografieforum. Het is weliswaar in het Engels maar er staat erg weinig tekst in en het is duidelijk genoeg wat er bedoeld wordt.

Je kan kiezen uit bepaalde methodes om te verkleinen (de ene methode werkt al beter dan de andere), verscherpen, kader toevoegen, watermerken...

Het kan ineens een hele map met foto's verkleinen. Je geeft dan aan hoeveel pixels de langste zijde groot moet zijn. En je geeft ook op hoe groot het bestand mag zijn, bijvoorbeeld maximum 100kB.

Hier kan je het vinden:
http://www.idimagersystems.com/FreeWare/BDSizer.exe

Oeps... weer teveel off-topic waarschijnlijk... :-[

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -